מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 16 באפריל 2013

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו מתארח בארץ נהדרת







רואה כעת ארץ נהדרת, משדר יום העצמאות. ביבי הגיע בכבודו.
שומע כמה משפטים/מסרים שלו, והבטן מתהפכת מזעם.

ביבי: הכלכלות בעולם קורסות ואנחנו יציבים.
------------------------------------------------------------
התשובה שיש לתת לביבי: הכלכלה שלנו לא יותר טובה, פשוט שודדים את האזרחים בכל קופה. ולמרות זאת, יש גרעון עצום. בישראל משלמים מעט לרוב העם ומייקרים את כל השרותים והמוצרי צריכה. מקפיצים את מחירי הדיור בכמעט 100% באזורי הביקוש בתוך 4 שנים. ומעבירים חסכונות הורים וילדים לכיסי האוצר לחלוקת שלל ותיקצוב מיותר. מאפשרים למונופולים לקבוע כל מחיר שהם רוצים למוצרי נצרכים, מעבירים חלק נכבד משכרם של רבים לידיים מעטות. סוף סוף נמצא כאן מחצב טבע שיכול לעזור כלכלית לעם הזה, והיקף שאין לייצא, אך לא נחתם לרגע וכבר מדברים למכור 50% ממנו. אם תבדקו ברצינות, אסור לייצא ממנו כלום.

ביבי: מצבנו טוב, תראו מה הולך ברחובות של ספרד ויוון.
-----------------------------------------------------------------------------
כן, הם לא מוכנים שירמו אותם ופועלים בנחישות נגד ויוצאים לרחוב.
גם כאן יצאו לרחוב וכמה פעמים, ובשאי גם יותר מ-400 אלף. שכחתם ?
אולי שכחת, כי הישראלים מאופקים. לישראלים עדיין יש איפוק שנובע מהחינוך ששלום ובטחון מעל לכל. אולי זה מה שמאפשר לעשות ככל העולה על הרוח. מותר להכות בנו, אנו מאופקים. הפערים במדינה נמצאים ברמות שיא. כאשר חבר כנסת משתכר פי 4.5 משכר ממוצע הוא ממש לא יכול להבין את המתרחש כאן. ביבי, בדקנו, בפרלמנטים מכובדים ועשירים, ושם משתכרים רק פי 2.5 משכר ממוצע. אתה חושב שאולי משהו לא תקין כאשר זה היחס ?

ביבי: האבטלה הנמוכה ביותר מזה שנים רבות.
---------------------------------------------------------------
האבטלה נמוכה יחסית לישראל בלבד, אך גבוה מדי בכל מדד עולמי. ואם הזכרת את ספרד, בדקנו, בספרד למרות אבטלה עצומה עובדים 36% באוכלוסיה. אצלנו, את 100% מפרנסים רק 32% עובדים. ועדיין למרות זאת הספרדים ישלמו 30% פחות על דיור ומזון.

ביבי: סיסמאת "שלום וביטחון"
-----------------------------------------------------------------
כל הכבוד לסיסמא שלום ובטחון, כולם רוצים בזה. אבל כדי שהעם ירצה להמשיך להלחם על עתידו, רצוי להרים את המורל שלו בנושא העתיד. מה שאיפשרתם כאן ב-15 השנים האחרונות זה הפקרת האזרח לכל מונופול אפשרי.
ביבי , תוסיף לסיסמא שלך "שלום וביטחון ועתיד".

ביבי: תודה לקדנציה שלישית
----------------------------------------
ביבי, רצוי שיוגבל ל-2 קדנציות. בארה"ב משום מה החליטו שזה יותר טוב. אולי הגיע זמן חוקה בישראל ?

לסיכום, כן ישראל במצב מצויין ממש מעולה..וכן תשלמו בגזירות ומיסים וקיצוצים..אבל לא, אני לא יכול להוציא מהפה את צמד המילים 'העשירים ישלמו'. ועכשיו, תצחקו, כי זה מאד מצחיק ואני מאד משעשע והבדיחה על חשבונכם. אין סאטירה בערוץ השני! זה כמו לחפש כתבת תחקיר ביקורתית על ביבי בישראל היום.
ולסיום, חג עצמאות שמח לכולנו. כבר נבחרת בשלישית, אז בקשה אליך, אל תשלה את עצמך ואותנו. נסה לתקן את הדרוש, אבל באמת לתקן, לא רק ביחסי ציבור. דבר אחד הוא בטוח לא יצליח לפרק. פירמידות. הוא משאיר את פירוק הפירמידות לאחים המוסלמים במצריים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה