מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 20 ביולי 2019

למה מוצרי החלב בישראל הם מהיקרים בעולם?








כאן 11 | מוצרי החלב בישראל הם מהיקרים בעולם. שוק החלב כולו מתוכנן ופועל לטובת תנובה. החברה שפעם הייתה גאוות החקלאים, נקנתה על ידי הסינים ומנתבת את השוק כך שאנחנו נשלם יותר והרפתנים הקטנים יקרסו. האזרח גואטה יוצא לגלות למי באמת שייכת מועצת החלב, איך התאגיד הענקי הזה שולח זרועות לכל מוקדי קבלת ההחלטות ואיך הוא מצליח לכופף גם את שר האוצר?
על #האזרח_גואטה: תוכנית דוקו-אקטיביסטית מקורית עם חבר הכנסת לשעבר יגאל גואטה. בכל פרק בסדרה יוצא גואטה להילחם בעוולות ועיוותים אשר פוגעים בכלל הציבור או חלקים ממנו. במסעו הוא נחשף להיקף הבעיה, פוגש את הקרבנות שסובלים ממנה ופונה אל האנשים שבכוחם לשנות את המצב - פוליטיקאים, פקידי הציבור ואנשי הסקטור הפרטי - מהדרג הישיר שפועלים בשטח ועד למקבלי ההחלטות ובעלי ההון שנהנים מהמצב ואינם מעוניינים בשינוי.
אז אני אגיד לכם מה הבעיה פה - הבעיה פה זה לא מחירי החלב ומוצריו, זה לא ההגבלות במכס וכו'. זה דווקא טוב שמחירי החלב ומוצריו יקרים. הבעיה פה שעדיין מקובל לצרוך מוצרי חלב וחלב ניגר וזה לא צריך להיו ככה משתי סיבות - לא רק שמי שהדבר יקר לו לא צריך לקנות כי זה לא נכון כלכלית, אלא גם שחלב ומוצריו מזיקים לבריאות ונתפס כצער בעלי חיים ולכן, לא כשר.
שמרו על תזונה נכונה ועל הכסף שלכם ואל תצרכו מוצרי חלב.













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה