מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 24 במאי 2019

פיגועי הצתות ברחבי הארץ





מדינה בוערת! שריפות הענק כילו שטחים גדולים, בתים נהרסו, אלפי תושבים פונו. ישנם כבישים שסגורים לתנועה. מכבי האש ממשיכים במאמצים להשיג שליטה על האש - השרב הכבד צפוי להגיע היום לשיא של 47 מעלות.
טרור השריפות:

נמנע פיגוע הצתה גדול לאחר ששוטרות-תצפיתניות עירניות תפסו על חם (תרתי משמע) מחבל חלאה שמצית אש במספר מוקדים בהר הצופים שבבירה כדי לשרוף למוות (כמו הנאצים..) כמה שיותר סטודנטים יהודים.

#התשקורת_מסתירה_דווקא_תשתפו!
מחבלים שורפים לנו את המדינה. אלפים פונו מבתיהם מאות בתים נחרבו | גל הצתות טרור ערבי ברחבי ישראל - משדר מיוחד


נציב הכבאות הראשי רומז - רוב השריפות לא פרצו מעצמן

השריפה במנחמיה: כלי תקשורת בירדן מסרו שהאש התפשטה לאזור הגבול בבקעת הירדן ושכוחות כיבוי אש ירדנים הוזעקו למקום. כרגע נגרם נזק בעיקר לשטחים חקלאיים. האזור ידע הרבה בעיות על רקע מאבקים על קרקעות ונבדק חשד להצתה.
השריפה התפשטה לצד הירדני ; כבאים ירדנים מתמודדים לכבותה

בהמשך לדיווח קודם השריפה במנחמיה הינה האירוע המרכזי במחוז כרגע, מדובר בשריפה גדולה
צוותי כיבוי רבים נמצאים באירוע יישובים בסביבה בסכנה



פרטים ראשוניים : מחבלים ערבים נסעו באופנוע שטח והציתו דלקת ענק במספר מוקדים שונים על פני מספר קילומטרים באמצעות בקבוקי תבערה. הטרור הערבי | משטרת ישראל מאשרת: 3 מחבלים ערבים נעצרו בחשד להצתת השריפות הגדולות באזור ירושלים.
המשטרה : הושגה שליטה על השריפות בצפון בקעת הירדן אזור מנחמיה, קיבוץ גשר, נווה אור וירדנה. פעולות הכיבוי הסופי יימשכו לאורך הלילה.

קטע מכביש 90 נסגר לתנועה בעקבות שריפה שפרצה ברמת סירין, ליד מנחמיה שבצפון | חשד סביר לפיגוע הצתה מאורגן של מחבלים ערבים. נחמיה: השרפה מתקרבת לבתי התושבים | השריפהשהוצתה ע״י מחבלים ערבים במספר מוקדים במנחמיה מתפרסת על שטח גדול מאוד. הצוותים מבצעים ריכוז מאמץ בהגנה על המושבה האש התפשטה לכוון ירדן

פדואל: שריפה שעולה מנחל שילה עד קרוב לגדר הישוב. כוחות כיבוי ומשטרה במקום.
‏השריפה ביער בן שמן: הכניסה ליער ולאזור תל חדיד נאסרה לכניסת מטיילים ורוכבים. המשטרה ביקשה מהציבור להימנע מלהגיע גם לאזור יער קולה, שנמצא בין ראש העין לבן שמן

מרכז:
שריפת יער בן שמן,
השריפות פעילות ללא שליטה, במקום פועלים 45 צוותי כב"ה ו-4 מטוסי כיבוי.
חפ"ק מחוזי בתל חדיד.

י-ם:
קיבוץ הראל, מושב תרום, כפר אוריה, השריפות פעילות ללא שליטה, במקום פועלים 21 צוותי כב"ה ו-3 מטוסי כיבוי, 2 כבאיות של חיל האויר, 2 מכליות צבאיות ונקניק מים.
חפ"ק מרחב ציון בצלפון.

עפ"י מד"א, במהלך הלילה לא דווח על נפגעים נוספים

תמ"צ צירים סגורים:
- כביש 443 חסום לתנועה ל-2 הכיוונים מצומת שילת לצומת       גינתון, לרבות היציאות והכניסות לכביש 1.
- כביש 1 לבאים ממערב למזרח לעלייה לכביש 443.
- כביש 1 לבאים ממזרח למערב לעלייה לבן שמן.
- כביש 44 מצומת נחשון לצומת שמשון.


תיעוד ראשוני מצבור מודיעים:




עדכון מהשטח:
עובדי ויערני קק״ל עוסקים בשעות האחרונות בהכנת קווי בידוד, בעזרתם אנחנו מכתרים את האש, ומבודדים אותה על מנת שלא תפלוש לשטחים הירוקים.
חומרים מצולמים מצורפים.

קרדיט צילום: עובדי ויערני קק״ל.






תודה על שיתוף הפעולה.


בוקר עצוב..
אתמול חצי מיער בן שמן נשרף כליל. הכל הלך. הושמד. אחד המקומות שאני הכי אוהב לטייל או יותר נכון אהבתי, כמו כל דבר טוב במדינה נהרס ונשרף. מתסכל, כל כך מתסכל..

אתמול נשרפו גם אלפי דונמים ביערות אשתאול וצרעה.
בקק"ל חושדים שלא הכל עקב מזג האויר וחלק מהשריפות הן הצתות מכוונות (המממ.. למי יש אינטרס רצון יכולת ונסיון בלשרוף את הטבע ואת המדינה?..🤔)

 אתמול גם 50 משפחות איבדו את הבתים שלהם שהפכו לפחם. מושב מבוא מודיעין נשרף כליל .. כל הבתים הלכו.
גם בסיס צבאי נשרף. הכל עולה בלהבות. והבלונים מעזה ממשיכים לעוף לישראל ואפילו העזתים כבר צוחקים עלינו  והראו לנו מה קורה למי שמראה חולשה במזרח התיכון והודיעו שחיל האויר העזתי אחראי על לפחות ל 34 שריפות.
 כן כן, חיל האויר העזתי, תצחקו עד מחר אבל כרגע הם עושים עם בלונים של 10 אגורות יותר נזק מהפצצות החכמות של המיליונים שלנו.

 המדינה נשרפת ואנחנו עדיין "בהפסקת אש" ולא רק שלא מחסלים את ראשי החמאס אלא לא מגיבים בכלל. פשוט הזוי אבל ברור לי שזה לא נגמר ושהיום יהיה קשה יותר ורע יותר וכואב יותר.
פשוט נשרף הלב..
החום הקיצוני , מזג האויר, איתני הטבע, ל"ג בעומר, קצר חשמלי, חאליסי. החמוצים מ0מאל יגידו הכל וסיפרו לנו כל סיפור שיתאים לאידיאולוגיה הרופסת שלהם חוץ מלהגיד את האמת

אז בואו נפרק את זה:

החום הקיצוני- מעניין שאצל שכננו ירדן, מצרים, סוריה, לבנון, יש את אותו החום ואותו מזג אויר ואין שריפות. מוזר, לא?

השריפות (ל"ג בעומר)- שאלתי את אבא שלי אם ב 60 שנה שהוא חי בארץ הוא זוכר כזה גל שריפות ממדורות, הוא צחק ואמר היינו עושים מדורות בגובה של בניין שלוש קומות ולא היו דברים כאלו, אפילו לא קרוב.

על איתני הטבע פה אין ויכוח.
 פשוט מדהים איך הטבע שלנו הוא אנטישמי והחליט לדלג מעל הכפרים הערבים ולשרוף רק ישובים יהודים, יערות ובסיסים צבאיים.
 נסתרות דרכי הטבע..

בני גנץ, הבן אדם רוצה להיות ראש ממשלה ולא מסוגל להגיד את האמת שהפרטנרים שלו מנסים לשרוף אותנו בחיים
 וזה פ י ג ו ע!!
משתתף בצער כל המשפחות שאיבדו את בתיהם. כואב הלב.

בתמונה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה