מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 3 ביולי 2019

משטרת ישראל פגעה בתיק החקירה נגד אייל גולן עבור חשיפה תקשורתית




כולנו מכירים את פרשת אייל גולן ויחסי המין עם קטינות בנו 17, 16 ואפילו 14.
למי שלא זוכר, אבא של אייל גולן ארגן לעצמו, לעובדים של אייל גולן ולאייל גולן עצמו קטינות מתחת לגיל ההסכמה לקיום יחסי מין, נערות בסיכון, עניות, כדי שיביאו אותם לסיפוק מיני. המטרה היא דרדור הבנות למעשי זנות - טיולים לאילת, בתי מלון, ארוח במגדלי יו, אלכוהול, סמים, מתנות, מזומן, שימוש ללא הגבלה בכרטיס אשראי בשופינג בקניון ועוד. אבא של אייל גולן השתמש בשם של אייל כדי לפתות נערות בסיכון שרצו להנות מהנוכחות של אייל.
אייל היה מודע לפעילות של אביו. אייל לא שאל מהו הגיל של הבנות. חלק מהבנות הודרכו להגיד שהן מעל גיל 18. יחד עם זאת, רואים שהן ילדות שעדיין לא מפותחות מינית וחסרות ניסיון מיני. אייל בעצמו ארגן פינוקים מיניים לחברים שלו ולעובדים שלו. מהעולה מהתחקיר הטלוויזיוני, נראה שאייל גולן בעצמו והמנגנון שהוא מתפעל סביבו מעורב במספר סעיפים של עבירות ועבירות מין בפרט, כולל מעורבות במעשי אונס, מעשי אונס של בנות מתחת לגיל ההסכמה, אקטים מיניים בנערות מסוממות ותחת השפעת אלכוהול, ניצול מיני, סרסרות, דרדור לזנות ועוד.
מהעולה בתחקיר של אורלי וגיא, עד לרגע שמפקד התחנה, מאינטרסים כאלו ואחרים, החליט להוציא את זה לתקשורת, הפרקליטות ניהלה חקירה סמויה כולל האזנות סקר. האזנות הסקר תומכות בגרסה של הנערות המתלוננות. אבל המשטרה הדליפה לתקשורת, דבר, שלכאורה, הוביל את החשודים לשבש חקירה באמצעות השמדת ראיות - סרטונים של אייל ושותפיו לפשע עם הקטינות מבצעים בהן אקטים מיניים. עולה החשד שאייל גולן אף מימן לנערות עורכי דין המקבלים שכר של אלפיון עליון במטרה לשכנע אותן לשנות גרסה ולחזור בהן מהעדות שהן מסרו. כאמור, מדובר בנערות עניות שלא יכולות לממן אפילו כסף למונית. עובדה שנערות שסרבו, לא החזירו אותן הביתה כעונש ומנעו מהן הטבות שונות.
לדברי הפרקליטה שהייתה אחראית על החקירה, אם החקירה לא הייתה מודלפת לתקשורת, ובמידה והמשטרה הייתה מזמינה את אייל גולן כעד ולא כחשוד, אייל גולן והמנגנון שסביבו לא היו משמידים ראיות והאמת הייתה יוצאת לאור.
כיום, מהתחקיר עולה, כי המנגנון של אייל גולן עדיין בקשר עם הנערות המעורבות ויתכן ועדיין מפתה נערות בסיכון מתחת לגיל ההסכמה.

קראתי את התגובות לתחקיר על אייל גולן, ואני חייבת לציין שזאת תעודת עניות לנו הנשים. הפירגון לאייל וקללות הנאצה לבנות עוררות בי בחילה.

1. איך אפשר לטעון שהילדות\נערות אשמות או שהן לא תמימות? מדובר בנערות שהגיעו מבתים הרוסים, ללא עמוד שדרה וללא אמצעים כלכלים. האם זה בסדר להשכיב נערות תמורת מתנות יוקרתיות, סמים ובילויים? מה אומר לכם, גבר רואה נערה אבודה והוא חייב להציע לה מתנות תמורת סקס! אין לתאר.

2. בהקשר זה אציין שזה שיש לך כסף - זה לא אומר שאתה יכול לעשות בו כל שעל רוחך. באותה מידה אני נחרדת מגברים בגיל העמידה שעושים יבוא אישי של נשים ממדינות מוחלשות כאשר ברור לכולנו שרובם לא באמת התחתנו איתם למען חיים שיווינים וזוגיות מכילה ומכבדת : הם קנו משרתת ושפחת מין תמורת כסף. וכן, בגיל 38, אחרי שראיתי לא מעט דברים בחיים- אני מרשה לעצמי להיות שיפוטית כלפי גברים בגיל העמידה שמנצלים אוכלוסיות מוחלשות. תתמודדו.

3. תגובות של "הבנות לא היו תמימות" או "בגיל הזה הן כבר לא תמימות" שיוו כמה טפשות יש לאנשים: מדוע תמימות הנערות רלוונטית? אם נערה עם תסביך אבא תלך עם גבר בן 45 הוא חייב לקפוץ איתה למיטה? לארגן אותה לחברים שלו? לצלם אותה בסרטוני סקס? כשיצור לא תמים - זה לא נותן לך לגיטימציה לנצל את התמימות שנשארה לו או את חוסר התמימות שלו. בואו נציל נערות שנפלו לסמים תמורת סקס. הינה לכם רעיון גאוני!

לכתוב שהן נהנו? ריבונו של עולם, הרי אתמול אחת הבנות נשבעה שהיא תעשה הכל כדי שהבנות שלה לא יהיו במצב שלה. נראה לכן שנערות נהנות לשכב עם גברים בגיל של אבא שלהן ולדעת שזה נקנה בכסף? גם אם באותו הרגע הן לא הבינו עד הסוף את ההשלכות -אני מבטיחה לכם שאחרי האקט וכעבור שנים זה רודף אותן.

4. העולם עדיין מנוהל על ידי גברים בגיל העמידה ואתמול הבנתי עד כמה, סוללת עורכי הדין שהועמדה לפרשה הייתה מפחידה, ועוד יותר מפחיד היה לגלות מי הם עורכי הדין המכובדים וה"כבדים" שלבסוף יצגו את נערות כשאלה חזרו מהודאתן. הרי ברור שאף אחת מהנערות לא שילמה את שכר טרחתם, וברור שלא מדובר בעורכי דין פילינטרופים. האמת נקנתה בכסף מאד מלוכלך של גברים חרמנים בגילאי העמידה. פאק, תתעוררו.

5.לא נראה לכן מוזר שהנערות נתנו הודאה במשטרה ואז חזרו מעצמן? אייל גולן הוא תובע סידרתי, הוא תבע את טל ואביעד ואת כל העולם ואשתו, אם באמת אותן נערות נתנו הודאה לא נכונה. מדוע אייל גולן לא תבע אותן?

6. כן, זה קרה ב- 2013, וכן, זה עדיין רלוונטי. במיוחד כשביום האישה בוחרים באייל גולן לבדר את המין הנשי ובמיוחד שהוא מקבל גיבוי להתנהגות שלו - מה שמוכיח שיש עוד נערות שנקנות בכסף.

7. וכן, כשאני קוראת תגובות של אנשים ובמיוחד של נשים שכותבות:" אייל כפרה עליך, תהנה ותחגוג אם אתה יכול" - אני מבינה שאנחנו עם של סתומים. נותנים לנו הזמנות לדון בנושא כל כך חשוב ואנחנו מפספסים אותה.
תודה לאורלי וגיא על הדיון הכה חשוב. פלילי או לא פלילי- הצד המוסרי הוא מה שמקומם אותי.
נשבעת לכם שאני מתביישת, אבל אל דאגה: כל עוד אני חיה - אני פה לכתוב את האמת, גם אם היא מדממת לנו מול העיניים.
עדכון: אייל גולן תובע 8 מיליון שקל מאורלי וגיא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה