מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 16 במרץ 2013

דברים משעשעים/הזויים/מזעזעים שהילדודס אמרו כשהיו קטנים





> בן שנתיים ועשרה חודשים לוקח הערב תפוז שאבא שלו קילף ואומר :"אמא ,לכי על זה..תפרקי לי את התפוז"
>בת שנה ושבע... למדה את המילה יאללה. פעם כשהכינו  לה חביתה הושיבו אותה בשולחן ובינתיים היא אכלה משהו אחר עד שהתעצבנה וצעקה למי שהכין לה חביתה יאללה יאללה! ערסית קטנה:)
>בת שנה וחודשיים למדה ללכת לא מכבר.. היא לקחה תיק קטן ששייך לאחת הבובות שלה, שמה אותו על היד, הפריחה לעברי נשיקה , אמרה ״ביי ביי״ וצעדה לכיוון דלת הכניסה!  
> בן שנתיים הולך איתי לחנות בגדים, ועל כל דבר שאני מודדת אומר "לא יפה, אמא, לא יפה"
> ״את מבלבלת לי את המוח״, ״איזה חתיכית״, ״אני נעלם״- כשהוא לובש חולצה ועדיין לא הוציא את הראש ממנה הוא מרגיש שהוא נעלם. בן 3.
> בן 3.5 היה צריך לברך את הגננת שלו שהייתה בהריון אז הוא בירך " שיצא לך ילד יפה כמוני " ....
> בת שנה ושבוע. בזמן ההחתלה, היא לקחה את הקופסה של הקיסמי אוזניים ופיזרה אותם ... אמרתי ״אוי, אוי אוי ״ושמתי יד על הסנטר... מה עשתה הפיצית? חיקתה אותי בדיוק, אחד על אחד עם הקול המתוקי שלה... מהנהנת בראשה ואומרת גם :״אוי אוי אוי ״ בליווי יד על הסנטר.    
> בת חמש וחצי ״אמא את חופרת״
> בן 2.2 לא אהב את מה שאמרתי לו ואמר "אמא לכי למחשב!".  
> בת שנתיים וחצי אומרת לי "אמא הרסת לי את החיים " 
> ערב אחד אחרי סיפור אני אומרת לבן (בן 3): אני מאוד אוהבת אותך, אתה יודע? הוא מהנהן עם הראש, המשכתי להגיד לו לילה טוב וכמה אני אוהבת אותו ושיהיו לו חלומות פז... אני רגילה שהוא תמיד אומר לי את אותם הדברים חזרה, אבל הפעם הסתובב עם הגב אלי ואומר לי באלגנטיות: אמא לכי לישון עם אבא... במילים אחרות חפרת ושחררי ממני .
בן שלי אמר לי אחרי שנישקתי אותו כשבאתי לאסוף אותו מהגן ״ אמא שאת מנשקת אותי הנשיקה שלך נשארת בלב שלי לנצח״ 
> בת שנתיים ועשרה חד׳ בשירותים - אמא, תני לי פרטיות!
> בן 3.4 אמר לגיסתי ״ דודה מירב יא כפרה!״ 
> בת ה-3 שלי כינתה אותי "חצופה בסבון" 

>בת 3 אמרה " אוי שיט נשפך לי.." 
>אחיין שלי בן 4 "אני ילד טיפוסי. אני כל הזמן מטפס"...
> באמבטיה עורך את כל צעצועיו על הדפנות ועושה קידוש"ברוך אתה...בורא פרי הגשם"..
>כשיורד מהמיטה או עובר גבולות חוזר לסלון ואומר עם אצבע "אמא,יש חוקים וכללים" 
> חולצה כמו פולו או שיש בה כפתורים הוא קורא זה"חולצת גרון" אמא,לא רוצה חולצת גרון 
> בן 3 אמר: אמא מה נסגר עם החיים שלך? את חופרת!
>סבתא הגיעה לבקר וביקשה ממנו נשיקה והוא עונה לה: לא יכול, למה? שואלת סבתא, והוא עונה: ניגמרו לי, תנסי ביום אחר
 

> בת 3 אומרת :אמא את מי את אוהבת הכי הכי?? אני : אותך יפה שלי ואת את מי את אוהבת היא עונה: גם אני אוהבת אותי הכי הכי אני : ואת מי עוד את אוהבת הכי הכי?? היא: את אבא הוא אהובי!!!!!
> בת 3 : "אמא פשוט מתפוצץ לי הראש..."
"אבא כפרה עליך בא לך להביא לי משהו לשתות..."

> יום אחד אמרתי לך תקרא לאחיך שיבוא לאכול אז הוא צועק לו " אחיך בוא לאכול"
סבתא התלוננה בפניי על הגדולה בת ה-6 שלי - "...והיא לא אוכלת את הירקות", אז הגדולה מצאה לנכון לענות: "כזאת אני, קבלו אותי"
> אחרי שבוע נוראי של וירוס: ״אמא, לך יש קקי רגיל, לי יש קקי רגיל, לאבא יש שילשול״. בן 2.9
> בת חמש אמרה אמא הכנתי ציור בגן מעלף פשוט מדהים
> בן 4 וחצי ובת חצי שנה. הבן אומר : אמא היא בוכה נו תוציאי כבר את הציצי שלך היא רעבה  
> הסבא מבקש מבת החמש לעשות משהו, ומה היא אמרה לו הקטנטנה?! ״אתה לא אבא שלי אתה לא תגיד לי מה לעשות! 
> הבנות שיחקו בחדר וביקשתי מהן למיין את המשחקים ולאסוף אותם.. אחרי כמה דקות הגדולה באה אלי אומרת לי אמא אני מדמיינת את המשחקים ואחותי מבלגנת אותם!!
> "אמא, גם כשאני כועס עלייך אני מאוד אוהב אותך!" (בן 3)
>  בן 3 - אמא!
מה?
למה את חונה פה?

כי פה יש לי מקום.
אין לך! תיסעי טיפה רוורס!
(כל הגברים אותו דבר...)

> מושיטת לבת שנתיים וחצי יד כדי לעזור לה לרדת במדרגות אז היא לוחצת לי את היד ואומרת לי נעים מאוד מה קורה??? 
> אני: טליה, אבא שמן? טליה בת שנתיים: לא. אבא גדול. אבל כשאבא של טליה מעצבן אותה - אבא שמן
> בן שלוש ראה אותי מכניסה חזיה למגירה ושאל אמא את הולכת בלי ציצי היום? 
> הרגע שבו את מבינה שהגיע הזמן להתחיל לשמור על הפה: יש לנו שכנה מעצבנת שבאופן קבוע חוסמת לנו את החניה, יום אחד אנחנו מגיעים, קטנצ'יק (3) מסתכל וצועק בקולי קולות: עוד פעם היא חנתה פה?? מטומטמת!!
> שיחה שהתנהלה בין 4.5 לחבר שלו מהגן באוטו כשאני נוהגת:
סער: עכשיו תראה כשנגיע הביתה שלי אמא שלי מעצבנת״
החבר: ״למה היא מעצבנת אותך״
סער: ״ כי היא לא מקשיבה לי״
החבר : ״ כן גם אמא שלי לא מקשיבה״

סער :״ היא מציקה לי עם הנשיקות האלה שלה״
 
 

> בת שנתיים שואלת אמא אליהו ענבים יבוא גם אלינו
> ילד אחר קורא לו בטעות אליהו ערבי
> בן 2.2 מנסה להגיע למשהו זרק מתחת למיטה (גדולה, לא שלו), מתכופף, מתמתח - לא מצליח. אומר אמא, אני לא מגיע, הולך להביא פנס! הולך למגירה מביא פנס מדליק ומנסה שוב להגיע. 
> בגיל שנה וחצי הוא נשכב עם הראש עלי ואומר לי : אמא אני מרשה לך לעשות לי מלששש( מסאז׳) 
> בן 4 רצה פיפי ולא היה אפשרות להתאפק אז עצרתי בצד ואמרתי לו שישתין על הגלגל של האוטו שלי
הוא שאל למה על הגלגל ?? עניתי לו שיהיה לי מזל
לפני שבועיים היה לו פיפי אז הוא רץ לכוון האוטו והוא צועק לחבר מהגן אני רץ להשתין לאמא שלי על הגלגל שיהיה לה מזל חחח כל מי שהיה בסביבה נקרע מצחוק
 
> אמרתי לבת שנתיים אמא הולכת רגע לשירותים ונצא לשחק, ואז היא אמרת לי ״אמא תעשי פיפי שלא יברח לך בטוסיק שלך
> אני קוראת לו לבוא לישון: "לא תודה, אני לא עייף כרגע" (בן 3)
> בת 4 אמרה לי "אני אישה לא בובה..."   
> בת 4 לוקחת לי את הסמארטפון מכניסה לפינג'ן ומודיעה "אמא תביאי לי ביצה!" אני: "למה?" "אני מכינה מרק-טלפון". 
> חברה שואלת את הבן שלי: מה שם המשפחה שלך? הוא שותק, מתעסק בשלו, אז היא שואלת אותו: אתה איתן כהן? אומר לה: לאאאאא, שוב: אתה איתן לוי? אומר לה : לאאאאא, אחרי כמה שניות של שתיקה אומר לה: אני ילד יוקרתי !!!!
  > בעלי דגדג את הקטנה והיא אמרה "די אבא, אני לא מרשה!", כשהיא שרטה אותו והוא הגיב בכעס היא שאלה "אתה רוצה מוצץ?"
> בת 5 מאוהבת בחבר של אחיינית שלי (הם בני 18) היום אחרי ארוחת שישי הבת שלי אומרת לו תומר רוצה לבוא איתי לטייל? בקיצור יצאנו לעשות טיול לייד הבית... הבת שלי נותנת לתומר יד ומושכת אותו כדי להתקדם יותר מהר מכולם אז הוא אומר לה רוני למה את מושכת אותי והנסחכה עונה " אני לא צריכה למשוך אותך... אתה צריך ללכת אחרי לכל מקום כי אנחנו אוהבים" 
> בעלי חזר מהעבודה והכלב קפץ עליו ולא נתן לילדה לגשת אליו ( בת שנה ושבע) בתגובה לזה הבת שלי צעקה על הכלב נוווווו זוז ממבל... (טמבל) 
> הראו בטלויזיה משהו על אולטרסאונד והבן שלי אמר לקטנה ( 2.5) תראי גם את היית ככה בבטן של אמא..אז הקטנה ישר רצה לאבא שלה ואמרה "גם אני רוצה תינוק בבטן..."
> אמא : מיקה, אחיך גדול או קטן? גדול! ואחותך?  קטנה..ואבא? שמן... ואמא? שמנת!!!!  
> בן שנתיים ושמונה חודשים) אבא: כמה אתה אוהב את אמא?
הבן: עד השמיים
אבא: וכמה אתה אוהב את אבא?

הבן: עד המקרר... ונקרע מצחוק ממה שאמר 
> בן 3 אוכל מעדן, שואלת אותו אם אפשר לקבל ביס. עונה: "לא! לכי תקבלי מהמקרר!" 
שהייתה בת שלוש: "גילי את לא נוגעת בזה, נקודה!" 
(נעלבת): "את נקודה!" 
>סבתא מכינה מרק עם המון ירקות, ביניהם גזר גמדי. דניאל מזמין את סבא לשולחן: "יש מרק עם גורים קטנים של גזר!"
> אסרתי עליו לעשות משהו(לחנוק את אחותו..מאהבה..רק מאהבה)אז הוא בעצבים:"רוצה אני יעניש אותך?רוצה? לא יהיה לך נעים.נכון?יותר אני לא בא בבית שלך בגלל את אומרת לי לא לחנוק את אחותי"...
> בת שנה וחצי יושבת על האסלה בשירותים אני משגיחה שלא טיפול לי והחוצפנית הקטנה אומרת "סגור"!!! וטורקת לי את הדלת בפרצוף!   
> בן 2.3, "אמא סטופ, אני רוצה לדבר איתך."....
> בת 5.5 לאחר שבן ה-2.3 רודף אחריה בכל הבית..."אמא ! הוא לא נותן לי ספייס..."

> בן כמעט שלוש, שיורד מהאוטו מבקש "אמא תקרבי לי בבקשה את המדרכה...".
> ביקשתי מבת שנתיים משהו... והיא עונה לי "אני לא יכולה כואב לי הראש" 
> אמא בעצבים: אייל אתה יודע מה זה סבלנות??
אייל בתגובה: כן, סבלנות לא קונים בשום חנות..

> בת שלוש וחצי, הודיעה לפני חצי שנה שהיא וחבר מהגן הולכים להתחתן. לפני כמה זמן חוזרת הביתה: "היום הוא אמר לי משהו ממש לא נעים! אז אמרתי לו שחבל מאד, ואם הוא ימשיך ככה הוא לא יוכל להתחתן איתי. חבל מאד".  
> בת 3, כשאני נוהגת ויש פקק ואני מצליחה להשתחל בין הרכבים היא אומרת לי : "כל הכבוד "!  
> בת שנתיים וארבע אמרה אני הולכת לעבודה , בעלי שאל אותה במה את עובדת ? והיא אמרה בקניות כמו אמא 
> בן 3. אני: מה תאכל לארוחת ערב? הוא: ביצה. אני: מוציאה ביצה מהמקרר. הוא: לא, אמא לא ביצה כזאת, ביצת הפתעה! 
> במשך כמה ימים הסברתי לבת שלי שזה שאמא כועסת לא אומר שהיא לא אוהבת, והסברתי שאמא אוהבת תמיד גם אם היא מתרגזת, יום אחד אני שואלת אותה: ליה, אמא אוהבת אותך?, אז היא עונה לי: רק כשהיא כועסת!
> הילדים שלי בדרך כלל מסבכים אותי עם האמירות שלהם. יום אחד נסענו אני אבא הנהג והם מאחור לקניון שהגענו לחניה הקטנה אומרת לאבא שלה. אבא לא פה אתה צריך לרדת עוד קומה:. אבא: אני צריך למצוא חניה ואז נעלה קומה. היא: לא אבא עכשיו אתה תבזבז אלק (דלק), עמן (זמן) ועצבים ולמטה עאק (ריק) וישר נחנה ואז נעלהההה. האבא מסתכל עלי המום ואומר לי: מה את מלמדת אותם והיא: חשיבה עסמטקית (אסטרטגית) 
> בת הגדולה צפתה בתוכנית ,עצרה אותה בשלט וניגשה לפיפי כשחזרה נשכבה על הספה ובשיא האלגנטיות אומרת לי "אמא התוכנית לא תמשיך מעצמה" ונועצת מבט בי ובשלט...    
 > אמא שלי, בעודה שומרת עליה, שכבה לה על הספה ועצמה עיניים. אמא שלי מספרת שהיא הייתה ערה ושידעה מה קורה והכל, אבל פתאום הילדה באה אליה ושואלת אותה - סבתא, מה זה הרעש הזה? סבתא פוקחת עיניים ושואלת אותה איזה רעש, והקטנה עושה קולות של נחירה....
> ערב פסח, לפני ביעור החמץ החבאתי חתיכות לחם (חמץ) והילדים היו צריכים למצוא את כולן .
אחרי שמצאו , נועה (בת שלוש):״אמא, מה עושים עכשיו עם כל החמוצים האלו״.....

> בדיוק אתמול אדם (3) שאל אותי מתי ייבקעו לו הביצים, ואנה (5) מייד הרגיעה אותו ואמרה שזה ביצי חופש שלא בוקעות
> אמא שלי בדקה לאחי את הראש . אמא;״אוי ואבוי יואל יש לך ביצים!!!״ אחי לאחותי בהתרגשות עצומה;״ שמעת רעיה ?! יהיו לנו אפרוחים!!!״  
> אחיינית שלי, אז בת שלוש, מסתכלת עלי לובשת חזיה.
אמה: הדסי, ייש לך ציצים גדולים
הדסי (להלן אני): כן אמה
אמה: גם לי יהיו?
אני: כשתהיה גדולה. כן
אמה: זה כבד??

אני: לא
אמה: טוב, אבל אפשר מדי פעם להשאיר אותם בבית...נכון?
אני: סטרטאפ!

> לפני מספר שנים אחד הילדים בגן שהיה בן 3 לקח את המפתח של האוטו מאימו ובא לגן ועבר מאחורי הילדים כששאלתי מה הוא עודה הוא ענה לי בתמימות "פותח להם את התחת"
 > בן 4 שאל היום: אמא מתי שיר (אחותו) תטיל לי ילדים?
> האחיינית שלי. אז בת 5. היא החליטה שיש לה פיל בחדר, ולכן היא לא תכנס לחדר לעולם. אחותי ובעלה ניסו את כל השכנועים בעולם...ושום דבר. אז אחותי התייעצה עם הגננת מה לעשות. הגננת המליצה להזמין ילד מהגן לשחק, וכשאמה תראה שהוא נכנס לחדר, היא תשתכנע שאין שם פיל. אחותי הזמינה ילד מהגן. הילד נכנס, אומר לאמה, בואי נשחק בחדר. אמה עונה לו שאי אפשר, יש שם פיל. אז הוא אומר לה, מה פתאום! פילים לא גרים בחדר של ילדים. אז היא ענתה לך, לך לראות. נכנס הילד לחדר, ויוצא אחרי שנייה וחצי...״יאפ! יש כאן פיל״
> שיחה בין שירה (4) לבין אמא שלה(אחותי):
שירה: אמא כשאת ואבא התחתנתם היית כלה?
אחותי: כן ממוש
שירה: ומה אבא, הוא היה כלן?
אחותי: לא מתוקה הוא היה חתן.
שירה: והיה לכם אוטו מקושט?
אחותי: כן
שירה: ומסיבה עם הרבה אורחים?
אחותי: כן ממי
שירה פתאום מתחילה לבכות
למה לא הזמנתם אותי????
אחותי: (מתפוצצת מצחוק) כי עדיין לא היית מתוקה שלי.
שירה: אז איפה הייתי? אצל סבתא?

> פעם תליתי כביסה, אז הבת שלי באה "לעזור" לי כמובן. מוציאה חולצה מהגיגית, זורקת על המתלה ואומרת בהתלהבות "אמא! גם אני תולעת כביסה!" 
>בבוקר כשלקחתי אותה לגן, הלכנו בדרך שהייתה מלאה בחול והיו מלא עקבות. אז היא אומרת לי "אמא, הנה העקבות של דינוזאורוס דרעקס"  
> מספר ימים לאחר הלידה , הגדול שלי ״ אמא התינוק חמוד אבל מי זאת אמא שלו?לאחר ההסבר שזה התינוק שהיה בבטן והוא - צוחק ״ נו..אמא מתי אמא שלו באה לקחת אותו?
> בת שנתיים וחצי, לקחתי אותה אתמול בבוקר לגן ופתאום היא אומרת לי : "אמא תעצרי... שכחתי את אבא"
> בדרך החוצה מהגן, אחרי שהגננת אמרה לקטנה שלי (3.5) שהיא הייתה ממש ילדה טובה היום, היא אומרת לי "ממש מעייף להיות ילדה טובה"... 
> סבתא אמרה לגדולה שלי (4.5) שהיא מעצבנת בריבוע וזו ענתה לה "את מעצבנת בעיגול"    
> האחיינית שלי ואני הולכות ברחוב ויש ריח של שריפה.. היא אומרת לי "  יש כאן ריח של סיגריה ממש ממש ממש ענקית"
> אני: אנה, יש כאן ריח מסריח הפלצת? אנה: לא אני: את בטוחה? יש כאן ריח ממש מסריח ! אנה: כן, אני בטוחה, זאת לא אני, זה פרוז (השם של בעלי) אני: פרוז? איך את יודעת שזה פרוז? אנה: אני ראיתי את הפלוצ יוצא מהתחת שלו
> הקטן מציק לאחותו הגדולה. אחרי נאום ארוך שלי אומר "כבר למדתי לקח, אני לא אעשה את זה יותר". אחרי 10 דקות, שוב מציק לה. אני: "למה אתה מציק לה? אמרת שלמדת לקח". המלאך חושב כמה רגעים על זה ועונה: "בעצם התבלבלתי, אני עדיין לומד"...
> בת שנתיים וחודשיים שרה ומדקלמת דברים מהגן ואז אני אומרת לה.. אוי, את מתוקה.. הקטנה אומרת בלי להתבלבל - אני לא מתוקה, אני מהממת!!   

> צרחה פעם במסעדה ״ אמא, את זוכרת שבאתי לבקר אותך ואת יאיר( אחיה) בבית כלא ?״. בית כלא=בית חולים  כשנולד. 
> אבא: שני(שנה ועשר) את אוהבת את אבא?.
שני: כן .
אמא : שני את אוהבת את אמא?
 שני : כן . 
אמא : שני את מי את אוהבת יותר את אמא או את אבא ?
שני : את טישו (החתול) !!!!
> שמתי לה נר בטוסיק כשהיתה בת שלוש, והיא שאלה: אבל למה לא הדלקת אותו?
> רוחת ערב אצל סבא וסבתא- אורי(בן שלוש וחצי) הולך לשרותים לעשות קקי.אחרי מספר דקות צועק: דוד נדב, אני רוצה שאתה תנגב לי... דוד נדב לא כלכך בעניין אז כדי לחסוך ממנו ניגשתי לשרותים ואמרתי לאורי שדוד נדב לא יודע איך עושים את זה. אורי מסתכל עליי מופתע ושואל: אמא אם הוא לא יודע איך עושים את זה אז את מנגבת לו???
> אחיין שלי שאל אותי פעם בגיל 3 ״כשהשמש שוקעת בים היא נרטבת?״ 
> נסענו ברכב ונעמה בת הארבע אומרת לי
"אמא.תחזיקי את הרדיו"
-"להחזיק? למה? מה הכוונה?
"להחזיק אותו,נו..שיהיה יותר חזק"

> אמרתי לבן "עוף לחדר" והוא ענה " אבל אני לא יכול. אני לא ציפור" (בן 3)    
> לפני חצי שנה בערך כשהייתה בת שנתיים, נכנסה איתי לשירותים ראתה שאני שמה מגן תחתון ושאלה אותי אמא מה זה טיטול? אני מנסה להסביר לה מה זה ושגדולים שמים את זה אז כמובן שהיא שאלה 10 פעמים "למה?" ואז רצתה לשים גם כי היא גדולה, איכשהו יצאתי מזה ואמרתי לה שזה רק של אמא ויומיים אחכ אני רואה אותה יושבת ומדביקה אותם לקיר באמבטיה חחח
> בת שנה ותשעה בכל פעם ששחר (אחיה בן חודשים) מפליץ היא אומרת איף ו״מזיזה״ את האוויר עם היד... כשנותנים לה לאכול משהו ביד והיא לא רוצה היא באה אליי או אל בעלי ושואלת אבא/אמא אוצה? היא עושה כן עם הראש ודוחפת לנו לפה... שהיא רואה את אחותי ישנה אצלנו (קורה לעיתיים קרובות) היא שמה אצבע על השפה אומרת לי ששש ומתחילה לרוץ לידה ולצעוק לה דודה קום..  
> לירי (שנתיים וחמש) באמבטיה, אומרת לאבא פעם ופעמיים "תביא לי את הסבון". הוא מדבר איתי ולא מביא. ואז היא מרימה את הקול "תביא את הסבון מה לא מובן??"...
> עוד אחד באמבטיה כשמוציאים את הפקק שואלת "לאן המים הלכו לי, אבא?" ועונה לעצמה לביוב ואז לים.    
  > רוני : אמא אפשר לישון איתך? אני: לא..את ישנה במיטה החדשה שקניתי לך של הנסיכות.. יום אחד אבא שלה נישכב על המיטה שלה היא באה אליו ואומרת לו אבא! אני לא מאמינה סוף סוף הפכת לנסיכה!!!!! 
> גננת אומרת לאדר בת שנתיים את ילדה גדולה אז היא עונה לה אני ילדה גדולה ומקסימה
> לאחד מההורים לא משנה כרגע למי (אהמ אהמ) היו קצת גזים... בתגובה הילדה(2פלוס) צועקת בקולי קולות " אמא יש פה ריח של כלב שעשה קקי ברחוב..."
> טוב יש לי סיפור מצחיק בעיקר בהתחשב בזה שהבן שלי לא ממש מדבר. הוא בן שנה וחצי, ובעיקר אומר - אבא אמא ובוא. כשהוא רוצה להגיד "אני" הוא אומר "אה" ומצביע על עצמו. לפני יומיים הייתה השיחה הבאה:
אני: מי חמוד?

שלומי: אה.
אני: מי חכם?
שלומי: אה.
אני: את מי אמא הכי אוהבת בעולם? 
שלומי: אה. 
אני: ומי אוהב את אמא? 
שלומי: אבא.....
> בן דוד שלי לאמא שלו, אמא היום שאלו אותי בגן במה אמא עובדת ובמה אבא עובד, ומה אמרת רז? הא אמרתי שאמא שלי בכלא ואבר מוכר ארטיקים (הוא לא ידע להסביר שאמא עו"ס בכלא, ואבא סמנכל שטראוס)
   > בן שנה ושמונה התעורר הבוקר בשש וחצי ובא אלי לחדר, הרמתי אותו אלינו למיטה ביקשתי שימשיך לישון, בתגובה הוא דוחף את אבא וצועק לו- ״זוז! אני ישן כאן!״ אבא מתוך שינה עונה לו- ״זה המקום שלי!!״ דביר בתגובה דחף אותו והסתובב לחבק אותי..
> בעלי: ״ליאל אבא הולך לשרותים ואח״כ ישחק איתך״
ליאל:״ אבא מה אתה הולך לעשות קטנים או גדולים?
בעלי:״גדולים״
ליאל: אז אתה לא הולך כי זה הרבה זמן ואני רוצה שתשחק איתי עכשיו כי אני צריכה לישון

> הבעל שלי כועס עליי כי אני במחשב ואומר לי לבוא לעזור כי הילדים קופצים לו פה על הראש ושינר שלי בת השנתיים אומרת אני לא קופצת לך על הראש אני קופצת על השטיח
> כשהייתי בחודש תשיעי עם בטן ענקית הלכתי לבריכה עם ביקיני וילד אחד הצביע עלי וצרח בכל הבריכה;״ אמא, תראי איזה בטן שמנה יש לאישה הזו״ 
> בעלי : הדס בא לי לאכול לך את האף 
הדס (2.5): לא כדאי לך הוא מלא בנזלת

    
    
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה