מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 26 ביוני 2023

לשרוד את אר. קלי לצפייה ישירה / Surviving R. Kelly


 

זהו עוד מקרה של עבריין מין ידוע לכל והעולם שותק ומאפשר לו במשך 3 עשורים לבצע את זממו בילדות בנות 14, לכפות את עצמו עליהן, לאנוס תחת חסותה של תרבות הפופ. קרוב ל-50 מקרי אונס ידועים, כולל הזמרת אליה אותה הכניס להריון ועדיין לא מאמינים לנערות רק בגלל צבע העור שלהן - אם הן היו לבנות, היחס היה שונה. והוא ממשיך לכלוא את הנשים ולאנוס אותם, לבנות לעצמו הרמוניה כשהוא מרעיב אותן, מרחיק אותן מהמשפחות שלהן.

תקציר הסדרה - לצפיה ישירה

עדויות חדשות של עשרות נשים, לפיהן הזמר והמפיק אר. קלי, מי שנחשב לזמר האר-נ'-בי הטוב בעולם, זוכה 3 פרסי הגראמי, ניצל אותן מינית, נפשית ופיזית והתעלל בהן במשך יותר משני עשורים, מובאות בסדרה החדשה שעוררה זעזוע ברחבי ארה"ב ובעולם כולו.

במשך שתי עונות ו-11 פרקי הסדרה, בהפקת מבקר המוזיקה דרים המפטון, מרואיינים יותר מ-50 אנשים, ביניהם מייסדת תנועת #MeToo, טראנה בורק, המוזיקאים ג'ון לג'נד וסטפני "ספארקל" אדוארדס, מנחת הטלוויזיה וונדי וויליאמס, אשתו לשעבר של קלי אנדריאה קלי, חברתו לשעבר קיטי ג'ונס, אחיו קארי וברוס קלי, ועוד רבים אחרים. כל אלה משרטטים היסטוריה ארוכה וכואבת של האשמות כלפי קלי שלא זכו להתייחסות בתקשורת. לפי אחת הטענות, בגלל שמדובר בנשים אפרו-אמריקאיות.

איך לעקוף את החסימה של אתר סדרות - בסרטון הבא




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה