מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 25 באפריל 2013

לעשות טרור לטרור ולהגן על חיילי צה"ל



לפני מספר חודשים הצטרפה הרשות הפלסטינית כמדינה משקיפה באו"ם. כעת הם מאיימים על חיילי צה"ל בסדיר ובמילואים בתביעות, כאשר אלה יצאו לחו"ל. אנחנו בשורת הדין לא ניתן להם לעצור את חיילנו. ארגון שורת הדין אוסף עדויות והגיע כבר למאות עדויות. במידת הצורך, עדויות אלו יוגשו לבית המשפט בהאג.
מטרת איסוף העדויות הנה לא לאפשר לרשות הפלסטינית לתקוף את חיילי צה"ל בזירה המשפטית. לשם כך יש לאסוף אלפי עדויות על מעשי טרור שאנחנו חווים בישראל מצד הפלסטינים - מדובר בעבירות מלחמה שהערבים מבצעים כלפי היהודים.  אנא שלחו את העדויות שלכם ושתפו את הארגון על הקיר ובהודעות פרטיות.
אנא שתפו את הפוסטים שלנו והעבירו לכולם.


זהו התשדיר של שורת דין - לעשות טרור לטרור






טוב שיש רשות שנייה? תשפטו אתם!
ארגון שורת הדין פנה לרשות השנייה בבקשה לפרסם ברדיו תשדיר שמטרתו למנוע את סכנת המעצר של חיילי ברחבי העולם. במסגרת הפרסומת המלאה נאמר, כי :
הרשות הפלסטינית הוכרה כמדינה משקיפה באו"ם ועכשיו היא מאיימת להעמיד לדין חיילים ובכירים ישראלים בבית המשפט לפשעי מלחמה בהאג.
אנחנו בשורת הדין, יודעים שהקורבנות האמיתיים הם דווקא הישראלים שנפגעו. לכן אנחנו פותחים במתקפה מקדימה ואוספים עדויות של כל מי שנפגע פיזית או נפשית מהטרור הפלסטיני.
כתבו לנו על הקיר את העדויות שלכם, שלחו לנו תמונות שצילמתם מאירועים, שתפו את הדף ותנו לנו לייק. יחד נחזק את ישראל.
עורכי הדין של שורת הדין- עושים טרור לטרור.
התהליך, שאמור להיות קצר מאוד, בדרך כלל, נפרס על פני יותר משבועיים. בפועל, הרשות השנייה מסרבת להעלות את הקמפיין ומתחמקת בכל מיני טענות משונות בסופו של דבר, בעקבות פניות רבות מהציבור, שלחה הרשות השניה את התגובה המצורפת במסגרתה היא מתנערת מאחריות ומעבירה את ההחלטה לתחנות הרדיו האיזוריות. בפועל, היא עיכבה את ההחלטה והתגובה אצלה במשך למעלה משבועיים עד שהארגון החל להפעיל לחץ ציבורי על הרשות.





 דוד רגב, נציב פניות הציבור של הרשות הרחיב וכתב:


בוקר טוב. שמי דוד רגב ואני משמש כנציב פניות הציבור ברשות השנייה לטלויזיה ולרדיו. בימים האחרונים הגיעו אל הנציבות עשרות רבות של פניות שנשלחו בעידודה של עמותת "שורת הדין" ואשר עוסקות בסירובה לכאורה של הרשות השנייה לאשר פירסום תשדיר בתחנות הרדיו האיזוריות העוסק בחשש כי חיילי צה"ל הנוסעים לחו"ל ייעצרו. אנו נשיב בהגינות ובשקיפות מלאה לכלל התלונות ואולם בשל זרם התלונות הנמשך אני מבקש לעדכן כי על פי הנהלים תחנת הרדיו האיזורית היא הגורם המאשר או מסרב לאשר את פירסומו של תשדיר. במקרה זה תחנות הרדיו שאליהן פנתה העמותה נקטו בפיקוח עצמי וסירבו לאשר את התשדיר זאת ככל הנראה מאחר והתשדיר מכיל נושאים הנמצאים במחלוקת פוליטית, כלכלית או חברתית . נושאים הנמצאים במחלוקת מסוג זה אומרים לידון בתוכניות אקטואליה ולא בפרסומת. לכן המחלוקת במקרה מטופלת על ידי התחנות אליהן פנתה העמותה ולא על ידי הרשות השנייה. אני מודה לכם על פניותיכם. נשמח לעמוד לרשותכם בעתיד . אתם מוזמנים להמשיך ולפנות אלינו ואנו נשיבכם.

לנוחיותכם מצורף הקישור לטופס הפנייה לנציבות פניות הציבור של הרשות השנייה.


בברכה,
דוד רגב
נציב פניות הציבור
הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו
התשובה הזו נראית כמו נסיון לזרוק אחריות, ולהמשיך לגלגל את הארגון בגלגלי הבירוקרטיה ובאופן שאינו מאפשר לקדם שום דבר. למעשה, במלים אחרות, הרשות השניה לא מוכנה לפרסם את התשדיר. לפיכך, נשאלות שאלות כגון הבעיה בקמפיין שנועד להגן על חיילי צה"ל? למה הרשות השנייה הישראלית לא יכולה לתפוס צד בהגנה על חייליה? האם גם זה פוליטי? הנושא החשוב ואם מישהו מוכן להרים את הכפפה, ולנסות להגן על חיילי צה"ל, אז צריך לתת לו כל עזרה שרק אפשר.
צריך לבחור בדרך פעולה שתאפשר להמשיך ולדחוף את השידורים הנ"ל שכן ישודרו גם בפרסומות, וגם בדיונים בתוכניות אקטואליה, כפי שהציעה הרשות השניה. בשורה התחתונה, ארגון שורת הדין מצליח לפגוע במקום הכי רגיש אצלו - בכיס. זאת עובדה.

למרות העיכובים והדחיות של הרשות השנייה, למעלה מ-300,000 איש שמעו את התשדיר. תפוצה זו הולכת וגדלה מרגע לרגע בעזרת השיתופים שלכם- רחבה יותר מכל תחנות הרדיו.
כשהרשות השנייה מתנערת ומסרבת להיות שותפה בהגנה על חיילנו- מישהו צריך לשמור על חיילי צה"ל בשרות  בסדיר ובמילואים.  התמיכה הציבורית בהפצת הסרטון ובתמיכה בארגון שורת הדין, הצעות העזרה שלכם, הצטרפות לדף הפייסבוק, השיתופים התגובות והלייקים, כל אלו מסייעים לקידום הפעילות של הארגון ותומכים בחיילי צהל.
לכן, הציבור מחוייב להפיץ אותו כדי להעלות את הפעילות למודעות הציבורית. חשוב מאוד שתשתפו ותעבירו הלאה את הדברים.  יחד, נשמור על חיילנו ונעשה סוף לטרור.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה