מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 25 במרץ 2014

שבעת מדורי גיהנום בדיור הציבור בישראל - המערכת עם מיקי חיימוביץ' עונה 1 פרק 14 לצפייה ישירה






בפרק זה של המערכת, הבמאי דורון צוברי יוצא לבדוק מדוע מדינת ישראל דואגת לחסל את הדיור הציבורי. מדוע במקום לדאוג לאזרחים הזקוקים לבית, מדינת ישראל דואגת לחסל את הדיור הציבורי ומזניחה את אזרחיה כל הכבוד לדורון צברי שהצליח, להביא תיעוד אותנטי מהשטח. כל הכבוד לצוות דיור ציבורי.כולם חייבים לראות ״המערכת״ בערוץ 2 מייד!!!! בושה למדינת ישראל!!!!
בתחקיר מסופר על ילדים שנאלצים לעבור מדי כמה חודשים דירה, להחליף בתי ספר, להתנתק מחברים והמשפחה וזאת דווקא בגיל שדרושה כל כך היציבות והרגשת הבית הקבוע. מהתחקיר עולה כי את משרד האוצר והשיכון לא מעניין שיש אלפי דירות ריקות של דיור ציבורי, מדוע שישקיעו בכך? למה לבנות עוד דירות לדיור הציבורי? מבחינתם, על העניים להמשיך ולהיות עניים, זרוקים ברחובות, בחדרי מדרגות וחדרי אשפה, הם,מצידם, לא ידאגו לקורת גג בטוחה וראויה. צפו בתחקיר המלא שבעת מדורי הגיהינום – תחקיר "המערכת" עם מיקי חיימוביץ, על משפחות שלמות ללא קורת גג בטוחה. להיות "חברתי" הפך לאופנתי גם אצל נציגי הון שלטון - בנק - עיתון/תקשורת. מדובר בהצלחה חלקית של המחאה העולה מהעם. עם זאת, אין לטעות - עדיין רבה המלאכה ורב המרחק בין צורכי העם לבין הפירורים שהשיטה המשטה מפזרת בניסיון להיראות "חברתיים".
בערוץ 2 רגילים שהם מוכרים ואנחנו קונים. ככה זה עובד. אגב, מה קניתם בפרסומות? בעלי המניות - תמנונים בנקאיים שנוהגים לבשל שקשוקות חריפות מלונדון, הפכו ל'חברתיים' לעת מצוא.... השיטה המשטה ממשיכה בשלה ומפזרת לכם סם "חברתי" - ההון, שלטון, הבנק והעיתון עברו לשיווק אגרסיבי.
ולמרות הכל יש גם אנשי אמת כדורון צברי שמצליחים למרות הכל להפיק סרט המתאר איך מדרדרים אוכלוסיות מוחלשות אל העוני המחפיר ואל חוסר אונים טוטלי. האמת יוצאת אל האור - הצעד הבא פתרונות אמת . זהו תחקיר מזעזע. התחקיר מדווח על מפונים מבתיהם, זאת בנוסף לאותן מאות אימהות חד הוריות שאינן מקבלות זכאות לדיור ציבורי וכן, מעבר לאותן חד הוריות שזכאיות וממתינות במשך שנים לדיור ציבורי. אני זועקת את זעקתם של כל התושבים שנמצאים במצוקת הדיור , ונזקקים ל"חסדם" של חברת עמידר!! מקרים מעטים בהם אני יכולה לומר בקול רם : "אני מתביישת במדינה שלי" ..וזה אחד מהמקרים !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה