מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 10 ביוני 2016

67 דברים נוראים להגיד לבת שלך אחרי שהחבר זרק אותה



משחק:
הבת שלך מספרת לך שהחבר שלה זרק אותה.
איזה דברים נוראיים אפשר להגיד לה כדי לנחם אותה ולתמוך בה, או שלא?

  1. זה כי את מסריחה
  2. איזה מזל יש לו בחור חכם / עשה בשכל
  3. הפסדת
  4. לא מפתיע
  5. לא חזר על טעות שלי ואמא
  6. אני מצטער אבל, אני יודע למה הוא נפרד ממך... *מראה לה תמונה שלי איתו בעירום*
  7. תתרגלי מאמי זה יקרה עוד הרבה.
  8. זה בטח בגלל שיש לך יומולדת השבוע ולא היה לו מה לקנות לך
  9. גם אנחנו היינו צריכים לעשות את זה מזמן..
  10. לפחות יוקל לאשתו
  11. בצדק... תראי איזו מעצבנת את!
  12. לא נורא, העיקר שנכנסת להריון
  13. אני יכול להבין אותו...
  14. גם טיילור סוויט בדיוק נפרדה מחבר שלה! קטע. ככה זה בנים רק אוהבים בנות כלבות.
  15. לפחות לא הפלנו אותך
  16. כמו שאני מכיר אותך יהיו לך עוד אלף כמוהו
  17. גם ככה היה לו קטן
  18. עכשיו אנחנו יכולים לשכב?
  19. זה בסדר, גם ככה הזין שלו יותר קטן משלי - אני פה בשבילך
  20. יקירתי זרקו אותך פעם ראשונה בבית חולים..
  21. רק עכשיו?
  22. אין לי טענות כלפיו
  23. תמיד תהיה עוד אחת
  24. מהרגע הראשון אמרתי שהוא נבלה.
  25. סופסוף העיף אותך
  26. אל תקחי קשה... בטח מעדיף בחורות יפות.
  27. סוף סוף קיבל שכל
  28. גם אני הייתי זורק אותך
  29. הייתי צריך לתת לך יותר סוכריות מציצה בילדות...
  30. אבל תמיד יש לך את אבא ואימא
  31. תארתי לעצמי
  32. חבר שלך מזיין טוב ;)
  33. מאיזה קומה?
  34. עד שמישהו הסכים לקחת אותך
  35. עשה בשכל
  36. הכרתי לך את ירמיהו?
  37. דרך אגב, את בהריון.
  38. הכול כי לא בלעת...
  39. חחח כל הכבוד לו..חשבתי שהוא יעשה תטעות שעשיתי עם אמא שלך
  40. בטח בגלל שלא נתת לו
  41. חבל ואני לא יכול גם
  42. רק עכשיו?? לקח לו זמן
  43. יששש ניצחתי בהתערבות מול אמא
  44. כי את כלבה
  45. אפשר להבין אותו
  46. מאמי!!! גם שלי!!! איזה צרופוש מקרימוש
  47. בקטנה זה יקרה לך עוד כמה פעמים ואת תראי... מפעם לפעם את רק תתחזקי..
  48. הוא עדיין מביא לי שוקולד מחו"ל נכון?
  49. פעם אחרונה שאני מבקש ממנו לזרוק את הזבל 
  50. מגיע לך
  51. אהה סוף סוף כי אני בהריון ממנו.
  52. כי את פוסטמה ומכוערת, כמה אפשר לתת לבנאדם לסבול?
  53. עשיתי אותו
  54. אני מכיר אותו הוא יוצא רק עם זונות
  55. מה שכל החיים אמרתי וחשבתי ועדיין אומרת וחושבת....כל הגברים מניאקים ושקרנים אל תתייחסי ותעברי למניאק הבא.
  56. הכי חשוב לעדכן את הפייסבוק
  57. זה בסדר, הוא רק הכאיב לך. כל לילה שמעתי אותך צורחת בגללו.
  58. את רואה שלא לכל סיר יש מכסה..
  59. אז אני לא היחיד?
  60. תודה לאל
  61. עדיף ככה. כל פעם שהוא היה מגיע והיינו אומרים שאת לא בבית הוא היה אומר "זה בסדר" ונכנס לחדר של ימית
  62. תראי אני יכול להבין אותו
  63. חבל .. עכשיו מי ירצה אותך?
  64. גם כך הכי הקשר הזה לא היה בריא
  65. אני יודע ,אני אמרתי לו אתמול שיזרוק אותך
  66. זונות באות והלכות, אל תדאגי הוא עוד ימצא מישהי בשבילו
  67. מגיע לו מישהי טובה יותר

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה