מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 1 באוקטובר 2015

יום עצמאות עצוב לרפובליקה העממית של סין







היום לפני 66 שנים (01.10.1949) מאו צה דונג מכריז על הקמת הרפובליקה העממית של סין.

בשנת 1949 הסתיימה מלחמת האזרחים הסינית בין הקומוניסטים ללאומנים בניצחונם של הקומוניסטים. שרידי הלאומנים ברחו לאי טיוואן. ב-1 באוקטובר הכריז מאו צה דונג על הקמת הרפובליקה העממית הסינית כמדינה קומוניסטית.
לאחר כינון שלטונם, יזם מאו תוכנית פיתוח כלכלית שאפתנית בשם "הקפיצה הגדולה קדימה", שהביאה למותם של עשרות מיליוני סינים ברעב. מאו ועמיתיו לשלטון ניהלו שורה ארוכה של מסעות טיהורים, שהביאו לכליאתם ולמותם של מיליונים נוספים. מסע הטיהורים הידוע ביותר כונה "המהפכה התרבותית" ונמשך רשמית בין השנים 1966-1976.
לאחר מותו של מאו, עלה לשלטון דנג שיאופינג. הוא החל ברפורמות כלכליות של מעבר לשוק חופשי - על מנת להקל את הלחץ על האוכלוסייה, לטענתו; למרות זאת, המפלגה הקומוניסטית נותרה המפלגה החוקית היחידה בסין. הרפובליקה העממית קיבלה את חוקתה הנוכחית ב-4 בדצמבר 1982. 
התוכנית להגבלת הילודה בסין היא תוכנית שהוכרזה בשנת 1979 ונועדה להתמודד עם החשש מפיצוץ אוכלוסין במדינה בעלת האוכלוסייה הגדולה בעולם. למדינה יש מונופול על מתן אישורי נישואין. לכן, כאשר ממשלת סין רצתה להקטין את שיעור הילודה, כצעד ראשון הועלה הגיל המינימלי שמותר להתחתן בו. עיצוב צורתה של המשפחה האידאלית לפי המדינה נמשך בקמפיין שכותרתו "לדחות, לחכות, לצמצם" (להתחתן מאוחר יותר, להיות נשואים זמן רב יותר עד הבאת ילדים, ולהביא לעולם פחות ילדים).  
למרות "מדיניות הילד היחיד" שהונהגה בסין ב-1979, אוכלוסיית סין גדלה ב-36 השנים בהן חלה המדיניות ממילארד למיליארד + 400 מיליון. כלומר, המדיניות הייתה אכזרית והביאה להרג ומאות מיליוני הפלות בעיקר של תינוקות בנות. מדיניות זו הובילה במהלך השנים לביצוע של 336 מיליון הפלות ו-222 מיליון עיקורים של נשים במדינה הקומוניסטית משום שהורים רבים העדיפו שילדם היחיד יהיה בן. המדיניות של ילד אחד בלבד הונהגה בזמנו כדי להתמודד עם גידול האוכלוסין ועם הקושי לענות על הצורך של אוכלוסיית סין הענקית במים ובמשאבים אחרים.
נתונים רשמיים של סין מ-2005 הראו כי מדי שנה נולדים במדינה כמיליון בנים יותר מבנות. בקרב ילידי 1985 עד 2005, יש כ-25 מיליון גברים יותר מנשים. המצב הדמוגרפי הלא מאוזן הזה יביא לכך שבעתיד הקרוב שיעור גדול של גברים לא יצליחו להינשא. ברוב המקרים בוצעו ההפלות והעיקורים באזורים העניים של המדינה. זוגות שהפרו את מדיניות הילד האחד ספגו קנסות כבדים בשווי הכנסה שנתית של משפחה שלמה ואפילו איבדו את עבודתם.
הגבלת הילודה בסין גבתה מחיר פוליטי וחברתי גבוה מאוד ויצרה מצב של חוסר איזון מגדרי ועלייה חדה במספר "הבנות החסרות" במדינה. מקרים רבים שבהם נפטרים הורים מהתינוקות שלהם תועדו, הועלו לרשת ועוררו זעם רב בקרב הציבור הסיני. באחד המקרים פורסמה תמונה של אישה צעירה שוכבת לצד תינוק לאחר שנתפסה על ידי המשטרה משום שלא שילמה "פיצוי חברתי" על הילד הלא חוקי שנשאה ברחמה. האישה אולצה לבצע הפלה זמן קצר לפני הלידה, ובתמונה שהתפרסמה היא צולמה לצד תינוקה המת.
עם זאת, נראה שהיא אכן מנעה פיצוץ אוכלוסין (לפי חישוב שלי, לו קצב הריבוי הטבעי היה נשאר על כנו מ-1979 אוכלוסיית סין הייתה מגיעה למיליארד ו-900 מיליון!), כפי שיש למשל במצרים בה האוכלוסיה גדלה מעבר ליכולת הכלכלית של הארץ להכילה, דבר שהביא מיליוני מצרים להיות פועלים בארצות ערב העשירות. גם שם הממשלה השיקה תכנית לתכנון המשפחה שהביא לצמצום הילודה מ-4.1 לידות לאישה ב-1990 ל-2.8 בשנת 2006. באוקטובר 2015 הודיעה המפלגה השלטת בסין על ביטול מדיניות הילד האחד, כך שזוג יורשה להביא לעולם שני ילדים.
פשעיו של הממשל הסיני הנם פשעים כנגד האנושות. מתרגלי הפאלון גונג בסין נרצחים על ידי הממשלה בגין היותם מתרגלי השיטה והממשלה סוחרת באיבריהם להשתלו בחולים ממדינות אחרות הזקוקים לכך תמורת תשלום. למעשה, מדובר בעסק סודי להשתלות איברים שהממשלה מנהלת. מתרגלים אלו נרצחים כי מישהו אחר צריך איבר והממשלה הסינית בוחרת לרצוח דווקא אותם בגלל אמונתם. כשמישהו מחו"ל מגיע לסין לעבור השתלת כבד, אנשי המשטר בסין בודקים את סוג הדם , בדיקת רקמות ומצב בריאותם של מתרגלי הפאלון גונג בסין, מכניסים למאגר, ומי שנמצא מתאים, מוצא להורג ללא הרשעה ומבלי שעבר עבירה המצדיקה זאת. איבריו נקצרים ותמורת תשלום, הם מושתלים בחולה הזקוק להם.






סין וארצות בברית נמצאות בראש רשימת השתלות האיברים בעולם. עם זאת, לעומת ארצות הברית, בסין אין מערכת יעילה הבודקת התאמות של רקמות וסוג דם בהתאם לצורך. יותר מכך, הסינים מאמינים שעל הגוף להיקבר שלם עם כל איבריו. בנוסף, 90% מהאיברים בסין המיועדים להשתלה בסין מגיעים מאסירים שהוצאו להורג. אך המשטר מבצע 1,700 הוצאות להורג בלבד מדי שנה. גם אם קוצרים 4-5 איברים מכל גופה, הנתון לא מסביר כיצד ישנם מעל ל-7,000 ניתוחי השתלה מדי שנה בסין. בנוסף, בתי חולים מציעים השתלת איברים תוך פחות משבוע - הדבר אפשרי רק אם יש לבית החולים מאגר לא מוגבל של בני אדם שעומדים להיות מומתים עבור קצירת האיברים.
כלומר, ישנו מקור נוסף לאיברים להשתלה - מתרגלי הפאלון גונג שנחטפים במיוחד לצרכי השתלה, מוחזקים בגטאות ומחנות עבודה ואיבריהם נקצרים כשמגיעה הזמנה. מתרגלים אלו היו היחידים שעברו בדיקה פיזית מקיפה עם כניסתם למחנה במטרה לבדוק אם איבריהם כשירים לתרומה. למעשה, ניתוח קצירת האיברים הנו סוג של הוצאה להורג. כל הגורמים המעורבים מרויחים מכך כסף - מדובר בתעשיה שלמה.
Documentary film "Between life and death" exposes the evil crime of harvesting organs of LIVE victims in China with detail and reliable evidences. In the documentary film, the independent investigation group has collected numerous evidences to prove logically and systematically about this evil crime, shows that it is really happening in China. In this investigative program, we look at how prisoners of conscience in China—particularly those imprisoned for practicing Falun Gong—have their organs forcably removed in state-run hospitals to be sold for profit.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה