מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 28 במאי 2019

אני ביטלתי את המינוי באיתוראן. ואתם?






רק אתמול ראיתי אתמול את הראיון הביזיוני של איזי שרנצקי מנכל איתורן בתוכנית אופירה וברקו וזעמתי וקיללתי  ולא בגלל שנאת נתניהו שהטריפה אותו על דעתו (זכותו)
 ולא בגלל שהוא קרא לנתניהו בלי בושה בוגד (דבר שהוא צריך להתבייש שיצא לו מהפה לקרוא לאדם שנפצע איבד אח והקריב את כל חייו וחיי משפחתו למען המדינה בוגד)  וגם זכותו
 וגם לא בגלל שקראת לעם טיפש ו אמרת שרימינו וגנבנו לכן ה0מאלנים את הבחירות (אתה לא המגבון הכי לח בחבילה את זה כבר הבנתי)
מה שהכעיס אותי זה המשפט שלך שאם נתניהו לא יעמוד לדין אתה תפסיק לתרום לפרפריות בצפון אז תקשיב טוב איזי מי לעזעזל אתה שתאיים לפגוע בחלשים בגלל שבחרו נתניהו  אתה חושב שאתה מעל כולם כי יש לך כסף אתה תיתביש
 יש לך מיליונים ואתה עדין אפס !!
אתה אדם קטן וממורמר ומלא שנאה
 ומפאת גילך אני לא אקרא לך בכל השמות   שאני חושב שאתה ראוי להם אבל תקשיב טוב מה קורה עכשיו  למשפחתי יש 8 מינוים לאיתורון והיום אני מבטל את כולם נכון זה כלום אבל אני מקווה שכל מי שנגעל מהזחיחות וההתנשאות של המיליונרים האומללים האלו שחושבים שאנחנו בני ערובה שלהם כי יש כסף ואנחנו העבדים שלהם  צריך לעשות את אותו הדבר ולבטל את המנוי
 ואני מבטיח לך שני דברים הראשון זה שאני לא יעזוב אותך והשני שאתה עוד תתנצל

מסכימים תשתפו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה