מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 8 באפריל 2013

להקת לא בכיוון - נפגשים בתחנת הדלק



להקת הבנים היחידה שנותנת פייט לוואן דיירקשן






כל יום שישי כשנפגשים
החברה לא חוסכים באקס
לובשים רק מותגים
לאן יוצאים
מה התסריט?
אח המקום הכי מגניב במועצה האזורית?
כל יום שישי בתחנת הדלק
יש פה מקום גם בשבילך
יש כאן שולחן דמוי מתכת ופלוראסנט
וגם גנבתי מאחי חצי קופסה של קנט
ארגנתי וודקה שקנה לי האדון
רק תוריד אותה מהר הוא מחכה לפיקדון
הכל קורה ביום שישי בתחנה
ביום שישי בתחנה

אני שולט פה בהכל
נותנים לי פה כבוד
יש לי ת'קולה הגדול
אייפון 5 זה משהו טוב
עכשיו קבל סרטון של כוסית שעושה את זה עם דוב
דוגמניות בכל פינה
ואז סמדר הלא בסדר מגיעה בלי הזמנה

מה קורה?
טוב שבאתי, אתם בסדר גמור?
אתם צריכים להיזהר חוטפים פה חתולות
איזה ילד יפה
למה אתה שמן?
אתה פנוי לקשר הדוק?
אח שלי בדה וויס
הוא פותח דלתות למתמודדים
אז מה אתם עושים אחר כך?
רוצים לקטוף קוצים?

סמדר לכי מפה

בסדר רק באתי לקחת בוחשנים

כל יום שישי בתחנת הדלק
יש פה מקום גם בשבילך
יש לי טבק טעם תפוז גם ענבים
אני כל כך אוהב נרגילה ושונא ערבים
חמש בבוקר נגמרו הרד בולים
המתדלק יביא מצבר וכמה כבלים

הכל קורה ביום שישי בתחנה
ביום שישי בתחנה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה