מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 31 במאי 2012

איך להתמודד עם שרות הלקוחות או המכירות של הוט, אורנג' ושות'?





כשנציג מכירות או נציג שירות מתקשר כדי להציע לך שדרוג, שרות או מכירת מנוי, לפעמים זה לא מספיק להגיד שאתה לא מעוניין. יותר מזה, כשהשרות לקוחות מתקשר בנוגע לבקשות מוזרות, כמו שרות קבלת חשבוניות במייל ששיווקית מטרתו לחסוך נייר אבל מעשית חוסך לחברה כסף בהדפסות, בכח אדם כי המערכת אוטומטית ולא צריך לשלוח שקי דואר וחוסך להם עשרות אלפי שקלים בחודש על הולם ומעטפות. זה לא שלחברות אכפת פתאום מהעצים שנכרתים, אחרת היו טורחים להשתמש בנייר ממוחזר או שעשוי מחומר כמו קליפות תפוח אדמה [ותר יקר מנייר רגיל]. אכפת להם לחסוך כסף. ולכן, לעומת המתנה של 30-45 דקות במקרה הטוב שאתה מקדיש כדי להמתין לשרות לקוחות, הם מוכנים להקדיש נציג שלהם בחברת מיקור חוץ כדי שיציק לך מהרגע להרגע.
 לכך יש מספר פתרונות יצירתיים ומועילם, חלקן הוצעו על ידי ESenJ כדי להילחם בחזרה

"אני רק ילד קטן". בשיטה זו צריך להעמיד פנים שאתם ילדים קטנים ברגע שאתם מבינים מהי מטרת השיחה הנכנסת, להגיד בקול ילדותי את המשפט "אבל אני רק ילד קטן". ואם הנציג לא הבין את הרמז אז לשחק כ=גם את משחק ה"למה?" (בכל פעם שהנציג אומר משהו, לשאול אותו בקול הכי ילדותי "למה?").
"יש לי הצעה בשבילך". במסגרת שיטה זו צריך לעצור את שטף הדיבור של הנציג, ולנסות להתחיל למכור לו דברים בחזרה. שורת מחץ יעילה, במסגרת זו, היא לבקש מהנציג את מספר הפלאפון האישי שלו, כדי שתוכלו לחזור אליו עם הצעה במיוחד בשבילו. כשהנציג מסרב, אומרים "למה? כי אתה לא אוהב שמטרידים אותך אנשים שאתה לא מכיר במספר האישי שלך כדי למכור לך דברים שאתה לא מעוניין בהם? איזה קטע - גם אני!" ומנתקים את הטלפון.
שיטת הארוטיקה "היי סקסי". פשוט לחשוב ארוטקה בדרך זו - ממש כשהנציג מתחיל לברבר בשכל, זורקים לו משפט שהוא לא מצפה לשמוע. ככל שהמשפט יהיה מוזר יותר או בוטה יותר, ככה תצליחו לבלבל לחלוטין את הנציג. למשל: "יש לך קול ממש סקסי"....

וכה תעשה שרה מעטוף לחברת הוט. קיראו את דבריה והתמוגגו:

"אתמול נציגה של הוט התקשרה אלי, כי לא שילמנו את החשבונית האחרונה.

אחרי שהיא סיימה לדבר, אמרתי לה שבעלי מטפל בזה, והעברתי לו את השיחה.

בעלי הקשיב לה, ואמר לה שהיא צריכה לדבר עם אמא שלי, כי זה לא קשור אליו, והעביר לאימי את השיחה.

אימי שמעה על מה מדובר, והעבירה את השפופרת לאבי.

אבא שלי העביר את השיחה לאחותי, ואחותי לגיסי, וגיסי העביר לסבתא שלי, עד שהפקידה התייאשה וניתקה.

ככה יעשה לחברה שמזלזלת בלקוחותיה"






דרך התמודדות נוספת היא להדליק להם את הטרנזיסטור על קול המוזיקה, להצמיד את השפורפרת ולתת להם לחכות.

ליקי ליקי ליקי



תגובה 1: