מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 22 ביולי 2019

למי יש אינטרס להזניח את התחנה המרכזית החדשה בתל אביב?









האזרח גואטה | למי יש אינטרס להזניח את התחנה המרכזית החדשה בתל אביב? - פרק 4 - תחנה סופית
או כשראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, הוא אדם מושחת ומונע מהוצאתה לפועל של תחנות מרכזיות חלופיות בתל אביב לרות שלתחנה המרכזית החדשה אין רישיון עסק ונוכחותה פוגעת באיכות החיים של דיירי שעונת נווה שאנן בדרום תל אביב. מי עוד נמצא בכיס של קובי מימון?
התחנה המרכזית החדשה היא פצע בלבה של דרום תל אביב. מפלצת מבטון שהביאה לאזור פשע והזנחה ומהווה סיוט תחבורתי ותברואתי עבור 80,000 הנוסעים שעוברים בה מדי יום.
בפרק הזה יוצא האזרח גואטה לבדוק מדוע תקוע המיזם להעברת התחנה המרכזית אל מחוץ למרכז העיר ומה גורם לחברת נצבא, בעלת השליטה על התחנה, להזניח ולהתעלל בכל מי שעוברים בתחנה. בדרכו הוא פונה למשרד התחבורה, לעיריית תל אביב ולחברת נצבא אחזקות, שנמצאת בבעלות הטייקון קובי מיימון. הוא מגלה שלמרות ההכרזות המבטיחות על פינוי התחנה ולמרות הכסף הגדול שתכניס תוכנית פינוי-בינוי בתחנה לקופת נצבא, בחברה עסוקים במרץ בייבוש התחנה והורדת ערכן של החנויות שפועלות בתחומה עד לרכישתן מידי בעליהן. הכל כדי להגדיל את הרווח של נצבא ועל חשבון הנוסעים והתושבים.
על #האזרח_גואטה: תוכנית דוקו-אקטיביסטית מקורית עם חבר הכנסת לשעבר יגאל גואטה. בכל פרק בסדרה יוצא גואטה להילחם בעוולות ועיוותים אשר פוגעים בכלל הציבור או חלקים ממנו. במסעו הוא נחשף להיקף הבעיה, פוגש את הקרבנות שסובלים ממנה ופונה אל האנשים שבכוחם לשנות את המצב - פוליטיקאים, פקידי הציבור ואנשי הסקטור הפרטי - מהדרג הישיר שפועלים בשטח ועד למקבלי ההחלטות ובעלי ההון שנהנים מהמצב ואינם מעוניינים בשינוי.
במאי: לביא וענונו
עורך וידיאו: גדי מוזס
צלמים: דנור גלזר, שלום רופאייזן ורונן מאיו
סאונד: רוברט שילוני
מפיקה: אורטל דהן
עורכת: איה בק
עורך ראשי: דובי קרויטורו הbr />





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה