מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 17 בספטמבר 2014

האמת הלא מצונזרת על תעשיית החלב - כשתעשיית החלב מרמה את הציבור







דברים שלא ידעתם על תעשיית החלב - זוהי האמת הלא מצונזרת, העובדות האמיתיות שחברות המתפרנסות מיצור חלב מנסים להסתיר מציבור הצרכנים:
באמצעות "השבחה" גנטית, היצרנים הגדילו את כמות החלב הנשאב מגופה של פרה מ-8 ליטרים של חלב ביום ל-40 ליטרים ויותר, בתוך עשורים ספורים. גופה של הפרה לא הותאם לשינוי המהיר, ולכן היא סובלת ממחלות רבות, נכויות וכאבים - הלחץ העצום על העטין גורם לקריעת כלי-דם. כשגידי התלייה של העטין מתרפים - העטין צונח, הפטמות מזדהמות, ודלקות עטינים מתפתחות במהירות.
 תאים סומטיים=מוגלה כמה מוגלה, דם וצואה מפוסטרים אתם אוכלים כל יום?
להלן נתונים על פי ויקיפדיה:
"מקור התאים הסומטיים בחלב הוא בעיקר במוגלה הנוצרת עקב דלקות בעטין... פסטור החלב מעקר את הפתוגנים החיים, אך אינו מסלק רכיבי מוגלה אחרים, הכוללים גם תאי גוף מתים, תאי דם לבנים וחומרי פסולת שונים, כגון רעלנים שהחיידקים הפרישו, פיסות ממברנה של תאים שנהרסו וכן חומר בין-תאי, המשמש כדבק בין תאי הרקמה. הרעלנים אינם מוסרים בפסטור לכן יש חשיבות לספירת תאים סומטיים שיכולה לזהות קיום פתוגנים, גם לאחר פסטור החלב.... נכון ל-2011, ת"י 55 לחלב פרה גולמי מתיר עד 400 אלף תאים סומטיים למ"ל, כלומר עד נגיעות בינונית."
יותר מזה, הליך יצור החלב מתחיל כאשר הפרה מופרית בכפייה באופן מלאכותי לחלוטין על ידי הזרעה חודרנית ופולשנית ביותר. כמו שאפשר לראות בתמונה מימין, הרפתן מכניס זרוע אנושית שלמה למעיים של הפרה במטרה לייצב את הרחם. בידו השנייה הוא מזריע את רחמה של הפרה מזרע שנלקח מפר הרבעה.
לא מדובר בהליך הרבייה טבעי באמצעות שיתוף פעולה של הפרה עם השור במסגרת יחסי החברות של הלהקה שלה. בנוסף, לא מדובר בהליך נעים לפרה בלשון המעטה. מדובר בהליך אינוס לכל דבר, רק כדי שניתן יהיה לקחת ממנה את החלב שמיועד לעגל.
לאחר לידת העגל, לפרה אין רשות לגדל את הגור שלה, כי הוא יאכל את החלב שהיא הפיקה בזכותו ובשבילו. הוא נחטף ממנה והיא, באופן טבעי, נכנסת לדיכאון.
העגל מבודד  ועובר תהליך הבאסה עד שהוא נשחט והפרה עוברת חליבה עד זוב דם.
כאשר תפוקת החלב שלה פוחתת, מתחיל שוב תהליך ההרבעה המלאכותי או מובילים אותה לשחיטה, מאחר והיא לא משתלמת עוד לרפת.
זוהי הרצאה של הרופא והמומחה לתזונה, ד"ר ג'ון מקדוגל, על האופן בו מכונת השיווק הקרויה גם תעשיית החלב מוכרת לציבור שקרים ואינספור מחלות.



על פי הרפואה, חלב אינו חיוני לאדם ואף גורם נזק לבריאותו ובעל השפעות שליליות. ניתן לקבוע בוודאות, כי מי שצורך חלב סובל ממחלה כלשהיא בעקבות הצריכה. יחד עם זאת, אנשים ממשיכים לצרוך מוצרי חלב מאחר והם קונים את המסרים הממומנים על ידי תעשיית החלב בהשקעה כספית אסטרונומית.
עם זאת, קשה לקבוע ולבודד רכיב בלבד בחלב או בבשר שגורם לפגיעה בבריאות של האדם - זה לא רק הכולסטרול שפוגע בבריאות והפחתתו באמצעות מוצרים דלי כולסטרול תהפוך את האדם לבריא - זה הכל ביחד. ממחקרים רפואיים מתחום הרפואה המונעת עולה, כי אדם בריא הנו אדם הצורך תזונה טבעונית. הכלסטרול פוגע בעורקים וגורם להתקפי לב. עם זאת, גם השומן הרווי שמצוי בחלב גורם לכך וגם העובדה שבחלב אין נוגדי חמצון ואין סיבים תזונתיים. זה לא שיש או אין רכיב תזונתי מסוים ונפרד המצוי בחלב שגורם לבעיות בריאות, אלא מדובר בחלב עצמו, בכללותו, אשר גורם לבעיות בריאות. למעשה, יש לבחון את התמונה כולה.
מוצרים המכילים חלב הנם עתירי קלוריות מאחר והם מכילים אחוז גבוה של שומן. החלב, למעשה, נועד לגרום לעגל לגדול ולהפוך לפר בוגר. לכן הוא עתיר שומן ולפיכך, הוא עתיר קלוריות. כמות קלוריות גבוהה במזון גורמת להשמנה, סכרת מסוג 2 ומחלות לב. ממחקרים רפואיים עולה, כי מוצרי חלב אף עלולים לגרום לסרטן בעקבות תכולת הקלוריות הגבוהה שלהם. גם השומן הרווי הנמצא בחלב, השומן שמקורו מן החי, פוגע בעורקים.
חלב ומוצריו מכילים רמה גבוהה של חלבון ולכן, הם בעלי חומציות גבוהה. יש לכך צד שלילי, למרות שתעשיית החלב מקדמת את החב מאחר והוא מכיל חלבון - החלב מכיל חומצות אמינו והחומציות הגבוהה של החלב פוגעת בכליות, מאחר והן נדרשות לעבוד יותר כדי לעבד את החלבון. לכן, חולים הסובלים מכשל בכליות נאלצים להפחית את העומס על הכליות באמצעות תזונה דלת חלבון ולשמור על פעילותן התקינה ובכך, להימנע משימוש במכונת דיאליזה. תזונה זו מומלצת גם לאנשים בריאים, מאחר ואנשים בריאים הצורכים חלבון מהחלב מאבדים שליש מתפקוד הכליות שלהם עד לגיל 70 בעקבות תזונה עשירה בחלבון.
לא ברור איך המסר לפיו מוצרי חלב מרובים מועילים לעצמות, מאחר והחומצה מזיקה לעצמות והעצמות צריכות לנטרל את החומצה. גבינות קשות עשירות ביותר בחומצה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה