מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 15 בפברואר 2011

לפעול להפחתת מחירי הדלק - ליצור פגיעה בחברות הנפט הגדולות בישראל





מחירי הדלק גבוהים ורובנו לא יכולים להחליף את השימוש ברכב הפרטי בתחבורה הציבורית שלא מספקת להם מענה. נמאס לנו!  אנו רוצים שמחיר הדלק ירד. האם זה אפשרי?


זה אפשרי!!  אבל חייבים לפעול באופן מיידי.


במסגרת הליך המחאה עלו כמה רעיונות כמו : "לא לקנות דלק בתאריך מסויים וביום מסויים בשבוע". הצחקתם את חברות הנפט שידעו שמי שלא מתדלק ביום ראשון מתדלק ביום שני או במוצאי שבת. אמנם זאת הייתה בשבילם הפרעה קלה, אבל לא בעיה קשה.

אנחנו צריכים לפעול ביחד כדי להפעיל עליהן לחץ צרכני. אבל,  אם אנחנו רוצים שיעבוד: חייבים להתאחד, להפעיל חרם צרכנים כדי להפוך את זה למציאות ולהשיג את המטרה !!
השיטה היחידה שקיימת היא לפגוע להם איפה שהכי כואב להם: בכיס שלהם!

איך?!?!  בגלל שכולנו חייבים את הרכב שלנו ולא יכולים לוותר על הדלק,


מעכשיו:   --- נחרים ולא נקנה דלק משלושת חברות הנפט החשובות והגדולות בישראל:  ---  פז, סונול ו- דלק

במקום זאת -  ניסע בתחבורה ציבורית לבינתים או ניקנה דלק  רק מהחברות הקטנות - מתחנות טן שמספקות דלק בשרות מלא במחיר נמוך יותר ממחיר השרות עצמי.
באופן אישי, אני מרוצה מהמחיר הנמוך של תחנות טן ומאיכות הדלק שלהם - בין הגבוהים בשוק. מעולם לא קרה שקיבלתי בגללם סתימת דלק שנגרם בגלל דלקלא איכותי או מהול, להדיל מתחנות פז, לצורך העניין, אצלם חטפתי סתימות דלק באופן עקבי בתחנות שונות. וכשמחירי הדלק עולים, עוברים להשתמש בתחבורה ציבורית. חברות הדלק עושות רווחים על גב הצרכנים באופן לא מוצדק
[מי שעדין מתעקש לנהוג, שיגדיל את ההכנסות שלו]

בואו נחשוב על ההשלכות של החרמת חברות הדלק הגדולות:

כאשר 2 החברות הנפט ירגישו את הירידה במכירות הן יהיו חייבות להוזיל את מחיר הדלק. זה יביא  למלחמה ולתחרות שאנחנו כל כך רוצים וצריכים בין החברות.

אבל כדי שהמכה תהיה חזקה נצטרך להסכים - מיליוני הלקוחות של פז, של סונול ושל דלק לא יקנו שם דלק.


כדי להעלות את המחאה למודעות, תפיצו את הרשומה בפייסבוק, בטוויטר ואפילו שלחו את הקישור לרשומה במייל. תפיצו לפחות ל 10 אנשים כשכל אחד מהם ישלח אותו ל-10 אנשים וכך הלאה.


אם כל אחד מאיתנו עושה את זה מהר מאוד נהיה כח גדול של צרכנים אנשים שישפיעו ויילחמו נגד חברות הדלק הגדולות!!


אנחנו יכולים לעשות את זה ולהצליח, אבל... זה הכרחי שנקנה את הדלק שלנו רק בתחנות הדלק הקטנות, בחברות שהם לא פז או דלק,

בגלל זה אנחנו מבקשים שתפיצו את המסר הזה, תשלחו או תפרסמו את הרשומה בכל מקום אפשרי - בפורומים, לחברים במייל, בפייסבוק ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה