מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 25 במאי 2014

רביבו, ראש עריית לוד, נאלץ להתעמת עם שוטרי תחנת לוד שוב ושוב




מפקד תחנת לוד הורה להפסיק מסיבת ניצחון שארגנה העירייה בכיכר בשכונת בן גוריון בלוד עם די ג'יי וזיקוקים אחרי זכיית מכבי ת"א ביורוליג. בעקבות תלונות של תושבים השכונה למוקד המשטרה, שוטרים הגיעו למקום בהנהגת  מפקד תחנת לוד. השוטרים ביקשו מהחוגגים להפסיק את המסיבה, מאחר והמשטרה לא נתנה אישור למסיבה הספונטנית, אבל השוטרים נתקלו בהתנגדות. לכן, הם הודיעו לדי-ג'יי שהוא מעוכב לחקירה.
עורך הדין יאיר רביבו, ראש העיר של לוד, לא אהב את החלטת המשטרה, התעצבן והתעמת עם השוטרים: אני כאן ראש העיר, אם רוצים שיעצרו אותי. שיפסיקו לזלזל. בסרטון נראה רביבו מתעמת עם מפקד המשטרה, לא מאשר לנציגי העירייה לדבר עם השוטרים ואומר: "אני כאן ראש העיר, נבחרתי עם 18 אלף קולות". בנוסף, כאשר מפקד התחנה דרש מהדי-ג'יי להגיע למחרת לחקירה, צעק לו רביבו: "אתה לא מגיע. תביא לי אזיקים, שיעצור אותי. הוא אמר שיריתי זיקוקים אז מי שרוצה שיעצור אותי, שיפסיקו לזלזל בראש עיר נבחר". כמו כן, רביבו אמר למפקד התחנה שהאירוע הזה לא יעבור בשקט. גם במשטרה רואים בחומרה את האירוע ומתכוונים לזמן את ראש העירייה לשיחת אזהרה.




רק כדי שאני אוכל להבין, רק בסרטים ראש העיר מחזיק את המשטרה בביצים, או שזה אמור להיות גם במציאות הישראלית המסריחה והמשטרה שמה לעצמה כהרגל פס על החוק ועושה כרצונה? בלוד, רוב מקרי הרצח בעיר לוד הנם על רקע חילול בכבוד המשפחה, אבל המשטרה לא פועלת כדי למנוע הישנות עבירות המתה אלו ולא טורחת אפילו לחקור אותם ולמצוא את האשמים.
אז בתור לודאית, אני חייבת להגיד במה המשטרה המקומית בוחרת לעסוק - משכונת הרכבת יורים כדורים חיים וזיקוקים לעבר בתי היהודים בשכונות הסמוכות כל שבוע. זה לא טעות - הם לא מכוונים את הזיקוקים או את הרובים לשמיים אלא לבניינים עצמם. הבניינים שלנו מלאים בחורים כתוצאה מכך. המשטרה לא עושה עם זה כלום. כדי להבהיר - מדובר בנשק לא חוקי ומי שיורה בהם הוא עבריין שמחזיק בנשק בנשק ויורה בו ללא רשיון.
בערב יום הזכרון לחללי צה"ל האחרון, יאיר רביבו, ראש עיריית לוד, היה בדרך לטקס כשהוא ראה בפעולה כיצד הפעם ירו זיקוקים ואש חיה לעבר בתים של יהודים.
אני מתלוננת באופן קבוע בנושא. בפעם האחרונה שדיווחתי על הירי למוקד המשטרה, השוטרת במוקד שאלה אותי בשיא הרצינות למה זה מפריע לי שהערבים יורים עלינו? מאז הפסקתי לטרוח לדוח על העבירות הללו.
הפעם, בחגיגות של הערבים בערב יום הזכרון לחללי מערכות ישראל, גם רביבו דיווח על ירי הזיקוקים והרובים על ידי תושבי שכונת הרכבת לעבר בתי היהודים. המשטרה סרבה להגיע. את מי זה מפליא?
המשטרה הגיעה רק אחרי שרביבו הודיע לשוטרים טלפונית בצורה חד משמעית שאם הם לא מגיעים גם הפעם, הוא נכנס לשכונת הרכבת עצמאית במטרה אחת, להפסיק את הירי כלפי היהודים. המשטרה לא הגיעה. לכן, ראש עריית לוד, יאיר רביבו, נכנס לשכונה ואיתר את תושבי השכונה הסוררים שירו. התחיל ריב ורק אז, המשטרה הגיעה בכוחות גדולים ועצרה 10 חשודים.
ברחוב בו אני גרה - רחוב עם 4 בניינים בלבד, לפני שבועיים הערבים ציירו צלבי קרס על הרכבים של השכנים שלי. לפחות פעם בחודש הם מנפצים לרכבים בחניה את השמשות - לכל הרכבים. כן, הם עשו תג מחיר גם לרכב שלי. הגיע הזמן שמישהו יחזיק את המשטרה ואת הפורעים הערבים בביצים.

תגובה 1:

  1. כל עוד בראשות מח"ש (מחלקת חסרי שכל ) עומד איש חדל אישים וחסר כישורים , והיא מהווה רק חממת פטרי לכל הפסולת האנושית שנזרקו ממקומות קודמים , לא יהיה כל מורא על המשטררררע והיא תמשיך להתנהל בעבריינות ואלימות , שלא לאמר חוסר תבונה , אתם יכולים לשאול בתחנה הרקובה והמושחתת שם השוטרים נוטלים גם שלמונים מעבריינים ומשתפים איתם פעולה כנגד אזרחים הגונים . . . תחנת השכונות דרום ת-א ! ! !

    השבמחק