מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

הידעת? מדינת פלסטין קיימת מזה 1,400 שנים






נו מכריזים בזאת על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל, היא מדינת ישראל"

זוהי הכרזתו של דוד בן גוריון, אז, בתאריך העברי ה' באייר, שנת תש"ח. לא ניתן לוותר על אופיה היהודי של מדינת ישראל כפי שנקבע בהכרזת המדינה. לידיעה, טקס הכרזת המדינה הוקדם ליום שישי במטרה למנוע חילול שבת.
אחד הדברים ההזויים ביותר הנו שִׁכתוב ההיסטוריה בידי ה''פלסטינים'' ושותפיהם כאילו הייתה קיימת מדינה פלסטינית בארץ והציונים פלשו מאירופה והרסו אותה והולידו את ''הנכבה'' המפורסמת.
הרב גרילק מספר, כי במו אוזניו שמע שיחה עם פרופסור ערבי מרצה באוניברסיטה העברית, אשר התעקש על כך שאין שום ממצא ארכאולוגי המוכיח את המצאותו של העם היהודי בדורות עברו. מן המרצה הערבייה שאף היא השתתפה באותה התכנסות שמענו שמדינה פלסטינית הייתה קיימת פה 1,400 שנה. לא פחות...!
אבל גם שניהם לא יכלו לענות על שאלה אחת פשוטה: מי היה ראש הממשלה הפלסטיני האחרון לפני הפלישה של הציונים...



שימו לב לטענתו של זחלקה, המתפרנס בגאון כחבר כנסת במדינת ישראל - מתברר שבתי המקדש היהודים על הר הבית הנם אגדה בלבד. חברת כנסת אחרת, חנין זועבי, טוענת כי מדינת ישראל הנה מדינת טרור. מה הפלא כשמכהנת בה ח"כית שהייתה על ספינת המרמרה אשר נוסעיה תקפו את לוחמי השייטת? זה מה שקורה לעם שלא נלחם בחירוף נפש על זכותו להתפלל במקום הכי מקודש לו ומאפשר לפולש הערבי לקבוע בשבילו ולשלוט על הר הבית! בפועל, יהודים התפללו בהר הבית במשך מאות ואלפי שנים.
זחאלקה הטרויאני ממשיך לשקר וטוען שבית המקדש בהר הבית הנו אגדה. השקר הוא כלי עבודתו של הפולש הערבי ופרנסתו!! 
בהתפתחות המציאות הזאת בשקר העולמי אשמה ישירות הציונות החילונית. היה לה ועדיין יש לה חסך רגשי ותודעתי של שימוש בתנ''ך לגבי תקיפות זכותם של היהודים על ארץ ישראל. מלבד בן גוריון שדיבר על ה'קושן' שלנו שהוא התנ''ך וחיים הרצוג שפעם אחת השתמש בטיעון הזה בצורה מרשימה בהיותו שגריר באו''ם.
אנו זוכרים איך עשו הדברים רושם על הצירים המרובים היודעים בסתר ליבם שזו האמת האבסולוטית. אולם את האמת היחידה והבלבדית הזו נציגיה של מדינת ישראל אינם מזכירים מאז. לו הייתה אמת זו מושמעת ברמה בצורה בהירה, תקיפה ונחרצת היו פני הדברים בשיח הבין-לאומי שאנו מקיימים עם העולם, נראים אחרת. כל עמי התרבות גדלו על התנ''ך והם בשום אופן לא יכולים להתכחש אליו ולנאמר בו. אולם אנו שותקים ובמקום זאת מדברים על זכותנו לפלוש לחדר ריק (א.ב. יהושע) או לטעון לזכות על הארץ בגלל השואה, וכשזה כך לא פלא שמתקבלים קשקושים אלו בהתאם.

צדק איפה סטודנט שטען: ''בגלל השואה ? לכו אם כן לגרמניה, כבשו חלק ממנה ותיישבו את הפליטים שלכם שם! מה פלשתם למדינה שלנו בפלסטין ?''
אבל אני מבינה מדוע הציונים לא השתמשו בארגומנט התנ''ך. הם מבינים היטב שהשאלה הבאה תהיה: ''ואתם ציונים מכובדים, מה זכותכם להשתמש בשם התנ''ך ? האם אתם מקיימים את הנאמר בו ?''
וכדי להתחמק מן השאלה המביכה הזו, נטשו לחלוטין את השימוש במסמך היחידי בר התוקף. ואת הקשקושים שהמציאו כתירוץ להתיישבותם בכנען, סליחה בפלסטין, אומות העולם מסרבים לקנות והשטח שנותר ריק מן הטיעון האמיתי התמלא עד מהרה בתעשייה שלמה של שקרים ובדיות.
העידן הפוסט-ציוני שהחל בישראל לאחר מלחמת ששת הימים מבקש לבטל את אופיה היהודי של מדינת ישראל, כפי שנקבע במגילת העצמאות. ההתקפה ההיסטרית של פעילי וארגוני הקרן לישראל חדשה נגד חוק הלאום מוכיחה עד כמה החוק חשוב. התנגדות לחוק יסוד זה היא חציית הרוביקון. בפשטות, מי שמתנגד לחוק פשוט לא ציוני. אנשי הקרן החדשה, להלן סרטון שאני ממליצה לכן לראות:






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה