מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 17 באוקטובר 2015

'Living with Michael Jackson' full length \ לחיות עם מייקל ג'קסון' בתרגום מובנה' לצפייה ישירה








ב-3 לחודש פברואר 2003 שודר בבריטניה הסרט הדוקומנטרי "לחיות עם מייקל ג`קסון" (ITV) מול כ-14 מליון צופים. שלושה ימים מאוחר יותר שודר בארה"ב ובעולם מול עשרות ומאות מיליוני צופים. את הסרט צילם העיתונאי הבריטי, מרטין באשיר.
מייקל ג`קסון היה כוכב גדול והמתוקשר בעולם, אשר זכה ליחס איבה מצד המדיה והתקשורת האובססיבית במהלך השנים. לטענתו, סיפורים ושמועות הומצאו לגביו, בעיקר מעשי פדופיליה וטענות לאבהות על ילדים, אשר הופרכו ברגע שהוא פתח את הארנק ורשם צ'ק. היה זה אורי גלר, ידידו הטוב של מייקל ג`קסון דאז, שקישר ביניהם במטרה חיובית לגרום לציבור לבחון את ג`קסון בפרספקטיבה אחרת, במיוחד אחרי המקרה בשנת 1993 שהיווה מפלה מסוימת לג`קסון הן בפן המקצועי והן בפן הציבורי כשילד בן 13, ג`ורדי צ`אנדלר טען שהוטרד מינית על ידו. אך הסרט לא מציג את מייקל ג'קסון באור חיובי.
הסרט צולם בחלקים והתפרס על תקופה של שמונה חודשים (מאי 2002 עד ינואר 2003) בהן מרטין באשיר ליווה את ג`קסון באחוזתו נוורלנד, במקומות בהן ביקר וראיין אותו מספר לא מבוטל של פעמים. מייקל ג`קסון הסכים להצעה וענה על שאלותיו של באשיר. בין היתר, מייקל ג'קסון מדבר על השינוי במראה החיצוני שלו, יחסיו עם נשים, יחסו המיוחד כלפי ילדים וכלפי גאווין ארויזו, ילד בן 12 שלקה בסרטן ונרפא בזכות ג`קסון בזמן ששהה באחוזתו. אותו ילד תבע את ג`קסון על הטרדה מינית בהשפעת הסרט של באשיר בנובמבר 2003. העיתונאי דאג להציג בסרט את ג`קסון כאדם מסוכן ותמהוני תוך כדי שהוא מציג אותו גם כמוזר, בודד, בעל אורח חיים ראוותני ואובססיבי כלפי המראה החיצוני שלו.
כחודש לאחר הקרנת הסרט הוציא ג`קסון סרט תגובה "The Footage You Were Never Meant To See" בו ישנם קטעים שצולמו על ידי המצלמות של ג`קסון בנוורלנד והן חושפות את באשיר כעיתונאי צהוב, שקרן וצבוע.
בחודש מאי 2003 זכה מרטין באשיר במקום החמישי מתוך 100 לבריטי השנוא במדינה בסקר שערך "Channel 4". יחד עם זאת כמות מכירות התקליטים של מייקל ג`קסון בבריטניה זינקו לאחר השידור. לטענת מעריציו, הסרט נערך באופן המבצע למייקל רצח אופי ושטיפות מוח מובהק כלפי מייקל ג`קסון. בסרטון הבא, באשיר, יוצר הסרט, מודה שהוא שיקר כשהעיד, כי במהלך צילון הסרט ראה את מייקל ג'קסון מטריד מינית ילדים.

Martin Bashir confessed he lied in Living with Michael Jackson


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה