מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 8 בנובמבר 2014

שוטר מגן על עצמו מול מחבל עם סכין וחוטף לינץ' תקשורתי




מחבל ערבי ניסה לרצוח שוטרים באמצעות סכין ובתגובה הוא נורה למוות! שימו לב - זה לא היה בירושלים, זה לא היה בהר הבית! זה היה עדיין בתחום גבולותיה של מדינת ישראל. אביו של הערבי שנהרג בכפר כנא גינה את ה״התנהגות הברברית״ של המשטרה. לא, כי הבן שלך שמסתער עם סכין שלופה על ניידת משטרה הוא אמא תרזה. לפי מה שהבנתי מזהבה גלאון ומירב מיכאלי הוא אחז בסכין על מנת לקלף תפוז ... הוא לא שלף סכין הוא רצה להראות לשוטר איך חותכים תפוח כמו שצריך . אז דפק לו בחלון לקרוא לו שוב אקיבוש הציוני פוגע בתהליך המדינה.... חנין זועבי בתגובה: הוא רק רצה לשאול אם הם מוכרים את האוטו...
שימו לב לפוסט אותו כתבה בערבית מירב מיכאלי בעקבות ניסיון הפיגוע - אבנים על מכוניות בכל רחבי הארץ, פיגועי דריסה, תינוקת, שוטר מג"ב ובחור צעיר הרוגים, עשרות פצועים, דגלי חמאס, קריאות "בדם ואש נפדה את אל אקצא" וזה הסטטוס שגברת מכאלי בוחרת לעלות.


أسعدتم صباحاً أعزّائي المواطنات والمواطنين العرب في إسرائيل. يهمّني أن أشدّ على أياديكم هذا الصباح، وأخبركم بأنّ هذة الحكومة ورئيسها لا يمثّلوني بتوجّههم نحوكم. ولا حتّى حزب العمل أو أغلبيّة مواطنات ومواطني إسرائيل. ألأغلبيّة تدرك أنّكم لا تقلّون عنّا مواطنة، وستكون هنالك دائماً عنصرية وتحريض، لكن لا تدعوا ذلك يحدّد لكن من أنتم وما أنتم.
هذة الحكومة لن تدوم هنا لوقت طويل. نحن وأنتم من سيبقى معاً، كنّا قبلها وسنبقى بعدها.
ובתרגום חופשי:
חברותי וחברי האזרחיות והאזרחים הערבים במדינה. אני רוצה לחזק את ידיכם הבוקר. אני רוצה להגיד לכן שהממשלה הזאת וראש הממשלה הזה לא מייצגים אותי ביחס אליכם, וגם לא את מפלגת העבודה או את רוב אזרחיות ואזרחי ישראל. רובנו יודעות שאתם אזרחים בדיוק כמונו. תמיד יהיו גזענים ומסיתים, אבל אל תתנו להם להגיד לכם מי אתם ומה אתם.
הממשלה הזאת לא תהיה כאן עוד הרבה זמן. אנחנו ואתם נישאר כאן ביחד הרבה אחריה

מלבד העובדה שיש כאן תמיכה מוצהרת באלימות ללא שום הסתייגות, יש כאן כפירה בכללי הדמוקרטיה, הסתה של מתפרעים ומתן גיבוי לביצוע פעולות אלימות. הממשלה שנבחרה על ידי רוב האזרחים בישראל לא מייצגת את מירב מיכאלי, צלמו מסך, והשתמשו בצילום הזה בכל פעם שמישהו ממחנה מיכאלי יטיף לכם על דמוקרטיה. אין בעיה גברת מיכאלי, רשמנו וזכרנו, ואם חלילה יקרה מצב בו המפלגה שלך תגיע לשלטון, לא שאני מאמין שזה יקרה בקרוב, בעיקר בגלל שכמותך, אנו נזכור לך את הקריאה הזו, ופשוט נשחק על פי הכללים שלך. הודעה לציבור: מרב מיכאלי לא מייצגת אותי, גם לא את רוב אזרחיות ואזרחי ישראל. רובנו יודעים שתמיד יהיו גזענים ומסיתים, כמו ח"כ מיכאלי וחבריה ממרצ ומהמפלגות האנטי ציוניות אבל אל תתנו להם להגיד לכם מי אתם ומה אתם.
 אגב, סתם תהייה, זו אותה מיכאלי שהובילה את מאבקן של נשות הכותל להתפלל בדרכן בכותל המערבי, מישהו יכול להסביר לי למה שם לא היה דחוף לה לשמור על הסטטוס קוו הקיים כבר שנים? אלו אחייך ואחיותייך מירב מיכאלי (נכדה של קסטנר).
66% מערביי ישראל שוללים את קיומה
60% מגדירים עצמם כפלסטינים
58% מערביי ישראל קוראים לפתוח באינתיפדה שלישית
50% בעד הקמת מדינה פלסטינית במקום מדינת ישראל
ו 40% מהם טוענים שהשואה לא התרחשה.
למרות שהערבים מהווים כ- 20% מאזרחי המדינה הם אחראים על
כ- 80% מאירועי הירי, כ- 60 % ממקרי הרצח בישראל ולכ 42% מהתאונות הקטלניות
41% מהחשודים הנעצרים בתיקי רצח הם ערבים
40% מהם מעורבים בכלל פשיעה בישראל
36% מהעצורים בתיקי תקיפה חמורה הם ערבים,
36% מהנעצרים בתיקי שוד הם ערבים
27% מניסיונות הרצח הם ערבים
20% מהסטודנטים הערבים לחינוך בעד רצח על רקע כבוד המשפחה  גם אחמד טיבי התלונן על כך שהשוטרים ירו ולא ברחו. היי אחמד טיבי, מה קורה, בוקר טוב, מקווה שאתה נהנה מהשביתה אותה פתחו הערבים בעקבות הפרעות של עצמם. במקרה יצא לי לראות אותך מדבר על התקרית בכפר כנא. שאלת בטון המאשים שלך שאני כל כך אוהבת "רואים שהבחור תוקף את הניידת, למה השוטרים פשוט לא נסעו משם?".
 אז תקשיב רגע אחמד. אני לא יודעת איך זה אצלכם, אבל בחברה שאני חיה בה, משטרה לא אמורה לברוח (למרות שלצערי כבר קרו מקרים כאלה גם אצלנו אבל אז ההאשמות מהחברה היו דווקא נגד בריחת המשטרה) ממקום בו אדם אחוז אמוק משתולל עם סכין.
'למה?' אתה שואל.
ובכן, כי אם המשטרה בורחת, הבחור עוד עלול לנעוץ את הסכין בבן משפחה, חבר, או אולי מנהל בית ספר. הנה, כמו במקרה הזה בו נרצח מנהל בית ספר בעיר טייבה, ואתה, כן אתה שמבקש מהמשטרה לעזוב את המקום כשאדם משתולל עם סכין, מיהרת לפרסם מאמר וביקשת מהמשטרה לפעול ביתר תקיפות בחברה הערבית כי הנשק, ותן לי להזכיר לך שאדם חמוש בסכין הוא חתיכת נשק, הורג את כולכם.
למה כשערבי רוצח ערבי הערבים לא יוצאים להפגנות ? למה כשערבי רוצח את בתו או את אחותו רצח על רקע פגיעה בכבוד המשפחה הערבים לא יוצאים להפגנות ? למה כשבכל העולם הערבי הערבים שוחטים זה את זה ואף ערבי לא יוצא להפגנות ? למה כשערבי רוצח יהודים, רוצח תינוקות ילדים נשים וגברים יהודים הערבים לא יוצאים להפגנות ? למה כשהמשטרה הורגת מפגע ערבי מופרע חמוש בסכין פתאום הדם עולה לערבים לראש והם כבר לא רואים שום דבר בעניים ויוצאים למסע רצח ונקמה ?
אחר כך הערבים יבואו לבכות ולהתחנן שנבוא לבקר אותם בערים ובכפרים שלהם כי הם לא יכולים להתפרנס. הערבים רוצחים יהודים רק בגלל שהם יהודים!,ולא בגלל ש״יהודים עולים להר הבית״. יהודים עולים להר הבית משנת 67. גם ב66 הערבים רצחו יהודים.
דבר אחד אפשר ללמוד מהנבלות האלו - תראו מה הם עושים כשאחד מהם מת. אצלנו כל יום מותקפים ונרצחים יהודים בכל הארץ וכולם יושבים בשקט אם היו עושים אינתיפאדה יהודית כל פעם שהיו רוצחים יהודים המצב היה שונה אבל אצלנו מעדיפים בטונדות וכיפת ברזל ולעצור ילדים יהודים עם טוש בתיק או לעצור יהודים עם פליירים כי הם ממש מסוכנים אוי אוי אוי, איזה מסוכן הטוש.
ב48 כאשר קמה המדינה הערבים פתחו במלחמה והר הבית בכלל לא היה בשליטה ישראלית.. לפני כשנה, התקשורת געשה. בליץ' של ידיעות מפוברקות ומצוצות מהאצבע יצרו מציאות ששכנעה את האידיוטים השימושיים שמחאת גרפיטי וארועי תג מחיר הנם מסכני חיים ומבוצעים על ידי יהודים על רכוש ערבי. יהודים מרססים כתובות תג מחיר ומרססים "מוות לערבים" צעקו הכותרות, כאשר ברור כשמש, כי מדובר בסכסוך בין חמולות שגבתה את מחיר שרפת מסגדים ופגיעה ברכוש הצדדים.
בפועל, אין קשר בין הטענות לבין המציאות. מדובר בפוליווד, תעשיית הסרטים של הערבים בישראל, לא יותר, כפי שניתן לראות בסרטון המצורף. סמוך לשעה 13:15 בצהרי השבת, ו סיוון התשע"ב, 26/05/2012, הציתו ערבים, זו השבת הרביעית ברציפות, אש ממערב לישוב. חיילי צה"ל וצוות הכיבוי שהוקפצו לכיבוי האש, הותקפו ביידויי אבנים על ידי המון פורעים. ניתן לראות ערבים מציתים אש בלב מטעי הזית הסמוכים לכפר עוריף.
אחד מהפורעים בזמן הטיפול באש המשתוללת, מחבל חמוש בסכין, נורה ונפצע לאחר שתקף את צוות הכיבוי והחיילים שנאבקו באש המשתוללת במשך קרוב לשש שעות רצופות. ביצהר מאשימים את ארגון בצלם בסיוע לטרור, "ארגון בצלם מלבה ויוזם את האירועים, ולא מהסס להסית באופן חמור ביותר נגד המתיישבים וחיילי צה"ל. ידם של הערבים שהציתו וידו של המחבל שניסה לדקור חיילים ואנשי כיבוי, היא ידו הארוכה של ארגון בצלם".





התקשורת הישראלית יצאה להגנה על הערבים באופן מנותק מהמציאות, וכולה האשימה את המתנחל ואנשי הימין האלים. נעצרו ילדות עם גירים, תושב תפוח נעצר בגלל שהחזיק טושים בתיקו, וכל אדם עם כיפה סרוגה וקלמר היה בגדר נאשם. גם יעלון, גם לבני, גם אהרונוביץ, גם ראש השב"כ וגם השמאל כולו מיהרו להגדיר את האוחזים בטושים
כטרוריסטים שיש לטפל בהם ביד קשה. הגדיל לאמר ח"כ עיסאווי פריג' שביקש להשוות את הגדרת נפגעי תג מחיר (הקירות ?) כנפגעי פעולות האיבה (טוב שלא דרש לעמוד דום לזכר הקירות המדממים). איפה הוא היה כשהערבים ריססו צלבי קרס על הרכבים בשכונה בה אני גרה בעיר מעורבת בי יהודים וערבים, שברו חומצה על הרכב שלי ושברו לי חלונות ומראות ברכב?
זהו לוחם מג"ב המשתמש בתחבושת האישית שלי בכדי לטפל בילד ערבי שנפגע בראשו כתוצאה מהשלכת אבנים שהשליכו חבריו. אותו ילד נמצא בסיכון גבוה למקרה שאחד משכניו המחבלים ייאלץ להשתמש בו כמגן אנושי כאשר אותו לוחם מג"ב יתבקש לתפוס את אותו מחבל בכל מחיר, גם אם המחבל יתקיף אותו בנשק חם. אז מי כאן לא מוסרי?
אך ראו זה פלא, בימים טרופים אלה, כשבכל יום אספסוף ערבי קורא "איטבח אל יהוד", שקורא לאינתיפדה שלישית, שהורס תשתיות, זורק אבנים, מנפנף בסכינים ויורה זיקוקים אל עבר האחראים על הסדר והחוק, מזדעזעי תג המחיר שותקים. לא מעיזים להגדיר את האספסוף הערבי כטרוריסטים, ומקפידים להאשים (שוב) את היהודי ברצח של עצמו. שימו לב לדיווח של אתר YNET, האתר של עיתון ידיעות אחרונות, בנוגע למותו של המחבל בכפר כנא - לא מצויין שמדובר במחבל. הוא לא מזוהה כמחבל אלא כצעיר ששוטרים רצחו על לא עוול בכפו. אבל מדובר במחבל ערבי לכל דבר ועניין.
תמר זנדברג, חברת כנסת מטעם סיעת מרצ. הלכה להביע הזדהות עם משפחת המחבל שניסה לרצוח את שוטרי ישראל. את משפחות שַׁעֶר, פרנקל, יפרח, וואלאס , דדון, עראמי, זיסל בראון ו- קארן ימימה ופקד ג'דעאן אסעד היא לא ביקרה. כמה רוע יש בה. 
ממתי זה הפך להיות בסדר לקרבן את היהודי במדינתו? אין בטחון ליהודי בישראל. המשטרה והצבא אינם מגינים עליהם כמדיניות. במקביל, אין אכיפה כנגד הטרוריסטים המתפרעים ברחובות. התקשורת משתפת פעולה עם המדיניות הזו, משתיקה פרעות ותוקפנות של ערבים כנגד יהודים ומשתפת פעולה עם ארועים פוליוודים.
בסרטון - שוטרים מתפקדים כראוי ומיישמים הגנה עצמית כנגד מחבל שמנסה לדקור אותם בזמן שאבטחו את ההתפרעויות של המחבלים בכפר כנא. עם זאת, הם מכונים רוצחים על ידי השמאל ההזוי ובתגובה, הערבים ממשיכים להתפרע [כאילו שזה מה שגרם להתפרעות ואו אלמלא ההלוויה, הפרעות היו נפסקות].


 


כפר כנא למי שלא יודע או שכח וכנראה שכולם שכחו כבר - נמצא בישראל שבתוך ה"קו הירוק", יעני לא "כיבוש", לא "צריך להחזיר" ושאר ירקות. רק שיהיה ברור, מבחינתי, זה ממש לא משנה יהודי, ערבי, צ'רקסי או דביבון. מי שתוקף כך ניידת עם סכין שלופה, דמו בראשו. לידיעה, זה מה שקורה למי שמותקף ולא מגן על עצמו. שמו מונצח על קיר הזכרון. תזכורת - מחבל פצוע עלול להרוג צ׳רלי שירת כחבלן ביחידת הימ״מ. בתאריך 21.10.1990 התעורר צ׳רלי בביתו בשכונת בקעה בירושלים לקול צעקות מהרחוב. כשיצא לראות במה מדובר הבחין במחבל חמוש בסכין שדקר חיילת. צ׳רלי קרא לו לעצור, אך המחבל המשיך לדקור. צ׳רלי ירה לעבר המחבל ופצע אותו, אך המחבל הצליח לדקור את צ׳רלי למוות. הוא היה בן 26 במותו. רס"ר שלוש נודע בטוב ליבו ובנכונותו התמידית לסייע לכל אדם. הוא ניחן בצניעות, ביישנות, אצילות נפש ואומץ לב, שהפכו לשם דבר בקרב כל מכריו. שבועיים בלבד לאחר שנרצח נולדה ביתו שירלי. יהי זכרו ברוך.

אגב, בהלווית המחבל מכפר כנא צעקו המלווים "בדם ואש נפדה את אל אקצא". בסוף, הכל קשור.מוקדש כחומר למחשבה נא שתפו


נ.ב.
למישהו יש הסבר מניח את הדעת למה בהפגנה של אזרחי ישראל נראים רק הדגלים שאנחנו רואים בתמונה?




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה