מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 2 ביוני 2016

הנאנסת חזרה מההצהרה שנאנסה במסגרת פיגוע אונס קבוצתי




כן, גם הנאנסת הזו חזרה בה.
נכון שעמאד אלדין דראגמה, ככל הנראה צילם את האונס במטרה להפיץ את התיעוד. בתיעוד שצילם לכאורה דראגמה נראים שניים מחבריו, אחד מהם קטין תושב השטחים שנעצר אף הוא, אונסים את הצעירה ומשפילים אותה. קוראים לעברה קריאות גזעניות, ביום העצמאות של מדינת ישראל = יום האבל של המוסלמים הפלשתינים.
אבל הנאנסת, הבחורה הזאת בת ה-20 שסובלת מפיגור שכלי, חזרה בה.
למה?
אולי כי היא עברה אונס שני בגלל משטרת ישראל? אולי כי לשמוע מכל כיוון שדוברת המשטרה אומרת, שלא היה מניע לאומני ואז חוזרת בה ואז שוב חוזרת ושוב ושוב... אולי זה קצת כואב? מן כאב כזה שמאוד מזכיר לה, את הכאב שהיא הרגישה כאשר שלושה מוסלמים אנסו אותה, ירקו עליה, הטילו עליה את מימיהם וצעקו לה יהודייה מסריחה.
באלנבי 40 היחס היה קצת שונה. נכון, גם אז הנאנסת עברה אונס שני על ידי השוטרים. אבל לפמיניסטיות השמאלניות לא הייתה בעיה להפגין כנגד המועדון בו התרחש האונס שבוצע על צעירה שיכורה שלא הייתה יכולה להתנגד ולא זוכרת כלום ממה שאירע.
אה כן, הם גם צילמו את זה בוידאו, הם עשו סרט דוקומנטרי הממחיש כיצד הכובשים המוסלמים כובשים באונס קבוצתי את נשות האוכלוסייה הנכבשת במסגרת הטרור אותו הם מפעילים.
אז מה זה יהודייה מסריחה? ביטוי למניע לאומני? לפי משטרת ישראל, זה כנראה ביטוי סקסי שנאמר בשעת קיום יחסי מין מדהימים, של בחורה חסרת ישע עם שלושה גברים, שאונסים אותה בלי רחמים. ואולי זה כלל לא היה אונס, אלא הם התאמנו להצגה חדשה של הקאמרי ותיעדו את החזרה להצגה בסרט.
כמה רומנטי...
משטרת ישראל הנה בדיחה גרועה ולצערי, מינויו של המפכ"ל אליישיב לא שינה דבר והוא עדיין מיישם את מדיניותו האנטיהודית והאנטישראלית של המפכ"ל הקודם דנינו. ואחרי כל זה, עדין יקום סגן רמטכ"ל אחד מטומטם שיגיד:

״אם יש משהו שמפחיד אותי בזיכרון השואה, הוא זיהוי תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו באירופה בכלל ובגרמניה בפרט, אז לפני 70, 80 ו-90 שנה ומציאת עדות להם כאן בקרבנו כיום"






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה