מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 20 בספטמבר 2017

ברכה פולנית לראש השנה







לבני היקר וגם לדבר הזה שאיתה הוא התחתן.
שנה טובה מאימא שלך, אני בסדר גמור ואל תדאג לי, בהתחשב בעובדה שאני לא יכולה לנשום.
מה שחשוב זה שיהיה לך חג שמח איפה שאתה נמצא עכשיו, רחוק מאד.
אני מצרפת את 10 השקלים האחרונים שלי למכתב, אני מקווה שתבזבז אותם על הנכדים שלי או לאוכל. אני יודעת שאימא שלהם אף פעם לא קונה להם משהו נחמד. הילדים נראים בתמונות כל-כך רזים המסכנים.
תודה רבה לך על הפרחים ששלחת לי ליום ההולדת. שמתי אותם בפריזר כדי שהם יישארו טריים כשתצטרך לשים אותם על הקבר שלי.
ובכן בני, הגיע הזמן שאני אזחל למיטה לישון, איבדתי את המקל הליכה שלי כשרדפתי אחרי הג'וקים.
אבל אל תדאג לי גם כשאמרו לי ללכת בלי כובע התרגלתי לקור. והמיטה הקפואה בבית האבות כל-כך קרה שאני לא מרגישה את הכאבים בעצמות.
אל תחשוב אפילו לשלוח לי כסף, אני יודעת שאתה צריך אותו בשביל החופשות המשפחתיות היקרות האלו אליהן אתה נוסע כל שנה.
תמסור את כל אהבתי לנכדים המתוקים שלי וד"ש לאיך שלא יקראו לה, הזאת עם השורשים השחורים, שבגללה אתה לא גר איתי יותר.
שנה טובה , אמא










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה