מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 12 באוקטובר 2015

מה המשמעות של להיות אזרח ערבי בישראל?








יש כאן סיפור קטן על סבא של בוז׳י, שפורסם ב 1976 בעיתון ״דבר״. בקצרה, המופתי של ירושלים התסיס את הרחוב הערבי כשאמר שהרב הרצוג מתכנן לבנות את בית המקדש השלישי. הרצוג ענה, בערבית, שלא היה ולא נברא. הערבים לא השתכנעו, ואז התחיל ״גל הטרור״ של 1936. לפני ביבי. לפני הכיבוש. לפני הקמת המדינה.
אז בוז׳י, האם סבא שלך היה הפרובוקטור הקיצוני ש״הבעיר את השטח״ והצית את המרד הערבי הגדול, זה שגבה קרוב ל 6,000 קורבנות?
או שמא לא הר-הבית עילת השנאה? 

בהמשך, המופתי אמין אל חוסייני נפגש עם היטלר כדי ליצור שיתוף פעולה בארץ ישראל בנוגע לפיתרון הסופי. פגישה זו הנה בהמשך למדיניות שמטרתו להביא להשמדתו של עם הספר. וזה קרה ב1941, הרבה לפני הקמת המדינה וה"כיבוש".
לאור מידע זה, עבדתי מאוד קשה הלילה. ביצעתי מחקר ופירקתי את גוגל, על מנת לדעת - האם ערביי ישראל באמת גורמים לנזק למדינת ישראל? התוצאות מזעזעות - ואני באמת חושבת שכל משלם מסים - צריך לקרוא את הפוסט הזה ולהפיץ אותו. כשהשמאל טוען שהיחיד אינו מעיד על הכלל, להלן נתונים המעידים על הכלל:
**
כמה סטטיסטיקות - שתבינו מול מי אנחנו מתמודדים: (עם הפניות):
67% ממקרי הרצח בארץ - ערבים.
38% מעבירות התקיפה החמורה - ערבים.
36% ממעשי השוד - ערבים.
52% מההצתות - ערבים.
לצד ירידה מתמשכת בפשיעה הכוללת, ישנה עלייה בפשיעה הערבית (בשנת 2012 הייתה תלולה בכ-8%).
בשורה הכוללת - 40% מכלל הפשיעה - מבוצע על ידי ערביי ישראל המהווים 20% מכלל האוכלוסיה.
חשוב גם לציין את החלק שלהם בתאונות דרכים, שכל הזמן מנסים להסתיר, את הונאת חברת הביטוח לגבי תאונות דרכים שזה יותר שמועות ואין נתונים. יש גם הרבה פרוטקשן שלא נרשם בשום מקום, אלא אם מתנגדים ואז זה מגיע באמת להצתות ולתקיפה המצויינים לעיל. אחוזי העתקה מדהימים בבגרויות בקרב המגזר. בפקולטות לרפואה ולהנדסה ידוע שהם עם בגרויות גבוהות מאוד ופסיכומטרי פחות גבוה. וכמובן גם מקבלים אפליה מתקנת. גבייה נמוכה מאוד של ארנונה, מים ומיסי רשויות ברשויות הערביות ואחר כך הם בוכים שחסר להם ומקבלים השלמות ומענקי איזון מהממשלה. גם גביית הארנונה נמוכה בישובים הערבים ומהמגזר הערבי בישובים מעורבים. לפחות בירושלים אבל אולי בעוד מקומות - התחברות פיראטית למים מחברת המים העירונית. >>
ועכשיו השמאל יאמר - זה כי המדינה גזענית! האמנם?
1. על פי פאינה קירנשבאום (הייתה חברה בועדת הכספים 2012) - "הערבים במדינת ישראל משלמים 400 מיליון שקל מסים, אך מקבלים הטבות בגובה של 11 מיליארד שקל לפחות. 38% מאזרחי מדינת ישראל בלבד משלמים מיסים וחלק קטן מהם הם מיעוטים. אזרחי המדינה משלמי המסים נושאים על גבם את כל ייתר האוכלוסייה".
2. התנאים העיקריים למלגות באוניברסיטה לערבים היא איננה ציונים או יכולת (כפי שנהוג בעולם) - אלא מצב סוציו אקונומי נמוך בלבד, כך שנוצר מצב שרוב מוחלט של הערבים זכאי. (אלו הם תנאי המלגות השונות).
51% מהערבים מקבלים קצבת הבטחת הכנסה (לעומת 41% מהיהודים).
>>
ועכשיו תגידו: "רגע, המדינה לא מחויבת לעזור לעניים?!" אז זהו שלא. מעבר לכך שמדינת ישראל אינה מדינת רווחה, היא מחויבת לעזור קודם כל למי שתרם למדינה, אחר כך למי שנאמן למדינה - ומי שאינו מכיר במדינה (כל סקר שנערך בקרב ערביי ישראל אישר שרובם המוחלט שולל את קיומה ובעד טרור נגד הכיבוש). אומר זאת בפשטות - מי שתרם למדינה צריך לקבל שקל, מי שלא תרם צריך לקבל חצי שקל (כניאו ליברל האמת שגם עם החצי שקל הזה אינני מסכים), ומי שבאופן מוצהר נגד המדינה, קיומה ותומך באלימות, לא רק שלא צריך לקבל כסף - אלא לפעול נגדו בהליכים משפטיים יותר רציניים. (גם 40% מהם סבורים שהשואה לא התקיימה)
>>
בנוגע לחמודים הטוענים ש"אבל העוני גורם לאלימות!" לא. בורות גורמת לאלימות. אין פיגועים הינדים נגד נוצרים, אין נוצרים שקוראים לחיסול היהודים, אין אתאיסטים שמפוצצים כנסיות, אין סינים שטובחים ביפנים. וגם אם פה ושם יש פעולת טרור נוצרית או יהודית, אז הממשלות (הנוצריות, ההודיות, הסינית, היפנית והיהודית הבודדת) עוצרים הכל, אנשי הדת (הרבנים והכמרים) מגנים מקיר לקיר ומנדים מהאוכלוסייה פשוט.
לעומת זאת, הדת האיסלאמית היא הדת היחידה בעולם, שבה המוות יותר קדוש מהחיים - החיים עצמם. לפיכך, אם מיליארד וחצי הודים עניים, ועוד מאות מיליוני נוצרים בעולם השלישי בדרום אמריקה ואפריקה מוצאים "טרור" פעם בחודש אם בכלל - סימן שזה לא העוני גורם למלחמת דת. זה הערביות שלהם מביאה למלחמת דת. לראייה, מתוך 22 מדינות מוסלמיות, רק שניים דמוקרטיות (בקושי) - טוניס ומצרים.
>>
ישנם חכמולוגים הטוענים, כיישנן סטטיסטיקות דומות על שחורים והיספנים בארה"ב - האם צריך לשנוא שחורים והיספנים בארה"ב? או שצריך לנסות לשפר את מצבם? אז זהו, ש:
1. הערבים שווי זכויות מקום מדינת ישראל, השחורים רק משנות ה70.
2. השחורים וההיספנים משרתים בצבא והאמרקאי ומכבדים את הדגל האמריקאי.
3. השחורים וההיספנים לרוב מרוכזים בערים גדולות - מקור לפשיעה.
4. השחורים וההיספנים לא חיים במדינה סוציאלית ולא קיבלו סיוע מהממשל האמריקאי, פרט למלגות. ערביי ישראל מתוקצבים הרבה יותר מהם.
לאור הממצאים האלו - אפשר להגיד שערביי ישראל הרוויחו את העויינות כלפיהם ביושר. אנא - שתפו והפיצו

להלן מספר נקודות, אותן מעלה דר' גיא בכור:

1. גל פתוח בערוצי התקשורת משרת את הנרטיב הערבי ומעצים את תודעת הפחד והיראה בציבור הישראלי, לחינם.
2. ההפגנה של ערבי ישראל אתמול היא המשך ישיר למרד הגדול ב-39' , 48' , אינתיפאדה ראשונה ושנייה. אין חדש תחת השמש.
3. הציבור הערבי בישראל רוכב על הגל הפלסטיני, ומטרתו אחת : אוטונומיה בתוך מדינת ישראל.
4. השאהיד של היום מחפש את הסרטון האחרון של 25 השניות בדיוק כמו הדור הקודם שחיפש את תמונת הפוסטר של השאהיד. כל דור מתאבדים והטכנולוגיה שלו.
5. החמאס בוחש בקלחת לצורך חיזוק מעמדו בתוך יהודה ושומרון. הכיוון ברור.
6. אבו מאזן רוקד על כל החתונות : התיאום הביטחוני עם ישראל נועד לשמור על עצמו וחייו, בעוד הוא עצמו רוכב על גל ההסתה לצורך קבלת לגיטימציה ברחוב, שאיננה בשלב זה.
7. בניגוד לעבר, הרחוב הערבי והפלסטיני מובל ע"י מספר גורמים, מה שדווקא יביא להחלשתם הפנימית וקריסתם לתוך האידיאולוגיה האנטי-ישראלית.
8. ניתן לראות בגל הטרור הזה את זליגת האידיאולוגיה של דעא"ש, המבקשת לכונן חל'יפות הנסמכת על הר הבית, תוך הדגשת המניע הדתי לליבוי הסכסוך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה