מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 23 ביולי 2015

תג מחיר זה לא מה שחשבת






מפלגת העבודה - לא הצליח,

מפלגת העבודה + התנועה - גם לא הצליח,
מפלגת העבודה + התנועה + מרצ - גם לא יצליח,
מפלגת העבודה + התנועה + מרצ + הרשימה הערבית המשותפת - אולי יצליח,
מפלגת העבודה + התנועה + מרצ + הרשימה הערבית המשותפת + החמאס - בטוח יצליח.

כיצד התקשורת מציגה ידיעות שחושפות את הונאות "תג המחיר" בארץ? על ידי ידיעות פיצי מיצי פיציות...



































הלכה למעשה, רוב השחתת הרכוש המוסלמי במסגרת מבצע "תג המחיר", מבוצעים על ידי ערבים ואנשי שמאל במטרה לעשות דמוניזציה ודה הומניזציה למתנחלים ולייצר תודעה שקובעת - "מתנחלים = טרוריסטים". התודעה הזו מועברת בעיקר באמצעות המסרים המועברים בתקשורת השמאלנית בישראל ובעולם הנוקטת במדיניות אנטיהודית, אנטיציונית ואנטי ישראלית. מדובר בדיווח עיתונאי כוזב, בפוליווד, בהסתה לכל דבר ועניין. 

פשעי שנאה מועברים בתקשורת כפשע המבוצע על ידי יהודים בלבד ולא על ידי ערבים מוסלמים. יותר מכך, פשעי שנאה ופשעי מלחמה המבוצעים על ידי ערבים בישראל, על ידי הרשויות בעזה ובמדינות ערב כמו סוריה, נחשבים למעשים לגיטימיים, כך על פי השמאל בישראל והתקשורת בארץ ובעולם. מדיניות זו ננקטת למרות שהתנהגות זו של המוסלמים מוכרת בארופה. האם שמעתם בתקשורת על תג מחיר ערבי כמו למשל.... הצתת בית כנסת? ועל זה שריפת בית הכנסת על ידי ערבים בלוד שמעתם? ואני בטוחה שלא שמעתם על הגרפיטי ובו דברי נאצה וממש לא אמנות שריססו ערבים על בית המורשת של בגין. 

שימו לב לשגיאות הכתיב בגרפיטי, כגון כהנה במקום כהנא וטג מכיר במקום תג מחיר. לא פעם הכותב לא יודע לעצב נכון את האותיות.
סיבה נוספת לכך שערבים עושים תג מחיר והשחתת רכוש של שכניהם הערבים הנה סכסוכי חמולות וכן, על רקע פגיעה בכבוד המשפחה, מאחר והם לא רוצים שאחותם תעבוד בבית הזונות השכונתי. לכן, הם שורפים מסגדים ומכוניות.
למרבה הצער, הנשיא הישראלי, ראש הממשלה וחברי הכנסת היהודים מודעים לכך. רובם מעדיפים להתעלם או, לחלופין, לגנות את הנאשם האולטימטיבי - המתנחל, מאחר והדבר תואם לאג'נדה האנטיציונית שלהם. תופעת תג המחיר של יהודים כנגד ערבים ואו מוסלמים אינה קיימת לפי גרסת המציאות של התקשורת הישראלית והפוליטיקאים הישראלים.






במשך תקופה מפרסם חדשות 0404, כמעט על בסיס יומי, את כמות פיגועי האבנים ובקבוקי התבערה -- עשרות כאלה מידי יום. רבים, גם במשטרה ובצבא, הרימו גבה, נדהמו מהנתונים, אבל מעולם לא קיבלו הוכחה לכך. 







שימו לב לדוגמאות השונות שליקטתי עם השנים:

- תושב טמרה הסגיר עצמו: "ריססתי כתובת 'תג מחיר' בעכו"
- מתנחלים: פלסטינים עקרו עצי זית בעצמם.
- ערבים הציתו את המסגד בטובה זנגריה.
- תג המחיר בקוסרא פוברק.
- נערים ערבים הודו בריסוס כתובת "מוות לערבים".
- תיעוד: ערבים מביימים תג מחיר ליד עלי, כורתים עצי זית של עצמם, כותבים 'תג מחיר' ורצים לכלי התקשורת.
- במרכז שכונת פסגת זאב שבירושלים רוססו כתובות בערבית המשוות בין מגן דוד לצלב קרס. המידע הגיע לתקשורת שבחרה להתעלם. עצוב לראות עד כמה התקשורת שבויה בידי השמאל הטרוריסטי והחד צדדי. שימו לב כמה הכתבה בה ערבים זורקים בקבוקי תבערה על יהודים בישראל קטנה ולא מקבלת חשיפה
- ערבים ריססו כתובת גרפיטי על רכב יהודי שחנה סמוך לשער האשפות. מה? גם על זה לא שמעתם ? תתביישו !!!  
ועוד ידיעה מיצי פיצית... כי היא הרי לא חשובה. מדוברר בסך הכל בטרור שמופנה כנגד יהודי, שזה פחות או יותר שימו לב הסטנדרט, השגרה, הנורמאלי: פורעים ערבים ריססו כתובות בערבית על קירות בית כנסת בישוב מאור וכשערבים פוגעים בביתם וברכושם של משפחה יהודית, חותכים צמיגי רכבים החונים בשכונות יהודיות, מבצעים פרוגרומים ביהודים, כשערבים שורפים ומשחיתים בתי כנסת בישראל ובתי קברות של יהודים בהר הזיתים וקברי צדיקים, אנדרטות מחוללות על ידי ערבים והרשימה עוד ארוכה. ובכל זאת, סנקציות מופעלות כנגד היהודים המופללים בביצוע המעשה.


















ואיפה הנשיא היוצא והמושחת פרס? פרס יגיע רק אם הוונדליזם מופנה כנגד מסגדים. בתי מדרש ובתי כנסת לא יעניינו את שימון. תזכורת : הנשיא פרס מיד לאחר הצתת המסגד בטובה זנגריה: "מלא בושה וחרפה". עם זאת, רק לשאחר כמה זמן התברר שהיו אלה ערבים ששרפו את המסגד, שכניו של הערבי שהעיד על כך ניסו להתנקש בו וכמובן שפרס הנשיא לא גינה ולא הכפיש את ההתנקשות ואת הפגיעה של הערבים במסגד.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה