הצעת מחקר בנושא הוראה בכיתה הטרוגנית - הוראת המתמטיקה בכיתה ההטרוגנית, קשיים בהוראה פרונטלית ושיטות אלטרנטיביות בהוראת המתמטיקה בכיתה ההטרוגנית
מקצוע | חינוך |
מילות מפתח | הוראה, הוראה פרונטלית, הוראת מתמטיקה, הצעת מחקר, כיתה הטרוגנית, קשיים בהוראה, שיטות הוראה אלטרנטיביות |
שנת הגשה | 2013 |
מספר מילים | 1194 |
מספר מקורות | 35 |
תקציר העבודה
הצעת מחקר בנושא הוראה בכיתה הטרוגנית – רמות שונות במקצוע מתמטיקה בכיתה נושא – הוראת המתמטיקה בכיתה ההטרוגנית, קשיים בהוראה פרונטלית ושיטות אלטרנטיביות בהוראת המתמטיקה בכיתה ההטרוגנית.
שיטת המחקר – כיצד המורה מתמודדת עם מגוון הרמות בכיתה בעת הוראת המתמטיקה?
רציונל המחקר – למדן (1989) מגדירה את האוכלוסייה בכיתה ההטרוגנית בהתאם לממד המתייחס לזיהוי לפי קטגוריה חברתית, כגון מוצא אתני או …
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה