דרישת להארכת שעות הלימודים בבית הספר באמצע שנת הלימודים רקע:א.
על אוכלוסיית התלמידים בית הספר הינו בית ספר לחינוך מיוחד.
בית הספר משרת תלמידים מכל הרשות ורשויות סמוכות.
תלמידי בית הספר מגיעים לבית הספר בהסעות הממומנות ע"י הרשויות השונות.
כל תלמידי בית הספר מסיימים את הלימודים באותה שעה.
רבים מתלמידי בית הספר נעזרים בתרופות נוירולוגיות ו/או פסיכיאטריות המסייעות להם להתמקד בשעות הבוקר בלמידה.
תלמידי בית הספר (124 במספר) לומדים בכיתות קטנות בנות 6-11 תלמידים.
עד הצבת הדרישה להארכת יום הלימודים, הוצע לתלמידים להשתלב בחוגים במתנ"ס , בתשלום נוסף. ההשתלבות בחוגים היתה בגדר רשות , בשעות הצהרים התקיימו שני מערכי הסעות: אחד- פיזור לתלמידים שאינם משתתפים בחוגים. פיזור נוסף לתלמידי החוגים. שתי ההסעות מומנו על יד הרשות.
ההרשמה לחוגים והתשלום היה מול המתנ"ס ואולם בית הספר שלח את סייעות הכיתות לעזרה בחוגים והתקיים קשר רציף ועקבי בן ביה"ס ובין המתנ"ס, לטיפול משותף בבעיות כלכליות של המשפחה וכן בבעיות משמעת.
כמו כן מקיים בית הספר קשר עם לשכות הרווחה ברשות כדי להוזיל את דמי ההשתתפות בחוגים לילדים הבאים ממשפחות ברקע סוציואקונומי נמוך.
ב.צוות בית הספר …
מודעות ברמת הדף
יום ראשון, 29 בספטמבר 2024
תרגיל מסכם בקורס מנהיגות בחינוך - דרישות להארכת שעות הלימודים באמצע שנת הלימודים
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה