מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 13 במרץ 2014

עובדות לא חשובות שהחיים יכולים להימשך גם בלי שידעתם אותם



  • העורך הראשי הראשון של ידיעות אחרונות והעורך הראשי הראשון של מעריב זה אותו אחד - עזריאל קרליבך.
  •  בית מחסה לבעלי חיים הציע לפרלמנט הבריטי לאמץ חתולים במטרה לשמש כמדביר טבעי של בעיית העכברים הקשה ממנה סובל הפרלמנט. עם זאת, הפרלמנט דחה את ההצעה בעקבות חשש שחברי הפרלמנט יאכילו את החתולים עד שהם לא יהיו בכושר לבצע את עבודתם ולצוד את העכברים כאויבם טבעי.
  • בעיית המכרסמים בבריטניה פוגעת לא רק ברשות המחוקקת אלא גם במבצעת וראשי ממשלה נוהגים למנות חתול רשמי, לו ניתן התואר Chief Mouser to the Cabinet Office, או בתרגום חופשי, צייד העכברים הראשי של משרד הקבינט.
  • אם נכנסים לאתר הראשי של vogue ולוחצים את הסדר הבא במקשי החצים והאותות - למעלה למעלה למטה למטה שמאל ימין שמאל ימין B ואז מספר פעמים A מתחילים להופיע דינוזאורים בכובעים מעוצבים בכל לחיצה על A
  • אחות בכורה בבולגרית זה קקה.
  • לסולטן העות'מאני היו הרבה מאד נשים ופילגשים. כיצד היה יכול הסולטן להחליט עם מי מנשותיו לבלות את הלילה?! בדיוק בשביל זה הרי יש לסולטן אמא, שתפקידה בין השאר הוא לבחור את האישה הנבחרת לכל לילה ולילה (ואלף לילה).
  • ג'ויסלין אלדרס, הרופאה הראשית של ארצות הברית, פוטרה מתפקידה על ידי הנשיא קלינטון לאחר שהיא נשאלה על דעתה לגבי אוננות וענתה, במהלך כנס על אידס באו"ם, שאוננות היא חלק ממיניות האדם, וייתכן שזה משהו שצריך ללמד. לפני כן היא אמרה שצריך לחלק אמצעי מניעה בבית ספר, היתה בעד הפלות ובעד לגליזציה של סמים. קלינטון והעם האמריקאי לא היו לסבול את הדעות וההתבטאויות שלה ולכן פיטרו אותה.
  • שחפית הקוטב (Sterna paradisaea) היא הציפור הכי מגניבה שיש - אורך (כולל מקור וזנב): 33-36 ס"מ, מוטת כנפיים: 76-85 ס"מ, משקל: 86-127 גרם (בערך כמו חבילת חמאה) ותוחלת חיים: 20 שנה. הציפור הקטנה הזאת, עפה כל שנה מקוטב לקוטב - מרחק ששקול לחצי הקפה סביב העולם, וגם חוזרת. שחפית הקוטב עפה בחייה 20 הקפות סביב העולם - 800 אלף קילומטרים.
  • בשנת 1993 שחקן הכדורסל הסרבי בובאן יאנקוביץ' התעצבן והטיח את הראש שלו בעמוד של הסל. הוא נשאר משותק מהראש ומטה לכל החיים.
  • בתשעה בספטמבר 1940 הפציצו מטוסים איטלקיים את תל אביב. בהפצצה נהרגו למעלה ממאה אזרחים.
  • הרב אהרון ליכטנשטיין, ראש ישיבת הר עציון שהולך לזכות ביום העצמאות הקרוב בפרס ישראל על ספרות תורנית, הוא בעל דוקטורט לספרות אנגלית מאוניברסיטת הרווארד.
  • המילה תחפושת נוצרה כנראה בסוף שנות העשרים או בתחילת שנות השלושים של המאה העשרים. היא חודשה במשקל המילה המקראית תִּלְבֹּשֶׁת, ודומות לה מילים נוספות ובהן תִּסְפֹּרֶת, תִּקְרֹבֶת (לשון חז"ל); תִּגְבֹּרֶת (ימי הביניים); תִּרְכֹּבֶת, תִּסְרֹקֶת, תַּחְמֹשֶׁת (עברית חדשה). הפועל הִתְחַפֵּשׂ מקורו בתנ"ך: "וַיִּתְחַפֵּשׂ שָׁאוּל וַיִּלְבַּשׁ בְּגָדִים אֲחֵרִים" (שמואל א כח, ח). מקובל לקשור אותו אל הפועל חיפש, שכן האדם המתחפש משנה את מראהו וגורם לכך שיחפשו אותו.
  • אם מאמרים מדעיים נראים לכם בלתי מובנים לחלוטין, ובכן, לפעמים הם באמת כאלו. תוכנת מחשב המכונה SCIgen, הומצאה ב- 2005 על ידי חוקרים במכון טכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT), כדי להוכיח שכתבי עת מקבלים מאמרים חסרי משמעותהתוכנה, משלבת באופן אקראי מחרוזות של מילים, אשר נשמעות מתוחכמות, כדי לייצר מאמרים מדעיים מזויפים. כ- 120 מאמרים שפורסמו בכתבי עת מדעיים בשנים האחרונות נתגלו כהונאה. בין המאמרים המזויפים בתחומי מדעי מחשב ומתמטיקה, נמצאים - "Application and Research of Smalltalk Harnessing Based on Game-Theoretic Symmetries ", "An Evaluation of E-Business with Fin " ; ו- "Simulating Flip-Flop Gates Using Peer-to-Peer Methodologies". למותר לציין שאין במאמרים האלו שום מידע מועיל, והם רובם ככולם ג'יבריש גמור. בפניה מ-FoxNews.com, סירבו מחברי מאמרים אלו להגיב. SCIgen הוא חופשי, להורדה ולשימוש, ולא ברור כמה אנשים עשו שימוש בה, או לאילו מטרות.
  • כיום, כל הדגלים האמריקניים שעל פני הירח הם בצבע לבן, וזאת כי הם דהו בעקבות הקרינה מהשמש.
  • שדה התעופה של גיברלטר הוא שדה התעופה היחיד שחוצה כביש שנוסעות עליו מכוניות. הכביש פעיל מאד, ונסגר לתנועה לכמה דקות בכל פעם שמטוס ממריא או נוחת.
  • ב-1642 קבע ד"ר ג'ון לייטפוט (Lightfoot), סגן הנשיא של אוניברסיטת קיימברידג', שהאדם נברא בתשע בבוקר, ב-23 באוקטובר, בשנת 4004 לפני הספירה. כך הלכו להם מליוני שנות אבולוציה.
  • נסו את הדבר הבא ב google translate מעברית לאנגלית - הקלידו ״נשיכות קטנות״ בעברית. התרגום לאנגלית הוא The lost boys שזה התרגום של שם הסרט שהיה פעם The lost boys.
  • יש דבר כזה שנקרא "סינדרום הלב השבור" (באנגלית נשמע יותר טוב - broken heart syndrome) יש סיכון שזה יקרה כאשר עוברים משהו טראומטי , כמו מוות של מישהו אהוב. הדבר יכול לעבור ריפוי מלא תוך שבועיים , אבל יש סיכוי שהאדם שסובל מסינדרום זה ימות . בשנת 1866 טולסטוי כתב ב "מלחמה ושלום" תיאור מאוד מדויק של הסינדרום הזה בקשר למותו של אדם אהוב (הנסיך אנדריי - מקווה של עשיתי ספויילר לאף אחד).
  • גם פילים יכולים למות מלב שבור במידה ובן זוגם מת. הפיל שנשאר חי מסרב לאכול והוא ישכב ויבכה עד שהוא ירעב למוות וימות.
  • עד 1928 היה בישראל ובסוריה חיה (דומה לחמור) ששמה באנגלית היה Syrian wild ass. מדובר בחמור/פרא. Ass זוהי מילה נרדפת לחמור שנגזרת מהשם הליטני שלו Asinus, באנגליה תחת זה Arse איכשהו זה התגלגל לכך שבארה"ב אומרים Ass מתכוונים דווקא לתחת. בדיחה ידועה באנגלית היא שצוחקים על סיפור שמשון שהרג אלף פלישתים בלחי של חמור : " Samson killed 1000 Philistines with an ass's chick. באנגלית ASS זה גם כינוי שמשמש לאנשים שמתנהגים כמו חמור (מסיבות ברורות) וכיוון שארצות הברית זו מדינת מהגרים נוצר מצב של איחוד מבטאים ואיחוד של מילים אז המילה ARSE הפכה לASS וכיוון שגם ככה כבר היה מדובר במילת סלנג וכינוי גנאי עם השנים המילים פשוט התאחדו להן ונהיו מילה אחת
  • ורדית סיני זו חיה שמתחילה באות ו', למקרה שנתקעתם במשחק ארץ עיר.
  • בספר מלכים ב' פרק י"ח מופיע העלבון "תאכל חרא" בגירסה הראשונה שלו אי פעם על ידי שר הצבא האשורי.
  • הקטשופ הומצא במאה ה-19 כתרופה לבעיות עיכול.
  • אצל בעלי חיים, בדרך כלל כשזכר מתרבה עם נקבה הוא יחכה לפחות מספר דקות עד שיכנס שוב לפעילות מינית. לאחר כמה פעמים הזכר יכנס לתקופת צינון יותר ארוכה. אפקט קולידג' הוא השם של התופעה שזכרים שפוגשים בנקבה חדשה יתחילו בפעילות מחדש גם אם הם בתקופת הצינון שלהם. במחקר שנעשה ב1969 ניסו לבדוק את היכולת של ראם לזהות את הכבשים איתן הוא קיים יחסים. במהלך המחקר הראם קיים יחסים עם 12 כבשים, וגם אם כיסו אותן במעיל ושמו עליהן מסיכות האלווין הראם עדיין זיהה אותן ולא היה מעוניין ביחסים מחודשים. החוקרים נשברו והסיקו שהוא כנראה מזהה אותן לפי הריח.
  • רוב האנשים חושבים שהשחקן הגבוה ביותר אי פעם ב-NBA היה יאו מינג שהיה בגובה 2.29 מטר אך בעצם השחקן הגבוה ביותר היה מאנוט בול בגובה 2.31 מטר.
  • הטמפלרים נחשבים לאלו שהניחו את התשתית לבנקאות הבינלאומית. הייתם הולכים לסניף הטמפלרים הקרוב לביתכם במדינתכם ונותנים להם כסף. בתמורה הם היו נותנים לכם נייר שאתם יכולים להציג בסניף אחר כדי לפדות את הכסף. היו להם סניפים בכל רחבי אירופה ככה שצליינים סקוטים יכלו להפקיד כסף באדינבורו, לעצור בפריז למשוך קצת כסף, להמשיך לרומא ובסופו של דבר להגיע לארץ הקודש. 
  • טמפלרים גם עבדו כשומרים חמושים, ששינעו כמויות גדולות של כספים ממקום למקום. הכל תמורת עמלה כמובן. הם קיבלו מהמלכים נכסים במתנה שהניבו רווחים וגבו שכירות על הנכסים שלהם.
  • לטמפלרים היה איסור דתי להלוות כספים בריבית - אבל הם מצאו פתרונות יצירתיים כמו שימוש בנכסים כערבון מסוים כנגד הלוואות. אז אם היה לך פרדס, מי שנתן לך את ההלוואה היה מקבל את כל ההכנסות מהתבואה של הפרדס עד שתשלם את ההלוואה. לא מעט צלבנים פשטו את הרגל אחרי המסעות שלהם כי הם פשוט לא צברו מספיק שלל אז הטמפלרים קיבלו את כל ההכנסות מהתבואה של האדמות שלהם. הכספות שלהם התמלאו והתמלאו ולמעשה הוציאו סכומים אדירים מהמחזור. הדבר הוביל לבעיות כלכליות חמורות וזו היתה הסיבה העיקרית שהמלך הצרפתי העיף אותם (והוא חמד את הכסף שלהם כמובן).
  • בשנת 1938 היו רשומים בארץ 330 חברים במפלגה הנאצית בסניף שהיה להם בירושלים. מי שהיו רשומים היו כת הטמפלרים... שאפילו בירכו אחד את השני הגלוי ב"הייל היטלר" , סרבו למכור דירות ליהודים ואף יזמו וסייעו לפעולות איבה כנגד יהודים. עם פרוץ מלחמת העולם השנייה, עצרו הבריטים את הטמפלרים בישראל ושלחו אותם למחנות ריכוז בקפריסין ומצרים, בעקבות פחד מריגול והתמרדות.
  • ישנה שכונה בתל אביב, ליד שכונת נווה צדק, ששמה שכונת ולהאלה. השכונה הייתה בעבר מושבה של מתיישבים מורמונים מארה"ב. המושבה ננטשה  ומבניה עמדו ריקים. מאוחר יותר, נקנו המבנים על ידי בני הכת הטמפלרית הגרמנית ב1870, אלה נתנו לה את שמה. (הם אינם קשורים לטמפלארים, אבירים צלבנים שפעלו בזמן שלושת מסעות הצלב הגדולים). כיום, ישנם מספר בתים עומדים בשכונת ולהאלה, רובם מבנים ציבוריים כמו בית השנטי ומשרד התמ"ת (בניין משרד הכלכלה לשעבר).
  • המילה 'אאוורר' היא מילה בעברית שמשמעותה (במובנה הפשוט ביותר) הוא אכניס אויר. המיוחד בה הוא שהיא מורכבת מ3 זוגות של אותיות זהות (הבהרה למתקשים- פעמיים א', פעמיים ו', ופעמיים ר'). עוד ייחוד של המילה מבין שאר המילים המורכבות מצמדי אותיות- במילה הזאת האותיות מופיעות לפי סדר הופעה אלפביתי, כלומר א' תופיע ראשונה, ו' אחריה ואחריהן, בדיוק כמו באלפבית, תופיע ר'.
  • מדענים טוענים כי גילו מצב צבירה חמישי בעין של תרנגולות בנוסף ל-4 הקיימים (מוצק גז נוזל ופלסמה). מצב צבירה זה בכלל מינוח לא ברור מספיק ואין הגדרה מדויקת להבדלים בין מצבי הצבירה השונים. זה ניסיון למצוא דפוס מסוימת בצברי מולקולות, שהם בעצמן צברי אטומים שהם בעצמם צברי חלקיקים.
  • בשנת 1939, כשוולט דיסני זכה באוסקר על הסרט "שלגיה ושבעת הגמדים" (שהיה, דרך אגב, הסרט שפתח את תור הזהב של דיסני), הוא קיבל פסלון אוסקר בגודל רגיל ועוד 7 פסלונים מיניאטוריים- אחד בשביל כל גמד .
  • כשדולפינים, לוויתנים ויונקים ימיים רוצים לישון- הם ישנים כל פעם בחצי אחר של המוח שלהם- חצי אחד פעיל והחצי השני בשינה עמוקה. הם אף פעם לא ישנים עם כל המוח בו זמנית. הסיבה לזה היא מעניינת- יונקים ימיים זקוקים לחמצן כדי לשרוד, לכן הם צריכים לעלות מעל המים מדי כמה זמן, לכן הם לא יכולים (אבולוציונית) להרשות לעצמם לישון. אז הם פיתחו מנגנון שינה מיוחד שיתאים לדרישות האלה.
  • הדמות פיטר פן מבוססת על חמשת ילדיו המאומצים של הסופר ג'יימס בארי(אותם אימץ לאחר ששני הוריהם, שאיתם היה מיודד, נפטרו) - ג'ורג', ג'ון, פיטר, מייקל, וניקו(לס). ג'ורג' נהרג בקרב במלחמת העולם הראשונה, פיטר התאבד(לא לפני ששרף תכתובות בין הבנים לבארי ועוד מסמכים שנועדו להכנת ביוגרפיה עליהם ועל בארי), ומייקל טבע בבריכה באוניברסיטה(בארי שכנע את מייקל להמשיך את לימודיו)יחד עם חבר ללימודים(ונוצרה תיאוריה שגם מעבר לזה). פיטר, שסבל יותר מאחיו בגלל אותו מחזה, לא הצליח להפטר מהדמות שרדפה אחריו: למחרת מותו, עיתונים ברחבי העולם כתבו עליו בתוספת לכותרת "פיטר פן מת".
  • ויליאם הנרי הריסון, הנשיא התשיעי של ארה"ב, מת מדלקת ראות חודש בלבד לאחר שנבחר בשנת 1940. בכך התחיל שרשרת מחזורית בה מדי 20 שנה הנשיא הנבחר ימות במהלך כהונתו (לעיתים לא הכהונה הראשונה).
    לינקולן נבחר ב-1860, נרצח ב-1865.
    גרפילד נבחר ב-1880, נרצח ב-1881.
    מקינלי נבחר ב-1900, נרצח ב-1901.
    הרדינג נבחר ב-1920, מת מהתקף לב ב-1923.
    רוזבלט נבחר ב-1940, מת מדימום בגולגולת ב-1945.
    קנדי נבחר ב-1960, נרצח ב-1963.
    הראשון לשבור את הקללה היה רייגן שנבחר בשנת 1980 ושרד את תכופת הכהונה.
    מבין הנשיאים שנבחרו בשנה שאינה נכללת במחזוריות 20 השנים רק נשיא אחד, טיילר שנבחר ב-1848, מת במהלך הכהונה.
    האגדה האורבנית אומרת שאת הקללה הטיל שמאן אינדיאני משבט שוני, שבט שבו הריסון נלחם כאשר היה מושל אינדיאנה. אשתו של רייגן, לאחר שמונה לנשיא, העסיקה צוות של מיסטיקנים ושמאנים אינדיאנים בכדי שיגנו על הנשיא מפני הקללה. לאחר רייגן, גם בוש הבן שרד את תקופת הנשיאות ללא השפעת הקללה.
  • בשטר של 200 שקל כתוב "שלום כיתה א"
  • זה בעצם צירוף מקרים מהמפורסמים והמשוגעים ביותר בעולם של שני הנשיאים האמריקנים לשעבר קנדי ולינקולן. לינקולן נרצח בתיאטרון "פורד" ושקנדי נרצח בעת שנסע במכונית "פורד" מדגם לינקולן
  • קיים בויקיפדיה העברית ערך מפורט ומרובה סעיפים בשם "שַׁק לִי בַּתַּחַת"
  • לרואן אטקינסון (מיסטר בין) תואר ראשון ושני בהנדסת חשמל.
  • משמעות המילה בִּיבִּי בסווהילית היא גברת או כלה.
  • בשנת 1938, בחר טיים מגזין את אדולף היטלר ל'איש השנה'.
  • חיבוק באורך 20 דקות מסייע לגוף לייצר אוקסיטוצין שיכול לחזק את האמון בין שני אנשים.
  • יותר הגייני לנשק מישהו מאשר ללחוץ את ידו
  • נשיקות לוהטות מפחיתות אנרגיה שלילית ומורידות את רמת הורמון הלחץ בגוף.
  • החזירים במשחק אנגרי בירדס הם האוייב בגלל ששפעת החזירים הייתה בשיאה כשהמשחק יצא.
  • דוב פנדה מבלה בין 10 ל-14 שעות ביממה באכילת במבוק
  • 52 הקלפים בחבילה מייצגים את 52 השבועות בשנה. ארבעת הצורות בקלפים מייצגים את ארבעת העונות. הג'וקר הצבעוני זה השמש והשחור - לבן מסמל את הירח.
  • הדילדו הומצא 15,000 שנים לפני המצאת הגלגל.
  • כיום יותר ויותר אנשים מתים כתוצאה מהשמנה לעומת רעב.
  • לימון יצוף במים. לימונית תשקע.
  • קונדום יכול להכיל ליטר מים.
  • סמסונג התחילה כחברה שמשווקת דגים וירקות.
  • אי אפשר לנשום דרך האף ולדבר במקביל.
  • ציניות מסייעת למח האנושי לפתור בעיות מורכבות.
  • המוח יותר פעיל בשעות הלילה לעומת שעות היום.
  • כששני אנשים מאוהבים יסתכלו אחד לשני בעיניים, קצב הלב שלהם יסתנכרן.
  • תינוקות מתחילים לחלום עוד לפני שהם נולדים.
  • 90% מבני ה-18 עד 29 ישנים עם הסלולרי כשהוא בתוך או צמוד למיטתם
  • שימוש בנייד לפני השינה פוגע בשינה וגורם לעייפות ולחוסר ריכוז ביום שלמחרת.
  • יש בפה יותר חיידקים מאשר אנשים בעולם.
  • מילקשייק בננה היא תרופה מעולה להאנגאובר.
  • אדם ממוצע שורף 200 קלוריות במהלך 30 דקות של סקס.
  • כוס קפה ללא חלב או סוכר מכילה 0 קלוריות.
  • כתב יד מרושל של רופאים גורם ליותר מ-7,000 מקרי מוות מדי שנה
  • מקלחות ואמבטיות ארוכות מסייעות להפחת תחושת הבדידות
  • אנשים הנולדים בין החודשים ספטמבר לדצמבר הנם בעלי הסיכוי הגבוה ביותר להגיע לגיל 100.
  • השם בלוטות' (שמשמעותו באנגלית: שן כחולה) לקוח מכינויו של האראלד הראשון (כחול-השן), שמלך על דנמרק ועל חלקים מנורבגיה במאה ה-10, ואיחד את השבטים הדניים לממלכה אחת. שם זה נבחר כיוון שבלוטות' מתיימרת לאחד את פרוטוקולי התקשורת לפרוטוקול בסטנדרט אחיד.
  • בתקופת המשנה והתלמוד היו סוגי עבריינים שנתנו להם עונש שנקרא "הכיפה" שהוא בעצם עונש מוות.
    "הכיפה" הייתה מן צינוק. העונש שניתן ב"כיפה" היה נתינת מעט אוכל להרבה זמן, כך שהקיבה הייתה מצטמקת. לאחר הזמן הרבה שבו הקיבה הצטמקה, היו נותנים לו הרבה אוכל, וכך הוא היה מת.
     
  • אחד ממסתורי העולם הוא המצאותם של אבנים זזות בקלפורניה. המקום נמצא בקלפורניה בעמק הפלאיה שבעמק המוות (Death Valley). האבנים הללו, שחלקן מגיע למשקל של 300 קילוגרם, מועברות באופן בלתי מוסבר על פני מדבר מישורי וחלק ומותירות אחריהן שובלים בבוץ הקשה. חלק משובלים אלה משתרכים על פני מאות מטרים. לאורך השנים העלו מספר תאוריות שונות לגבי הסיבה לתזוזת האבנים אבל אף אחד מהם לא הוכחה מבחינה מדעית.
  • אמונה יפנית עממית טוענת שמי שמקפל 1000 עגורים מנייר יזכה להגשמת משאלה שלו. ילדה יפנית בהירושימה שנפגעה מהקרינה קיפלה 1000 עגורים מנייר. זה לא עזר לה. העגורים נמצאים עד היום בפארק הזכרון לפצצה בהירושימה.
  • טד בנדי (רוצח סידרתי אמרקאי) היה נקרופיל.
  • לפני פיתוח האנטיביוטיקה, חולים שסבלו מסיפיליס (עגבת) הודבקו במלריה בכוונה תחילה. הבקטריה שגורמת לסיפיליס לא שורדת בטמפ' גבוהות (קדחת היא אחת מתופעות הלוואי של מלריה). 
  • במדינת וויומינג, אסור לצלם ארנב 
  • במהלך חודש יוני.המלך מיתרידטס ה6, מלך פונטוס פחד מאד שירעילו אותו, כמו שהרעילו את אביו, המלך מיתרידטס ה5. לכן הוא נהג לאכול רעל בכמויות קטנות כל יום. כשהוא הובס על ידי הרומאים הוא ניסה להתאבד ע"י רעל, אבל הרעל לא השפיע עליו בגלל שהוא פיתח עמידות אליו, והוא היה צריך לבקש מחבר שיהרוג אותו עם חרב. ללקיחת כמויות קטנות של רעל באופן קבוע כדי לפתח עמידות קוראים על שמו-- "מיתרידטיזם".
  • כאשר האירופאים גילו את העגבנייה, הם חשבו שהיא רעילה, ובמשך כמה מאות שנים היא שימשה רק לקישוט. 
  • השם "עגבנייה", שמקורו בשורש ע-ג-ב המתקשר בחיזור, בהתעלסות ובתשוקה, ניתן לה על ידי הרב יחיאל מיכל פינס בהקבלה לכינויהּ העממי באירופה "תפוח אהבה". במשך כעשרים שנה, עד ימי העלייה השנייה, הוחרמה המילה "עגבנייה" על ידי חלק ממחדשי השפה העברית, ביניהם אליעזר בן יהודה עקב "גסותה". הצעות נוספות לשם הירק ניתנו על ידי הרב קוק שהתנגד לשם בעל האופי המיני והציע "אדמונייה", ואליעזר בן יהודה שהציע את השם "בַּדּוּרָה", צורה עברית למילה הערבית "בנדורה" (بَندُورَة), אשר גם היא למעשה, הינה שערוב המילה פומודורו (pomodoro) מהשפה האיטלקית.
  • תפוחים מכילים 25% אויר ולכן, הם צפים במים.
  • רוב הוואסבי שנמצא מחוץ ליפן אינו וואסבי בכלל אלא חזרת צבועה.
  • הפיצה היקרה בעולם עולה 12,000 דולר ונדרשת הכנה של 72 שעות.
  • בני האדם נולדים עם תאווה טבעית לסוכר.
  • בסרדיניה תוכלו לאכול גבינת קאסו מרסו, אותה אוכלים עם רימות חיות.
  • ככל שהזמן עובר, צבעו של היין הלבן הופך לכהה יותר ואילו היין האדום הופך לבהיר יותר.
  • אדוארד מורדקה, הוא איש שנולד עם שני פרצופים. אחד בגב הראש. הוא התאבד בגיל 22 משום שהוא טען "שהפרצוף השני לא מפסיק ללחוש לו בלילות".
  • כאשר אתם לוחצים על כפתור מחיקת החשבון בטאמבלר (Tumblr), האתר מזהיר אותך שאתה עתיד לאבד את כל הפרטים אשר שמורים לך באתר, וטורח לציין שתאבד גם את הסיבה לחיות.
    להלן הניסוח המדויק:

 Now just a minute.

Are you sure you want to delete your whole account? You’ll lose everything. Usernames, themes, your sense of community, your reason for living, likes, messages, and everything you’ve ever posted will be gone forever.


If you’re sure, confirm by logging in below.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה