מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 17 ביוני 2016

ארץ המתנחלים - כי חיים יבין לא עשה יומן מסע אלא עריכה מגמתית







הסדרה בת 5 פרקים במתכונת של יומן אישי מאת חיים יבין המשוטט עם מצלמתו בשטחים, ומשוחח עם מתנחלים וערבים המתחזים לפלסטינים. הפרק הראשון בסדרה, 'ראית קו ירוק?' מתרכז בעיקר בשומרון. במתכונת של יומן אישי מאת חיים יבין המשוטט עם מצלמתו משוחח עם הערבים  ביהודה ושומרון ושומע על הפחדים והמצוקות שלהם.
חיים יבין אינו מציג ביומן המסע תיעוד של מה שראה, אלא משתמש בעריכה מגמתית במטרה להעביר מסר שמאלני הזוי. הסדרה כולה מאופיינת בהטייה שמאלנית של העובדות - חיים יבין מחפש באנשים במחסום את הסכנה, אבל לכאורה, הוא לא מוצא אותה. הוא לא מוצא אותה כי נשות מחסום ווטש מסתירות את הסכנה ומפריעות לחיילים בעבודת הקודש שלהם - להגן על חפים מפשע ולהציל חיים. תראו למשל את הפיגוע במחסום קלנדיה, כשמחבלת דקרה מאבטח במחסום. נשות מחסום ווטש הנן פניו של הרוע, שמחבקות מחסלים ומעודדות רצח יהודים, ישראלים בכלל וחיילים. יש לפעילות הללו דם על הידיים, דמם של ישראלים חפים מפשע. בנוסף, חיים יבין מציג את נתוני בצלם כאילו מדובר במקור מידע מהימן כשבפועל, בארגון בצלם אחראים לדיווחים פוליוודים. באמצעות האמבולנסים, הערבים מעבירים מטעני חבלה ומחבלים. הדבר לא פעם נעשה בכפייה, כשבאמבולנס יש מטופל אמיתי, כמו היולדת שנאלצה ללדת במחסום, אך באמבולנס היו חומרי נפץ ונשק. בפועל, מליארדי דולרים מגיעים למחבלים ברשות הערבית, אך ביוב זורם ברחבות, מערכת הבריאות לא קיימת, כל זאת מאחר ומליארדי דולרים אלו מושקעים במימון מחבלים ומשפחותיהם, בבניית מנהרות, בקניית נשק ובמעבדות חבלה. הערבים הם באמת מסכנים, אבל למדינת ישראל אין כל אחריות למצב, אלא לארגוני השמאל ולרש"ע, הרשות הערבית שמפנה מליארדי דולרים בתרומות שהיא מקבלת במקום לשקם את האוכלוסייה לטרור, למוות, לדם יהודי וערבי שזורם ברחובות. היהודים עשו את זה אחרי השואה.
זוהי האמת בנוגע לסכסוך הערבי - ישראלי במזרח התיכון. ארץ ישראל היא ארץ מולדתם של היהודים. היא נכבשה על ידי הערבים. מדינתם של היהודים היא מדינת ישראל, מדינת היהודים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה