מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 13 במאי 2019

לרמות במונופול




ממחקר שווקים שערכה חברת "האסברו", יצרנית המשחק הפופולרי "מונופול", התגלה שכמעט מחצית מהשחקנים מנסים לרמות על מנת לנצח במשחק בכל מחיר. לכבוד שחקנים "מפוקפקים" אלה, יצרה החברה גרסה חדשה של מונופול, שמכונה "מונופול לרמאים".
בגרסת הרמאים אפשר כמובן לשחק לפי הכללים הרגילים. אבל המשחק עצמו כולל קלפי "רמאות" המאפשרים לכופף ולשבור את כללי המשחק בלי בושה כדי לצבור ערמות של כסף. אז מה הקאץ'? ובכן ממש כמו בחיים, החגיגה תימשך כל עוד לא נתפסתם, אבל אם נתפסתם מרמים, אתם תושלכו ישר לכלא, כולל תשלומי קנס כבדים.
להלן מספר דוגמאות למעשי רמאות שניתן לבצע במהלך המשחק:
• לגבות שכירות עבור נכס של משתתף אחר.
• להתעלם מהקוביות ולהתקדם כמה צעדים שאתם רוצים.
• לגנוב כסף מהבנק.
• לגנוב כסף ממשתתף אחר.
• להסיר את האזיקים כשאתם בכלא.
• כשאתם צריכים להחזיר עודף למשתתף אחר – להחזיר לו פחות כסף.
עובדות בונוס:
1. בגרסה הישראלית של משחק המונופול מטעם חברת קודקוד (שיצאה החל משנת 2005) ניתן לקנות אתרים כגון: קניון עזריאלי, איצטדיון יד-אליהו ואפילו את הכותל המערבי.
2. ממחקר מדעי שהתבצע בשנת 2009 ע"י המחלקה להנדסת מידע וחקר ביצועים באוניברסיטת קורנל בארה"ב, התגלה שאם משחק המונופול מתנהל ע"י שני שחקנים, קיים סיכוי של 12% שהמשחק לא יסתיים לעולם.

על המשחק
רמו ככל האפשר מבלי להיתפס! - נסו לקחת יותר כסף כשאתם עוברים בדרך צלחה או החליפו נכס שיש ברשותכם בנכס של משתתף אחר בלי שאף אחד ישים לב

נתפסתם? - נאזקתם ונשלחתם לכלא! - נוסף על כך שלמו פיצויים - דמי התנצלות..
התקדמו וצברו יתרון בעזרת קלפי "הפתעה" ו"תיבת מזל"
מינימום משתתפים: 2, מקסימום משתתפים: 6

מי המנצח
המנצח הוא מי שהרוויח הכי הרבה כסף בסיום המשחק!
מה בקופסה
לוח משחק מקרטוון, אזיק פלסטיק, 6 כלי משחק ייחודיים, 15 קלפי רמאות, 22 שטרי קניין, 16 קלפי הפתעה, 16 קלפי תיבת מזל, 16 מלונות, 2 קוביות, מגש בנק מפלסטיק, חבילת שטרות כסף מונופול (M), הוראות משחק.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה