מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 1 באוקטובר 2015

היהודים מקדשים את החיים הערבים מקדשים את המוות



"עונש מוות למחבלים בכלא? מה פתאום?!? הם הרי במילא כבר לא יכולים להזיק." (ז. גלאון) [כל אחד וההגדרה שלו ל... נזק]








"זָכוֹר, אֵת אֲשֶׁר-עָשָׂה לְךָ עֲמָלֵק...-תִּמְחֶה אֶת-זֵכֶר עֲמָלֵק, מִתַּחַת הַשָּׁמָיִם; לֹא, תִּשְׁכָּח."... 



24 שעות אחרי נאומו האלים של רב המרצחים אבו מאזן נרצחו בעל ואשה בישראל. הותר לפרסום: הזוג שנרצח בפיגוע ירי הם איתם ונעמה הנקין הי״ד, הורים ל-6 ילדים בהם 4 שהיו ברכב ולא נפגעו. הרב איתם הנקין, בנם של יהודה וחנה הנקין - רבנים בולטים בציונות הדתית. תהיה נשמתם צרורה בצרור החיים.
בתמונה למעלה: בדיחה מהלכת.
תינוק בן ארבעה חודשים ושלושה ילדים קטנים ישבו במושב האחורי וראו את הוריהם גוססים למוות מירי זדוני על מטרה אזרחית. המחבלים התקרבו לרכב וביצעו וידוא הריגה להורים. אני מתנצלת מראש על אובדן האיפוק והעשתונות, אבל את האנשים שעשו את זה צריך לנסר לחתיכות קטנות בלי אלחוש. בני עוולה אשר בחרו בדרך הטרור וכל דומיהם יבואו בדין ולא יזכו לראות שחר של יום חדש בס"ד.
זהו אינו הפיגוע היחיד שנערך היום. ישראלים נוספים נפצעו במסגרת מספר פיגועי אבנים. בכל מילה שלו, אבו מאזן מעודד רציחתם של יהודים ומתיר את דמם. הוא ירש את דרך הטרור של ערפאת וממשיך את דרכו הפושעת שקוטלת חיי חפים מפשע. אתם תראו.. אתם עוד תצטערו כשאבו מאזן ילך.. כי במקומו יכול לבוא מנהיג קיצוני תומך טרור, שמעודד ומממן רצח של ישראלים, מבעיר את ירושלים, מקים כיכרות על שם מחבלים, מתנגד למדינה פלסטינית בקווי 67, ומצהיר שהמאבק ימשך עד שחרור עכו וחיפה, שמתעקש על שיבה פלסטינית ולא מכיר במדינת הלאום היהודית.. בעצם רגע אחד.. זה לא..אה...
פיגוע ערבי ברברי נוסף בסגנון דאע״ש, אבל מבחינת ״המחנה הציוני״, המפלגה הרקובה, מסתבר שדווקא ״החברה הישראלית הולכת ומקצינה״. בני עמי בחרו בהקצנה. וזה חצי שעה אחרי שלבני אמרה בטלוויזיה שאסור לנצל את הפיגוע לצרכים פוליטיים כמו שעושים בימין, ועל הדרך תוך כדי משפט ניצלה אותו לצרכים פוליטיים.
אין מילים. הנאיביות הזו שקיימת בטענה שביבי הוא האשם במצבנו הבטחוני מרגיזה מאין כמותה. האשמים הם אנחנו. האשמים בפוליטיקה הגיעו עוד הרבה לפני ביבי, בצורת חוקים והגבלות שמטיל השר לבטחון פנים על כוחות הבטחון בטיפול בטרוריסטים. ביבי הוא ראש ממשלה בסך הכל 6 שנים. פרס היה נשיא לפניו והוא נתן לגיטימציה לפיגועים נגד יהודים בישראל, לא ביקר את הנפגעים כדי לא לפגוע ברגשות הערבים והאשים את היהודים בעלילות דם מצד ערבים בישראל תוך תמיכה בערבים. ריבלין, כנשיא, ממשיך את דרכו.
שימו לב לאופן ההתנסחות של צה"ל כשעדכן בנוגע לארוע ולתיקונים הנדרשים. זה הנרטיב : בחרתם ימין? כל יום תשמעו כמה אתם גזעניים וקיצוניים. כל יום , בלי הפסקה. שוטר מוריד בוקס לאתיופי - ישראל גזענית. משהו ריסס גרפיטי על מסגד - ישראל קיצונית. בהצתת בית משפחת דוואבשה בדומא הם "נרצחו" אבל כשמדובר ביהודים, הם "נהרגו". לא ברור אם ערוץ 2 או אל ג'זירה. זהו נרטיב תקשורתי פוליטי מטונף במיוחד, מין תחבולה פסיכולוגית שנירקמה כמו כדור שלג שלגמרי איבד שליטה. 
הנאיביות הזו לחשוב שאם בוז'י היה נבחר המצב היה שונה לטובה, זה כבר ממש טמטום. 
פיגוע זה הנו הוכחה כואבת לכך שישראל חייבת להחריף את צעדיה. כמה שחסר לנו היום מנהיג כמו דוד המלך: "ארדוף אויביי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם".
משהו קטן על תגובה פרופרציונלית:




תחשבו על כך רגע, הערבים תושבי יו"ש וגם הערבים אזרחי ישראל מקדשים את האדמה על פני החיים, ובעצם בסולם המוסר והערכים, אנו והם נמצאים בשני קצוות שונים לחלוטין. אנו מקדשים את החיים והם את המוות. אנחנו צריכים לדרוש עונש מוות למרצחים מממשלת ישראל, כי זה מציל חיים. אין דרך אחרת לעצור את הרשע אלא בעצירתו. מי שרצח וגרם ליתמות של 6 ילדים, אין לו שום זכות לשבת בכלא לקבל מזון ולימודים. כל שאר הפוסטים העצובים לא תורמים כלום למניעת היתומים הבאים.

הכתובת הייתה על הקיר. חייבים לעצור את ההסתה במסגדים, במערכת החינוך הערבית, בתקשורת השמאלנית וארגוני הקרן ... השמאל עושה דמוניזציה ליהודים ביו"ש : הכיבוש משחית -> העם הערבי הכבוש נאבק למען שיחרורו -> המאבק של העם הכבוש נגד הכובש היודו-נאצי ליגיטימי -> חטיפת ילדים זה חלק מהמאבק נגד הכיבוש הציוני ...
מאז קום המדינה, ואף לפני כן, הערבים טבחו ביהודים, ואנו הגבנו, פעולות תגמול, מלחמות, מבצעים וכיוצא בכך.
במשך עשרות שנים ניתן להסיק, איך לומר, שהם לא לומדים. חוטפים מכות על מכות, נהרגים להם אבות ואחים וילדים, והם לא לומדים, לא חדלים מלפגע. כאילו לא נעשה כלום. אפילו ניסינו מספר מהלכים "התאבדותיים" לא רציונאלים בעליל שלא הועילו, כגון: נסיגה מסיני וויתור על שדות נפט וגז אדירים שוודאי היו תורמים לפיתוח ישראל. ייבאנו עשרות אלפי טרוריסטים מתוניס על מנת שישמרו על השלום, ואפילו ויתרנו על קודש הקודשים של העם היהודי (באיזו זכות?) למען השלום עם הבובה הירדנית.
האם זה עזר והיצר הקמאי הערבי לרצח, ולרצח יהודים בפרט, נרגע? לא. אך יש דבר אחד שעדיין לא ניסינו, שאת אלה שמקדשים את המוות נמצא אפילו מעל המוות, וזה גירוש, נישול מהאדמה. כי אם יש משהו שקדוש לערביי ישראל ויו"ש המוסלמים יותר מהמוות, זו האדמה. האדמה או האשה. זה פתגם ערבי, לפגוע לערבי מוסלמי באדמה שקול לפגיעה באשתו. זה הרבה יותר חמור. אם נבחן את רמצת ההתקוממות הערבית בין 1948 ל 1992 בתחומי מדינת ישראל נגלה שהיא 0, מוחלט, ישר.

מה קרה ב48? ערבים שלא קיבלו את השלטון הישראלי, פשוט עזבו מכאן. מרגע שהבינו שבכחש הם יכולים לחזור לאדמותיהם לכאורה, החלה עליה בתאוות הרצח של ערביי ישראל. מדוע שלא נחיל את כלל הטרנספר גם על יו"ש? מדוע שמחבל על משפחתו מדרגה ראשונה (אחים אחיות, ילדים, נשים והורים) לא יגורשו מהארץ אל עבר הירדן המזרחי (שגם שלנו בדין), או לסוריה ולבנון? הרי אין טעם שנממן אותו בכספי מיסים ברשות בתי הסוהר ושיקבל תקציב מהרשות הפלסטינית על נופש שזכה לו ובעסקה הראשונה יצא לחופשי? צריך להעמיס אותו ואת משפחתו מדרגה ראשונה על משאית ולהשליכו מחוץ לישראל. מעבר לנהר הירדן. 
אין ספק שכצעד הרתעתי, טרנספר יעבוד מעבר למצופה. מה גם שמבחינה היסטורית, צעד שכזה הוכיח את עצמו כיעיל ביותר, בין אם הישראל המתחדשת תחת שלטון ישראלי עכשווי, ובין אם מדובר בימים עברו. את הטרור הערבי מוסלמי ניתן לנצח, אך לשם כך נאלץ להוריד את הכפפות. האם אתם מוכנים לכך? אני כן.
תרשו לי לחזק את ידיו של ראש הממשלה, ביבי נתניהו כשקרא בעברית מעל במת האו"ם: "עם ישראל חי". 



 הים אותו הים והערבים אותם ערבים. (יצחק שמיר ז"ל בזמן כהונתו כראש ממשלה) 

ולבינתיים אי שם בחברון:
This video was taken in the West Bank city of Hebron. The video shows the Al Aqsa Martyrs Brigade, the armed wing of Fatah (which is the elected government of the state of Palestine and which rules the West Bank) parading and firing gunshots to celebrate the murder of 2 Israeli civilians driving in the West Bank. The murdered Israelis were killed in front of 4 of their children, who watched them die. They had 6 kids in total, and all are now orphans. The Al Aqsa Martyrs Brigade, the group shown in the video, claimed responsibility for the act of terror. :


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה