מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 8 בספטמבר 2015

כשעלילות דם כנגד יהודים בישראל הנם אופנה דילוקס








עַל הַשְּׁחִיטָה / ח. נ. ביאליק



שָׁמַיִם, בַּקְּשׁוּ רַחֲמִים עָלָי! 

אִם-יֵשׁ בָּכֶם אֵל וְלָאֵל בָּכֶם נָתִיב – 

וַ אֲ נִ י לֹא מְצָאתִיו – 
הִתְפַּלְּלוּ אַתֶּם עָלָי! 
אֲ נִ י – לִבִּי מֵת וְאֵין עוֹד תְּפִלָּה בִּשְׂפָתָי, 
וּכְבָר אָזְלַת יָד אַף-אֵין תִּקְוָה עוֹד – 
עַד-מָתַי, עַד-אָנָה, עַד-מָתָי? 
הַתַּלְיָן! הֵא צַוָּאר – קוּם שְׁחָט! 
עָרְפֵנִי כַּכֶּלֶב, לְךָ זְרֹעַ עִם-קַרְדֹּם, 
וְכָל-הָאָרֶץ לִי גַרְדֹּם – 
וַאֲנַחְנוּ – אֲנַחְנוּ הַמְעָט! 
דָּמִי מֻתָּר – הַךְ קָדְקֹד, וִיזַנֵּק דַּם רֶצַח, 
דַּם יוֹנֵק וָשָׂב עַל-כֻּתָּנְתְּךָ – 
וְלֹא יִמַּח לָנֶצַח, לָנֶצַח. 
וְאִם יֶשׁ-צֶדֶק – יוֹפַע מִיָּד! 
אַךְ אִם-אַחֲרֵי הִשָּׁמְדִי מִתַּחַת רָקִיעַ 
הַצֶּדֶק יוֹפִיעַ – 
יְמֻגַּר-נָא כִסְאוֹ לָעַד! 
וּבְרֶשַׁע עוֹלָמִים שָׁמַיִם יִמָּקּוּ; 
אַף-אַתֶּם לְכוּ, זֵדִים, בַּחֲמַסְכֶם זֶה 
וּבְדִמְכֶם חֲיוּ וְהִנָּקוּ. 
וְאָרוּר הָאוֹמֵר: נְקֹם! 
נְקָמָה כָזֹאת, נִקְמַת דַּם יֶלֶד קָטָן 
עוֹד לֹא-בָרָא הַשָּׂטָן – 
וְיִקֹּב הַדָּם אֶת-הַתְּהוֹם! 
יִקֹּב הַדָּם עַד תְּהֹמוֹת מַחֲשַׁכִּים, 
וְאָכַל בַּחֹשֶׁךְ וְחָתַר שָׁם 
כָּל-מוֹסְדוֹת הָאָרֶץ הַנְּמַקִּים.




הצתה בכפר דומא הנה מקרה נוסף של עלילת דם כנגד יהודים וישראלים על ידי ערבים. הצתה זו ומותם בטרם עת של דרי הבית נגרמה על רקע פלילי בעקבות סכסוך חמולות. אין על כך עוררין. עם זאת, כל דכפין שמאלני הזוי, כולל הנשיא רובי ריבלין, שאצו רצו לשפוך את דמו של העם היהודי ולהכריז שמדובר בטרור יהודי, שהאשימו את העם היהודי ללא הוכחות כשברור שמדובר ברצח על רקע סכסוכי חמולות, שמרו הפעם על שתיקתם ולא חזרו בם מדבריהם. 

יותר מכך, עדיין, ההסתה בתקשורת נמשכת, הן על ידי פוליטקאים ואנשי ציבור, כגון רובי ריבלין, אורלי וגיא ובוז'י הרצוג והן על ידי הסתה תקשורתית על ידי אמצעי התקשורת עצמם. הקשיבו למגישת מהדורת חדשות לסיכום חדשות השבת 5.9.2015 שעה 20:00 בהנחיית מיכל רבינוביץ שאומרת " ...בנה הפעוט עלי נשרף למוות באותה פעולת טרור יהודית...". עברו כבר 5 שבועות אחרי הארוע ובערוץ 1, הערוץ הציבורי של ישראל, יודעים מי ביצע את הרצח למרות הראיות המצויות המשטרה עד היום במבוי סתום בחקירה ויותר סביר שבוצע על ידי הפלשתינים עצמם. אין מחילה גם על הטענה שמדובר בטרור יהודי עוד ברגע היוודע הרצח על רקע סכסוכי חמולות כשעדיין לא בחנו את הראיות בשטח ואת עדויותיהם של השכנים שראו בני חמולה יריבה מציתים את הבית.











הקשיבו למגישת מהדורת חדשות לסיכום חדשות השבת 5.9.2015 שעה 2000 מיכל רבינוביץ שאומרת " ..............בנה הפעוט עלי נשרף למוות באותה פעולת טרור יהודית.................." . אנחנו כבר 5 שבועות אחרי הארוע ורק בערוץ 1 הערוץ הציבורי של ישראל יודעים מי ביצע למרות שהמשטרה עד היום במבוי סתום בחקירה ויותר סביר שבוצע על ידי הפלשתינים עצמם.
Posted by ‎מדינת ישראל בנפשנו‎ on Saturday, September 5, 2015


ההסתה הזו הנה פשע שנאה לכל דבר ועניין, אנטישמיות, התרת דמם של יהודים ועלילת דם. אף ערוץ בתקשורת הישראלי לא עדכן שהראיות מראות כי המציתים שהציתו את הבתים ורצחו את בני המשפחה הנם ערבים ומדובר בסכסוך בין חמולות. עדיין ממשיכים במסע השכנוע שמדובר בטרור יהודי, ללא כל ראייה תומכת בטענתם הלא מבוססת. לפיכך מדובר בהסתה לכל דבר. היהודים צריכים להוכיח שאין אמת בדברים ושהלכה למעשה, אין להם אחות.
דוגמא לכך הנה דו שיח בין אורלי וגיא בתוכנית הבוקר אותה הם מנחים. זוהי שיחה שהתרחשה בשידור חי ב-9 באוגוסט:
אורלי אומרת לגיא: אם היו שורפים יהודי, אז ישראל היתה יוצאת למבצע בעקבות זה. 
גיא משיב לה : אבל לא יודעים עדיין שמדובר ביהודי ששרף בכפר הערבי, למשטרה אין ראיות. 
אורלי: אין ראיות ,נו באמת...
אורלי וגיא הבוקר קוראים להצתה בכפר דומא ״פיגוע יהודי שנעשה כל יומיים על ידי מפגע בודד״ לאחר שיודעים שהיו כבר 4 שריפות במשפחה הזו בחודשים האחרונים. והם מוסיפים שהם חוששים מאוד מפעולת תגמול ערבית ל״פיגוע״. עם מגישים כאלו מי צריך אויבים?
שימו לב לעמודי השער של ידיעות אחרונות לעומת ערוץ 7. שימו לב לתוכן הידיעה בשני קטעי העיתונות שלפניכם, עכשיו תשימו לב גם לתאריכים.

ואלו הם דבריו של הרצוג מבית החולים, כאשר האשים את היהודים כרוצחים שפלים:




מיכל ואני ביקרנו כעת יחד עם ח"כ ציפי לבני ודני דיין בבית החולים תל השומר. הלב נקרע מול אחיו של עלי דאוובשה שנרצח באכזריות. ילד תמים שעטוף עכשיו בתחבושות ונאבק על חייו רק בגלל שנאה נוראית ששורפת הכל. אני מביע כאב נורא וצער עמוק בשם כלל הציבור במדינה שמבקש לגנות ולהוקיע את המרצחים השפלים מבני עמינו.אנחנו חייבים להכיר בכך שאנחנו נלחמים בטרור יהודי ולעשות זאת בכוחות גדולים יותר מאי פעם. זה מאבק על דמותה של המדינה ואסור לנו להפסיד בו לאכזריות המשתוללת. יש להילחם בכל מי שחינך, הסית, התיר את הרסן והצית את האש הזרה הזו בעמינו.מי ייתן והפצועים מאירועי השנאה הנוראיים של היומיים האחרונים יחלימו במהרה ויזכו לרפואה שלמה.מוזמנים לשמוע את דבריי בבית החולים:
Posted by ‎יצחק (בוז'י) הרצוג - Isaac Herzog‎ on Friday, July 31, 2015
דבריה של זהבה גלאון שפלים לא פחות:

מתה מפצעיה ריהאם דוואבשה, אמו של התינוק עלי שנשרף למוות בתחילת החודש שעבר. ריהאם, צעירה בת 27, היתה מורה למתמטיקה בתיכון...
Posted by ‎זהבה גלאון Zehava Galon‎ on Sunday, September 6, 2015


אני, כיהודיה ישראלית, נמאס לי מהאשמת השווא הנישאת בפיהם של כתבי ועורכים כדוגמת וואלה. אם יש להם הוכחות שמדובר בטרור יהודי, בבקשה שיציגו אותן. הראיות מספרות אחרת, שמדובר בסכסוכי חמולות. יותר מכך, הצתת הבית שגרם למותם של בני המשפחה זו הנה הפעם השלישית שמתרחשת שרפה בכפר אצל אותה החמולה. גם רכבם המשפחתי הוצת במקרה נוסף. הכפר מרוחק מישוב יהודי, מוקף כפרים עויינים והבית באמצע הכפר בו יש סכסוך חמולות 18 שנה. את השריפה האחרונה תרצו בקצר חשמלי. נחכה לעוד תאונות שם. יש גם קליגרפיה ערבית ברורה בכיתוב - נקמה. הדבר מעיד על סכסוך בין חמולות. אבל ההאשמה מספיקה, מזינה מערכות שלמות כנגד העם היהודי.
מי שטוען שבני עמו בחרו בטרור, ברור שהוא משתייך לעם הערבי. יותר מכך, הנשיא ריבלין אינו מבקר ילדים יהודים שנרצחו על ידי מחבלים ערבים במטרה למנוע פגיעה ברגשותיהם של הערבים, להפלות.




Something that could only happen in Israel: An Arab terrorist throws a stun grenade into a Yeshiva's study room in Yafo....
Posted by StandWithUs on Tuesday, September 1, 2015


בני עמי בחרו לעזור. הוכחה נוספת לכך, הנה מקרה בו מחבל ערבי השליך רימון לישיבה ונמלט, כשהוא מתנגש ברכב אחר. בני הישיבה, יהודים - חרדים, אותם אותו מחבל ערבי הרגע ניסה להרוג יוצאים לעזור לו. לא מפתיע מי שמכיר אותנו באמת.
וכשמדובר בפיגועים כנגד יהודים, כאשר מדי יום מתרחשים בממוצע 60 פיגועים כנגד יהודים על ידי ערבים? ומה עם חילול קברי צדיקים, בתי כנסת ובתי קברות יהודים? לא שמענו את התקשורת מדברת על כך, לא שמענו את הנשיא מגנה, לא ראינו שנעשה איזשהו מעשה...אבוי לנו אם הדבר הזה היה נעשה באחד המקומות הקדושים למוסלמים, כל הארץ הייתה גועשת וסוערת. זה נוח מאוד לערבים לרצוח בינם ובין עצמם עך רקע פגיעה בכבוד המשפחה או סכסוכי חמולות ולהפיל את האשמה על היהודים. זה טוב תקשורתית.
גם שלי יחימוביץ הצטרפה לחגיגה כנגד בני עמה:




לאן נוליך את החרפה, את הזוועה של התינוק עלי סעד דוואבשה בן השנה וחצי, כאן בתמונה, עולה באש יחד עם הוריו ואחיו בן הארבע...
Posted by ‎שלי יחימוביץ‎ on Friday, July 31, 2015



לא רק שהנשיא ריבלין לא גינה פיגועים של ערבים כנגד יהודים, אלא גם הוא ביצע האשמת הקורבן. ריבלין האשים יהודי שנרצח על ידי מחבלים ערבים במעורבותו בפיגוע כקורבן, מאחר ומוטל עליו, כיהודי במדינת ישראל, להסתובב במדינת ישראל חמוש בנשק חם למטרות הגנה עצמית כנגד מחבלים, לא פחות.
בפועל, כשערבי רוצח תינוק ערבי, זה נוגע לליבם של אנשי השמאל הישראלי והם אצים רצים לגנות את העם היהודי. לעומת זאת, כשמדובר ברצח של תינוק יהודי על ידי מחבל ערבי, הדבר אינו ראוי לגינוי. גם אביב גפן הנו שמאלני הזוי ואינו חף מפשע. מדובר עוכר ישראל טיפוסי. מעניין שלא הרגשת מספיק מוסרי לבקר נפגעי טרור יהודים. בית הוצת על יושביו בגלל סכסוכי חמולות ערביות ואביב גפן אץ לנחם. צווארה של תינוקת יהודיה בת 3 חודשים שוסף בשנתה על ידי מחבלים ערבים. אייה גפן? 






עוכר ישראל טיפוסי, מעניין שלא הרגשת מספיק מוסרי לבקר נפגעי טרור יהודים,מכוער נפש בשיא כיעורו!איש קטן ( תרתי משמע)(הוקלט ישירות מהטלויזיה)
Posted by ‎שוש רוטנשטיין‎ on Sunday, August 2, 2015


זה לא מעשה עם המאפיין את התרבות והמוסר היהודיים וחבל להכפיש ולהעליל על עם שלם בגלל ריב בין חמולות בכפר ששורפות אחת את השניה כבר בפעם השלישית או הרביעית. זה מאפיין את התרבות הערבית והמוסלמית. לפי הראיות הקיימות, סכסוכי חמולות הנם המקרה גם בכפר דומא. חפשו לכם סיבות אחרות לפמפום האנטישמיות, זה לא עובד...
רובי ריבלין ושות' בפוליטיקה, בתקשורת וביתר המקומות הנמצאים בשליטת השמאל ההזוי ובמימון קרנות אנטישמיות שונות, רגע לפני שאתם מכנים עם יהודי וישראלי שלם "טרוריסטים", תזכרו שבצד השני יש בני אדם אמיתיים. המשטרה וכוחות הביטחון לא סיימו את חקירתם ואילו השמאל הציבו את עצמם בתפקיד גם השופט וגם התלין .בואו נצא רגע מנקודת הנחה שאם הייתם יודעים מי אחראי לאירועי ההצתה של החמולה הזו בכפר דומא (ואי אפשר להתעלם מזה שמדובר במספר מקרים נקודתיים כנגד החמולה הזו) של רכוש משפחת דוואבשה בכפר דומא, כנראה לא הייתם כותב פוסט אלא רץ לתחנת המשטרה הקרובה. אלא שמלבד העובדה שהתגלו כתובות בעברית באחד המקרים, בהצתה הקטלנית מביניהם, ומדןבר בכתובות בעברית לא תקנית מלאה בשגיאות תחביריות ושגיאות כתיב ובכתב יד לא אופייני למי ששפת אמו הנה ערבית, אין לכם שום מידע שעל בסיסו אתם יודע לומר מי הצית את הבתים. אפילו כוחות הביטחון, שלכאורה היו אמורים לרדת לעומק הפרשה, נמנעים מלהיכנס ולחקור את מקרי ההצתה האחרים בכפר. הם מסתפקים בכך שהרש"פ דיווחה להם שמדובר בקצר חשמלי, אך השכנים טוענים שמדןבר בהצתה על רקע פלילי בעקבות סכסוכי חמולות. הם הסתפקו בדבר הזה על אף שאחד מבני המשפחה דווקא התראיין מייד אחרי ההצתה לאמצעי התקשורת ואמר שמדובר בבקבוק תבערה שנזרק למרכז החדר. מישהו ברש"פ טען שההצתה היתה יזומה בידי השב"כ. מסתבר שהפנטזיות אינן תמיד קוהרנטיות... והנה, אף על פי שאין אפילו קצה חוט, אין אף עצור בפרשה, אין שום דבר, בכל זאת אתה לא רואה פגם בכתיבת פוסט שטופל אשמה קולקטיבית בקבוצת אוכלוסיה ישראלית שאתה (ויש לומר, גם אני) כנראה לא מחבב. זה מה שמאפיין את הדמוקרטיה לפי הבנתך?
מאין לכם המידע המוצק שמדובר "בכת משיחית חולנית " שביצעה את הפשע הזה אלא אם כן חברי הכת הנם, למעשה, תושבי הכפר דומא ולא נראה לי שהם יאהבו את הכינוי הזה. הם מעדיפים להקרא " שונאי ישראל " מצורפת תמונה מהלוויה היום בה ניתן לראות שהמשפחה תומכת בטרור. מי שתומך בטרור כנראה מקבל טרור.
אגב, ריבלין, חתיכת מניפולטור בגרוש שכמותך, איפה היית כאשר 'עמוס עוז' כינה חלקים גדולים מהעם יודו-נאצים?! איפה היית כשהכינוי יודו-נאצי הפך לצמד מילים הכי שכיח בעיתון "הארץ"?! איפה היית כאשר אנשי הבוהמה התל אביבית המתהפכת כינו חצי עם מפגרים וגזענים, כאשר הם עושים זאת על בסיס יומי?! האמת היא שאתה מנסה להרים עלינו תרגיל סטייל אורנה בנאי,רוצה לומר, זלזלת בנחישות ובכוח של העם היהודי האמיתי, ועתה, כאשר אתה חש את עוצמת התנגדותנו לאמירות העורכים הקובעים את נטייתם של תכנים אלו ואישיות ציבוריות כאלו ואחרות מבצעים הסתה שמאלנית קיצונית הזויה, אנטי ישראלית וחסרת מעצורים!!
מאיפה המידע כי את ההצתה ביצעו יהודים?! מעלילים אלו הנם אנשים חסרי בושה וסוציופתים. מי שיחסל אותנו מבפנים אלו השמאלנים הקיצוניים כמותם הזורעים שנאה בעם ומסייעים לתעמולה של האויב הערבי. הגזעניות האנטישמיות הזו, פתאום כשהם מבקשים לפנות לרגש שלנו לכאורה. אבל אנחנו הרי יודעים שמדובר בעוד מניפולציה שקופה מבית היוצר של האיחוד האירופי וגורמים כגון קרן פורד שמממנים אותם, ולכן גם שולט בהם. העיקר שיועברו המסרים המתאימים להם תוך שימוש בטרמינולוגיה מטעה לעם היושב בציון - מסרים שמטרתם להחריב את מדינת ישראל מבפנים, באמצעות שימוש ביצורים מכוערים קנויים כמותם, וכמו עמותות וקרנות שמאל אנטישמיות, כאשר הם לא בוחלים בשום אמצעי כדי לבצע את ההוראות של אדוניכם האירופאים. 
למעשה, גם אנחנו בימין מצטרפים אליך בקריאה נרגשת זו , (רק שאנחנו קצת יותר ספציפים - ) בבקשה , תעצרו כבר את חברי החמולה שהיו בסכסוך עם משפחת דוואבשה ושרפו להם קודם 3 נכסים , היו מספיק אמיצים להיכנס אל לב הכפר ולעמוד מעל ההורים השרופים , ואפילו להניס את אחד העדים. ביום בו נראה שלום בין הערבים לעצמם, אז נדע כי יהיה סיכוי לשלום בין הערבים ליהודים.
למעשה, הדבר שמאחד בין השבטים הערבים זה השנאה לציונות וליהודים. ד"ר מרדכי קידר, מומחה לאיסלם, למדינות ערב ולמזרח התיכון עונה בצורה ישירה וברורה על השאלה: מדוע אין שלום בין ישראל לערבים. הוא אומר זאת באמצעות פתגם בערבית שמשמעותו "אינך יכול לתת למישהו משהו שאין לך אותו". עד שהערבים לא יפסיקו להרוג אחד את השני וילמדו לחיות בשלום בינם לבין עצמם, לא יהיה שלום בין ישראל לערבים. יותר מכך, אני עוברת על התגובות במדיה החברתית ואוי להזיה!! כמעט כל התגובות הן של אנשי ימין. הם סותרים טענות אלו מכל כיוון. מעלה בי תהיות לגבי הסיכויים של השמאל ההזוי אי פעם לנצח בבחירות, תודה לאל.


ד"ר מרדכי קידר: "הבעיה בעולם המוסלמי היא פסיכולוגית"
ד"ר מרדכי קידר: "קודם שנראה שלום בין הערבים לבין עצמם"--ד"ר מרדכי קידר, מומחה לאיסלם, למדינות ערב ולמזרח התיכון עונה בצורה ישירה וברורה על השאלה: מדוע אין שלום בין ישראל לערבים. הוא אומר זאת באמצעות פתגם בערבית שמשמעותו "אינך יכול לתת למישהו משהו שאין לך אותו". עד שהערבים לא יפסיקו להרוג אחד את השני וילמדו לחיות בשלום בינם לבין עצמם, לא יהיה שלום בין ישראל לערבים.[קרדיט: ערוץ היוטיוב של שרית אופריכטר, http://www.youtube.com/channel/UCg0J-4zVRAcG_dyjVGtnUcw/videos]
Posted by ‎אלירן רפאל‎ on Wednesday, February 19, 2014




מוכנה  להתערב שעכשיו, שם בגן עדן, זוחלת תינוקת בת 3 חודשים עם דמעות, ושואלת בקול חנוק: "למה שכחתם אותי? למה כשדרסו אותי לא עשיתם עצרת? למה לא הזדעזעתם?"
 חיה זיסל בראון. לא שכחנו. זה השמאל ששכח, וזאת הסיבה שהוא יפסיד גם בבחירות הבאות. ראוי לציין, כי לישראל יש הרבה מה ללמוד מארה״ב בעניין הטיפול ברוצחי יהודים (Frazier Glenn Miller Jr, who did the Overland Park Jewish Community Center shooting attack, recieved a death punishment yesterday. Israel has much to learn about dealing with terrorists. Share!). הפתרון היחיד לבעיית הטרור הערבי הוא חיסול מחבלים. שתפו!



אין אף יהודי שיש נגדו הוכחות חותכות ושהורשע ברצח ילד או תינוק ערבי וזה כולל את מותו על רקע פגיעה בכבוד משפחתו של מוחמד אבו ח'דיר ושל התינוק בכפר דומא. לעומת זאת, ערבים רצחו ילדים יהודים רבים ואלו שמות:
אריה אלכסנדר סנדלר ז"ל בן 5 גבריאל י ששכר סנדלר ז"ל בן 3 דניאל אריה ויפליך ז"ל בן 16 אלעד פוגל ז"ל בן 4 הדס פוגל ז"ל בת שנה יואב פוגל ז"ל בן 10 יונתן פלמר ז"ל בן שנה שלמה נתיב ז"ל בן 13 שגב פניאל אביחיל ז"ל בן 15 יונתן יצחק אלדר ז"ל בן 16 יונדב חיים הירשפלד ז"ל בן 18 נריה כהן ז"ל בן 15 יוחאי ליפשיץ ז"ל בן 18 אברהם דוד מוזס ז"ל בן 16 רועי אהרון רוט ז"ל בן 18 אנס עוויסאת ז"ל בן 18 חלאד אל זיאדאת ז"ל בן 12 פתחי אסדי ז"ל בן 4 אליהו פנחס אשרי ז"ל בן 18 רביע טלוזי ז"ל בן 6 מחמוד טלוזי ז"ל בן 4 מזל זריבי ז"ל בת 15 דניאל וולץ ז"ל בן 16 מוחמד חמודי פאעור ז"ל בן 17 דועא עבאס ז"ל בת 16 אמיר נעים ז"ל בן 17 שקד לסקר ז"ל בן 16 עומר מנשה פיסאחוב ז"ל בן 8 אלה אבוקסיס ז"ל בת 17 רחל חלי בן אבו ז"ל בת 16 עוז ישראל בן מאיר ז"ל בן 14 נופר הורביץ ז"ל בת 16 אביחי לוי ז"ל בן 16 אביעד יהודה מנצור ז"ל בן 15 יובל אבבה ז"ל בן 4 אפיק אוחיון זהבי ז"ל בן 3 ליאור אזולאי ז"ל בן 18 אביאל יצחק אטש ז"ל בן 3 חליל זתוניה ז"ל בן 9 דורית מסרט בינסאן ז"ל בת שנתיים רוני שרה חטואל ז"ל בת 6 מירב רחל חטואל ז"ל בת שנתיים הילה אסתר חטואל ז"ל בת 10 הדר שמחה חטואל ז"ל בת 9 בניה יהונתן צוקרמן ז"ל בן 18 ליאור ליאורינקה ניב ז"ל בן 3 גילעד גילעדי ניב ז"ל בן 11 קמר אבו חאמד ז"ל בת 13 שקד אברהם ז"ל בת שנה תומר אלמוג ז"ל בן 9 חביב דדון ז"ל בן 16 בנימין ברגמן ז"ל בן 15 אברהם בר-אור ז"ל בן 12 שמואל זרגרי ז"ל בן שנה נויה זר אביב ז"ל בת שנה לירן זר אביב ז"ל בן 4 ארז גיזרו הרשקוביץ ז"ל בן 18 תום הרשקו ז"ל בן 15 דניאל הרוש ז"ל בן 16 שמואל טאובנפלד ז"ל בן שנה מורן מנחם ז"ל בת 17 יובל מנדלביץ ז"ל בן 13 אביגיל לייטל ז"ל בת 14 נעם ליבוביץ ז"ל בת 7 סמיח סרסור ז"ל בן 10 מוחמד סרסור ז"ל בן 12 תהילה נתנזן ז"ל בת 3 אלישבע משולמי ז"ל בת 16 אליזבט ליז קצמן ז"ל בת 19 אסף בלונדי צור צולינגר ז"ל בן 17 סמדר פירסטטר ז"ל בת 16 אסף שטייר ז"ל בן 10 יששכר דוב רייניץ ז"ל בן 9 טל קרמן ז"ל בת 17 שני אביצדק אבוצדקה ז"ל בת 16 אסנת אברמוב ז"ל בת 16 מתן אוחיון ז"ל בן 5 נועם לוי אוחיון ז"ל בן 4 יעל אוחנה ז"ל בת 11 אורלי אופיר ז"ל בת 15 נועה אורבך ז"ל בת 18 דביר אנטר ז"ל בן 14 יעקב אברהם אליהו ז"ל בן שנה לידור אילן ז"ל בן 11 אוריה אילן ז"ל בת שנה גל אייזנמן ז"ל בת 5 גלילה בוגלה ז"ל בת 11 הודיה הודיוש אסרף ז"ל בת 13 נוי אנטר ז"ל בן 12 שובאל ציון דיקשטיין ז"ל בן 9 אלמר דזבראילוב ז"ל בן 16 עדי דהן ז"ל בת 17 יהונתן גמליאל ז"ל בן 16 הדר הרשקוביץ ז"ל בת 14 רחל גילה טלר ז"ל בת 16 גבריאל חוטר ז"ל בן 17 שמואל אפרים ירושלמי ז"ל בן 17 עטרה ליבנה ז"ל בת 15 רחלי חלי לוי ז"ל בת 17 שירז נחמד ז"ל בת 6 שאול נחמד ז"ל בן 15 לירן נחמד ז"ל בת 3 אברהם אליהו נחמד ז"ל בן 16 ברוך אשר צבי מרקוס ז"ל בן 18 אביה מלכה ז"ל בת שנה נחמי'ה עמר ז"ל בן 15 לינוי סרוסי ז"ל בת 14 אברהם יוסף חיים סיטון ז"ל בן 17 גסטון פרפי פרפיניאל ז"ל בן 15 אילן פרלמן ז"ל בן 8 אהרן מרדכי אריק קרוגליאק ז"ל בן 18 סיני קינן ז"ל בת שנה טל צבי טליק קורצווייל ז"ל בן 18 רן קורן ז"ל בן 18 גל קורן ז"ל בן 14 אסף משה צפירה ז"ל בן 18 אברהם נרי'ה שבו ז"ל בן 16 אבישי יוסף שבו ז"ל בן 5 קרן שאצקי ז"ל בת 14 נתנאל ריאחי ז"ל בן 17 ארז שלמה רונד ז"ל בן 18 עופר רון ז"ל בן 18 יפית רביבו ז"ל בת 14 דניאל בת-אל שפי ז"ל בת 5 עדי שירן ז"ל בת 17 שרה תפארת שילון ז"ל בת שנה גלעד שטיגליץ ז"ל בן 14 צבי יעקב ישראל שבו ז"ל בן 12 הדס תורג'מן ז"ל בת 14 מיכאל שרשבסקי ז"ל בן 16 אסף אביטן ז"ל בן 15 אירינה אוסדצ'י ז"ל בת 18 יוסף איש-רן ז"ל בן 14 יוסי אלעזרה ז"ל בן 18 יורי גושצ'ין ז"ל בן 18 מרינה ברקובסקי ז"ל בת 17 שושנה רחל שושי בן ישי ז"לבת 16 אדם וינשטיין ז"ל בן 14 יעקב ישראל דנינו ז"ל בן 17 ג'ניה קרן דורפמן ז"ל בת 16 עידו כהן ז"ל בן 18 מריה טגילצב ז"ל בת 14 תמר מסנגיסר ז"ל בת 8 יעקב קובי מנדל ז"ל בן 13 עליזה מלכה ז"ל בת 16 מריאנה מדבדנקו ז"ל בת 16 נפתלי בן-ציון לנצקרון ז"ל בן 13 רונן לנדאו ז"ל בן 17 אלכסיי לופאלו ז"ל בן 17 רעיה סחיווסחורדר ז"ל בת 14 חמדה ברכה סחיווסחורדר ז"ל בת שנתיים אברהם יצחק סחיווסחורדר ז"ל בן 4 אירינה נפומניאשצ'י ז"ל בת 16 ראיסה נמירובסקי ז"ל בת 15 ילנה נלימוב ז"ל בת 18 יוליה נלימוב ז"ל בת 16 אברהם נחמן אברום ניצני ז"ל בן 18 שלהבת תחי'ה פס ז"ל בת שנה יאיר עמר ז"ל בן 13 יוליה יעל סקליאניק ז"ל בת 15 ליאנה סעקיאן ז"ל בת 16 מיכל שרה רזיאל ז"ל בת 16 מלכה חנה מלכי רוט ז"ל בת 15 אלירן רוזנברג ז"ל בן 14 סימונה רודין ז"ל בת 18 מנשה מני רגב ז"ל בן 14 קטרינה אריאס ז"ל בת 15 אניה אניוטה קזצ'קוב ז"ל בת 16 גולן תורג'מן ז"ל בן 15 יוכבד שושן ז"ל בת 10 יהודה שהם ז"ל בן שנה אופיר רחום ז"ל בן 17 גיל-עד שאער ז”ל בן 16 נפתלי פרנקל ז”ל בן 16 אדל ביטון ז״ל בת 4


השם יקום דמם










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה