מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 16 בספטמבר 2015

כשהאנס לא משלם את המחיר שהיא משלמת ותשלם כל חייה





הנשמה צעירה. רק התחילה את חייה וכבר מוטל עליה להתמודד עם לא מעט מכשולים. הרקע הסוציאלי שלה קשה אבל היא מסוגלת להגיע רחוק. היא הבטיחה לעצמה שתגיע רחוק.
היא התגייסה לצבא מתחושת שליחות, גם קבלה תעודת הצטיינות ושרתה כקצינה, למרות הקשיים. היא שרתה שרות צבאי מלא כחיילת בודדה מאחר ואין לה קשר עם המשפחה הביולוגית שלה. לאור מקרי האלימות נגדה במשפחה וחברי משפחה עם רקע פלילי, נראה שהגישה הדדית. אז לפני 10 חודשים היא השתחררה ועברה לגור בשותפות עם חברות מהצבא בתל אביב. לאחר השחרור, היא החלה למלצר ובמקביל לעבור קורס כדי ללמוד מקצוע עמו תוכל לממן את לימודי הרפואה הדחופה.
באותו הזמן, מכר התנדב לאמן אותה באומנויות לחימה. בכל זאת, היא גרה בתל אביב. אישה צעירה שצריכה לחזור הביתה לבד מהעבודהולכי תדעי מי יקפוץ עלייך מאיזו סמטה ואו בהתחשב בכך שהיא צריכה לעבוד במקום בו לא נעים מת מזמן והלקוחות לא מתביישים לגעת ולהטריד. הבעיה היא שמעל ל-80% ממקרי האונס נעשים על ידי מכר. היא מספרת שהוא החליט על דעת עצמו שהיא תממן את האימונים באמצעות סקס. החליט באופן חד צדדי ובלי לשתף אותה, עד שזה היה מאוחר מדי. עם חברים כאלו מי צריך אוייבים. 
זה היה לפני חצי שנה. היא נאנסה על ידי אדם חזק ממנה פיזית שהבטיח לה שהיא יכולה לסמוך עליו לשם שינוי. מילה כנגד מילה. התלונה במשטרה נסגרה ללא טיפול מאחר ולא ניתן להוכיח שהאונס היה ללא הסכמתה. הרי במידה וזה היה אונס ולא סקס בהסכמה ומרצון, איך זה שהעצמות שלה לא נשברו ואין עליה סימנים כחולים ושחורים? לכי תסבירי להם שלמרות שסרבת, פחדת ממנו והגוף שלך לא יכול היה להתנגד לו כי ידעת שהוא חזק ממך ורצית לחיות. אז המשטרה סגרה את התיק. עם גישה כזו של מערכת האכיפה, בשביל מה לטרוח להתלונן? בזבוז זמן מיותר. אז עכשיו, אחרי ששרדת את כל זה, את חושבת על מוות, על דרכים להשתיק את הכאב. אבל זה לא סקס, זה אונס.
גם הנשמה של ברבור לא טופלה ולא פוצתה על ידי האנס. היא רוצה וצריכה להפוך מקורבן אונס לניצולת אונס. היא רוצה להפסיק את הכאב. היא יודעת שאי שם יש מישהו שיאהב אותה בלי להכאיב לה. היא רוצה להאמין בזה. היא רוצה להאמין שיום אחד גם תהיה לה מערכת זוגית מכילה ואוהבת. אבל רשימת ההמתנה לטיפול ארוכה ויכולה להיות אפילו למעלה משנתיים. אין דרך אחרת. מימון פרטי של הטיפול מיידי ימנע ממנה נזק לטווח ארוך. לכן, היא צריכה לגייס את הכסף כדי לממן טיפול משולב בטראומה לחודשים הקרובים. היא יודעת שהיא צריכה עזרה כדי לחיות, היא צריכה טיפול. בואו כולנו נעזור לה לממן את הטיפול.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה