מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 20 ביולי 2015

הארץ: עיתון לאנסים שוכבים




לא, אין דברים כאלה! טריגר סקסיזם, החפצה ודושיות על: Haaretz הארץ, העיתון לאנסים שוכבים אשר התעלה על הפרסומת הקודמת שלו, בה נראה דוש עם סדיני משי ותואר M.A, רוטט כמטחנת בשר מכל מיני כיוונים של עלמה שולית וכמעט נטולת פנים בעודו טוחן ת'מוח למצלמה. כשהאישה בפרסומת משמשת רק ככלי לסיפוק מיני ולא מוציאה אף מילה במהלך האקט (אולי רמיזה לכך שלנשים פשוט אין דעות?) חוץ מ"איך היה?", אז כן מדובר בסקסיזם, בביזוי האישה, בהחפצתה ובחיזוק תרבות האונס.
הגועל נפש השוביניסטי ברור. מה שמשום מה מפספסים זו העובדה שהבחור אשכנזי, עשיר, גר בדירת פאר ואפילו לא צריך לסיים את התואר השני שלו. שהקול בסיום הפרסומת הוא של סבא'לה אשכנזי. וכשכל הפרסומות פונה ל"אשכנזים אינטלקטואלים" ובזאת ויתרו הארץ על קהל הנשים והקהל המזרחי. כשאחד הכתבים הבכירים במערכת הנו אנס סדרתי ומטרידן מיני כפייתי המקבל לגיטימציה לפעולותיו מטעם השמאל הפמיניסטי, אין טעם לשאול כיצד מייצגות את העיתון פרסומות שונאות נשים כאלו. אחרי זה הם תוהים למה לא קוראים אותם? מופרך. 





כן! בעיתון הארץ הצליחו לעקוף את זה! ואני מאחלת למי שמגדיר את מה שקורה בפרסומת כ"להתנות אהבים", שכך יראה המין שלו עד סוף חייו.
וזה מגיע מהאנשים שנתנו לכם השנה את קרב המאסף על כבודו האבוד של פעיל השמאל הרדיקלי, המתנגד בתוקף לזכותה הטבעית של מדינת ישראל לבטחונה ולבטחון תושביה וכן, האנס אותו הם מעסיקים בתפקיד בכיר במערכת הארץ כבר עשרות שנים, יצחק לאור.
זהו אדם שבמערכת עיתון הארץ מתעקשים להמשיך ולתמוך בו למרות תיקי אונס מזעזעים התלויים נגדו במשטרה. מדובר באחד מעברייני המין העובד כעורך בהארץ ונתפס מצלם נשים מתחת לחצאיותיהן. השני מסעיר עצמו חליפות בארוטיות של אשת רוה"מ ונערים מוסלמים, והמו"ל לא עלינו מפעיל רשת שלמה להשתקת פרשיותיו המצולמות.
ובכן, מהאנשים האלה בדיוק קבלו את המוח שלגילומו בחרו משלל שחקני ישראל, דוקא את זה שנעצר בחשד למעשה מגונה בכפיה!
בפרסומת מבריקה (אם אתה דוש עד כתה ד') שבה מתחולל קרב בין שני אבריו הורדרדים של דוש מדושן (בטח קראו לו בתסריט מרסל דושאן) הם מראים שוב בחדות ובהשראה מרגשת של אמת בפרסום שהסיבות העיקרית לרכוש את פרי מפעלם הן:
א. אתה גבר
ב. אתה אשכנזי 
ג. אתה צרכן של סושי במאות שקלים למנה
ד. כנ"ל של אלכוהול
ה. מיניות קיימת בחייך רק על הציר שבין אלימות להתבודדות
ושימו ללב לבלונדינית בפינה השמאלית שמסמלת אשה, כשכל אבריו של הגבר קמים זה על זה. אנחנו בממלכת הדושו-פורנו, חברות.







בעבר, הסיסמה של הארץ היתה "עיתון לאנשים חושבים". אחרי זה יצאה הסיסמה "הארץ, לא מה שחשבת". סירטון הסקס נראשון מרמז כנראה שהארץ מזיין לכם את השכל. או, לפחות דופק לכם אותו. והפרסומת של 2015 כנראה מרמזת ש"הארץ, עיתון לאנשים שחושבים עם הזין". העיתון ממש אינו מיועד לאנשים חושבים. אין שום דבר בו המעודד את המחשבה ומדובר בזבל עיתונאי פוליוודי ובתעמולה אנטישמית, אנטיציונית ואנטיהודית ומבצע הסתה בין שורותיו ומטעה את הציבור בדיווחיו התקשורתיים.
שום יחס לאשה כאדם, דיבור עליה ולא איתה, כאילו מין זה משהו שאפשר לעשות בגוף של מישהי ולא איתה. ככה לא נראה מין, ככה נראית תרבות האונס. אין לאשה קול, אין לה רצון, אנחנו אפילו לא יודעים אם היא מעוניינת במין הזה, אבל בעיני עיתון "הארץ" ככה נראה מין ומי שמבקר את הפרסומת כנראה שמרן פוריטני. אתם - שחושבים שהרצון של אשה לא רלוונטי למין איתה - שמרני תרבות האונס. לא פלא שזאת הפרסומת של עיתון שמעסיק בעקביות גברים שיש נגדם תלונות על עבירות מין, כולל מתן במה לעבריין מין נגד הקורבנות שלו כדי שיחששו להתלונן.
אני כל כך מתביישת בעיתון הזה. זה לא קשור לשוביניזם, סקסיזם או לפוריטניות. זה קשור לכבוד מינימלי לקוד החברתי, להצבת גבול בין פרטי לציבורי, בין וולגרי לראוי. מבחינת הציבור - מערכת העיתון ושיטת השיווק אחד הם. זה פרצופו של המותג. ואכן, מערכת העיתון מגבה שוביניזם ומעודדת את תרבות האונס ולא רק באמצעות שיטת השיווק אותו היא בוחרת לנקוט כדי לשווק את העיתון. מערכת עיתון הארץ מגבה את האנס העורך שלה וגינתה את ההחלטה השוללת ממנו פרס ספרותי בגין ההטרדות המיניות, התקיפות המיניות, הכפייה המינית ומעשי האונס שהוא ביצע ושלצערנו, לא ניתן עוד לחקור אותן בגין התיישנות.

על פי ויקיפדיה: "ההמיספרה השמאלית לרוב דומיננטית בפונקציות הקשורות לשפה, והימנית לרוב דומיננטית בהקשר של תפיסה מרחבית" אני מעדיפה לחזק את ההמיספרה שתופסת את המציאות במרחב מהאונה שיודעת לגבב שטויות בצורה חלקלקה ורצינית לכאורה, בדיבורים חסרי קשר למציאות. תעשו טובה למוח שלכם ואל תעשו מנוי להארץ . תעקבו אחרי חדשות 0404, אתר "שבע" ובערוץ 20 [80 אלף עוקבים בפייסבוק]. הם מציגים תוכן מאתגר באמת, למשכילים שמסוגלים לראות את המציאות. וגם בחינם, איך שכחתי. אין לי קשר לאתר, סתם אזרחית ששמחה שאתרים סופר איכותיים שלא שבויים בקונספציות השמאל נהיים פופולריים. 
אגב, היינו מאוד רוצות לפרסם את הסיפור הזה בדף הפופולרי עדויות נשים שהותקפו מינית על ידי יצחק לאור, אבל עיתון הארץ הפעיל את כל כובד משקלו כדי שהדף יהיה סגור לצפיה בארץ (הוי האירוניה. אם אתן בחו"ל תוכלו ליהנות ממנו כרגיל), כי דיווחי אמת זה מטרד מבחינתם, כשמדובר בעיתונות. אנחנו מבינות אותם. בפעם הבאה נעטה פאת בלונד ושוט כשאנחנו מעוניינות להעביר מסר. ונטשטש לעצמנו את הפנים.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה