מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 28 במרץ 2013

סיבה ותוצאה: כך זה נראה כששולחים הודעת SMS במהלך הנהיגה









צפו: ככה אתם נראים כשאתם מסמסים בנהיגה. כתוצאה מכך, העיניים שלכם לא על הכביש והידיים שלכם לא על ההגה. בעקבות כך, התוצאה הצפויה מגיעה, ככה זה נראה.

למרות מאמצי ההסברה, רבים עושים לעצמם הנחות ועדיין מסמסים ונוהגים. סרטון חדש שעלה לרשת לפני מספר ימים מספק עדות מצמררת לאיך נראית נסיעה של נהג העסוק בשליחת הודעות טקסט במקום בלהסתכל על הכביש.
רוב תאונות הדרכים נגרמות בשל הגורם האנושי. כלומר בגלל שהנהג לא מרוכז בנהיגה - אם בגלל שתיית אלכוהול או בגלל התעסקות בסלולר בשיחות או שליחת הודעות. תאונות דרכים גורמות בישראל למוות יותר מפיגועים. כשאתם נוהגים, פשוט תנהגו. תשאירו את העיניים שלכם על הכביש ולא על הסמארטפון. צריכים משהו דחוף? תעצרו בצד הדרך.
חובה לצפות ולהפנים !!




הישראלים מודעים לסכנות בשליחת אסאמאסים ודיבור בטלפון במהלך הנהיגה. עם זאת, ממש כמו נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול, רובנו עדיין ממשיכים לנהוג ולסכן את עצמנו הנהגים, את הנוסעים ברכב ואת הרכבים האחרים סביבנו. 73% מהנהגים הישראלים מדברים בפלאפון, 35% שולחים אסאמאסים ו-10% בודקים את המייל דרך הסמארטפון.

התאונה הזו, למשל נגרמה כשהנהג ברכב הפרטי שלח הודעת אסאמאס במהלך נהיגה. כשניסו לחלץ את הגופה מההריסות של הרכב, הטלפון עדיין נמצא בכף היד שלו. יחד עם זאת, הראש שלו הושלך הרחק לספסל האחורי. לתשומת ליבכם, תעשו שימוש בטכנולוגיית רדאר למניעת תאונות דרכים





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה