מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 30 בנובמבר 2012

רעיונות להוזלת החתונה לזוגות צעירים





קודם כל מזל טוב לרגל נישואייכם הקרבים.
מטרת הרשומה הנה לציין, כי חתונה גדולה ומפוצצת לא מבטיחה חיים מאושרים עם בן הזוג. הכי חשוב הקשר שאחרי החתונה. אחרי שקול תרועת הפסטיבלים נדם, ואתם נשארים לבד עם חיי היום יום: חובות, משכנתא
או שכירות, ואחר כך ילדים. אלה הדברים החשובים בחיי הזוגיות.
החתונה לכשעצמה, זה אירוע משמח וחגיגי, אבל לא צריך להגזים. ליבי על כל הזוגות שמוציאים הון תועפות על חתונה ואחר כך נשארים עם הגיבנת הכבדה של החובות.
טוב שעשתה חברתי הקרובה כשחסכה בהוצאות החתונה. אני מקווה שזוגות רבים ילמדו ממך ויעשו חתונה צנועה, בהתאם לאפשרויותו של הזוג, לא בהתאם לכמה אפשר להוציא מההורים.




תרומתי הצנועה לזוגות צעירים, מהניסיון של החברה הטובה ביותר שלי:
 1. קביעת תקציב: הצעד הראשון הוא לקבוע מסגרת וממנה לגזור את ההוצאות לספקים השונים. המשוואה פשוטה: ממוצע מתנה לאורח * מספר המגיעים המשוער. המתנה הממוצעת נעה סביב 250-300 לראש (יכול להיות פחות, אתם מכירים את האורחים שלכם ויכולותיהם). למשל- אם צפיתם 300 מגיעים, אז כדאי שהוצאות החתונה לא יעלו על סך של 90,000 ש"ח.
2. מתי מתחתנים: הכי בסיסי שיש- קיץ יקר, חורף זול. החודשים הכי יקרים הם יוני וספטמבר. המחיר עולה ככל שמתקרבים לסופ"ש (למעט יום שישי). עיתויים זולים נוספים: ספירת העומר (אחרי ל"ג בעומר), תקופת בין המיצרים, שישי צהריים, יום ראשון.
בפגישה עם אולמות כדאי לתת להם להציע תאריכים פנויים זולים ולא לבוא מקובעים - הם ינצלו את זה והמחיר לא יהיה לטובתכם.
3. שמלת כלה מהאינטרנט, אפילו מסין: לא לאמיצות בלבד. אחרי בדיקה מעמיקה הוזמנו 2 שמלות שהגיעו נאמנות למקור ובאיכות מעולה, בעלות כוללת של 2000 ש"ח- ואפשר גם בפחות.  מכירה מישהי שקנתה את השמלה מגמ"ח ומישהי נוספת שהזמינה שמלה מהאינטרנט עם תוספת בד כדי לעשות תיקונים
4. חליפת חתן: בבני ברק יש היצע רחב במחירים זולים, כנ"ל ברשתות הגדולות כשיש סיילים, אאוטלט בגיר בקרית גת לדרומיים שבינינו. אין מה לרוץ לחנויות שמתמחות בחתנים.
5. שקרים לבנים קטנים: אל תספרו שאתם צריכים את השירות לחתונה אם לא צריך. האמא של הכלה תפרה שמלה "ליום הולדת 50" בחצי מחיר מההצעות שקיבלה עבור חתונת בתה. הזר ניקנה בחנות פרחים עבור "בת המצווה של אחותי" בפחות מ-100 ש"ח, החתן יכול לחפש בגדים לחתונת אחיו / בר מצווה ועוד ועוד...
6. הפחיתו בגימיקים: בואו נהיה כנים, רוב האורחים ישכחו מה היה בחתונה שלכם מהר מאוד- יש להם דברים יותר חשובים להתעסק בהם בחיים. אתם תשארו עם החשבונות על רקדניות הגוגו, מסכי הענק, להקת הזמרים, עיצובי השנדלירים והפרחים, המפיות המשודרגות, בר אפטר פארטי (כאילו שאין מספיק אוכל...), 3 שמלות, מפעיל בלונים ועוד ועוד ועוד. לא חבל?
7. אל תתפתו. "10 שקלים לאורח לבר קינוחים משודרג" בעצם עולים לכם 3000 ש"ח (שווה ערך לשכר דירה חודשי/ חופשה קצרה/ תוספת לחסכון- הבנתם את הרעיון).
8. התמקחו. על הכל. כל מחיר שאתם מקבלים הוא בסיס למו"מ, וספק שלא מבין את זה ולא זז מילימטר מההצעה שלו- יכול לחפש לקוחות במקום אחר.
9. האוכל, מוזיקה וצלם היה כמו בכל חתונה- הזוג החליט לא לשלם עבור שמות ומוניטין של ספקים נוצצים, אלא השקיע יותר בחיפוש אחרי הטובים ביותר שעומדים בתקציב .
יש עוד המון רעיונות וטריקים ודרכים יצירתיות. אף אחד לא צריך לדעת שהשמלה מהאינטרנט, ושמדובר במחיר חורף לחתונה.
החתונה עלתה כ- 100,000 ש"ח כולל הכל הכל הכל, והעלות התחלקה על 310 אורחים. אפילו נשאר לנו עודף למגנטים ולקשקושים המנצנצים שרואים על כל רחבה. מחמאה שחזרה על עצמה הייתה שסופסוף האורחים הרגישו שהם בחתונה ולא בקרנבל או קרקס
הזוג יצא עם עודף כסף ולא בנה על סיוע של ההורים למימון החתונה, כך שהכסף שהם קיבלו מההורים היה באמת מתנה ולא כיסוי שגעונות
10. לקחתם משכנתא? לא נורא, חשוב מאוד למחזר אותה ותראו איך חסכתם בעלויות - עודד אהרוני, יועץ משכנתאות עצמאי, יסייע לכם להפחית את עלויות המשכנתא שלכם באמצעות מיחזור בעשרות אלפי שקלים.

להתייעצות בנוגע למסלול המשכנתא שלכם עם עודד אהרוני - יועץ משכנתאות עצמאי ומקצוען, צרו קשר. נא להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

בהצלחה ומזל טוב לכולם




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה