מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 13 באפריל 2013

הגיגייה ומחשבותיה של אמא לילדים קטנים




1. שירי שלמה ארצי/עברי לידר/PINK/אלישייה קיז OUT 100 שירים ראשונים/שירי נושא של יובל המבולבל/סמי הכבאי/הדבורה מאיה וכל כוכב ילדים אחר 
IN
2. כשאת מורידה את ילדייך בגן /אצל המטפלת וממשיכה בנסיעתך לעבודה שאחד השירים מהדיסקים בסעיף הקודם מתנגנים בפול ווליום (ובדרך כלל עם חלון פתוח) ואת לא מבינה למה הנהג לידך מסתכל בתדהמה שאת מרימה את יד ימין סגורה עם אגרוף וצורחת "יש לי כוחות מיוחדים ואין לי שום פחדים אני גיבור על.."-שיסתכל קודם כל על עצמו..
3. כשאת הולכת עם ילדייך להופעה של מיקי/מיכל הקטנה/הדוד חיים/יובל המבולבל ומוצאת את עצמך מתרגשת וקופצת בשיריים כאילו מינימום את בהופעת איחוד של הביטלס
4. כשאת יודעת בדיוק את הקירבה המשפחתית בין אליסייה ודייגו (אחים) ובין דייגו לדורה (בני דודים..מי שלא ישן/ה עד היום בלילה בגלל זה..)
5.כשאת כועסת על הילדים שלך ונשמעת בדיוק אבל בדיוק כמו אמא שלך (למרות שגם ביסוריים קשים בשבי המצרי את לא תודי בזה בקול רם)
6. אם פעם בחופשה השיקול שלך היה בית מלון שקט ,בלי ילדים ,רעש ובריכה ריקה .היום ההפך הגמור עושה לך (ולילדים) את החופשה
7. "ילדים זה שימחה". כמה את אוהבת את המשפט הזה (במיוחד) אחרי 8 בערב
8. כשאת ובעלך יוצאים לבד לבלות וחוזרים מוקדם מהצפוי תמיד מישהו מבינכם יחשוב/יזרוק חצי בצחוק "אולי ננצל את זה שחזרנו מוקדם ונישן קצת באוטו"
9. כשאת מוצאת את הצעצוע /משחק/בובה/ספר שחיפשת בשביל הבת/בן שלך הרבה זמן את מרגישה בעילוי חושים כאילו מינימום קסטרו/רנואר/זארה פתחו את שערייהם ואמרו "קחי הכל חופשי..עליינו"
10. כשהילדה שלך אומרת "אמא ,אני אוהבת אותך הכי בעולם יותר מכולם" כל הכעסים,ההתרגזויות,העייפות או העצבות שהייתה נעלמת בשניה..את פשוט נמסה לרגלייה
11.שלמרות/בגלל ובעיקר בזכות מינימום שעות שינה +מקסימום הוצאה+אין ספור אהבה את (עדיין)חושבת להרחיב את המשפחה.. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה