מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 27 באוקטובר 2019

לענות לשאלון עבור סמינריון מחקרי של סטודנטים באוניברסיטה הפתוחה




עבודה סמינריונית בנושא "הקשר של ויסות רגשי על השפעות רגשות שליליים בעת שיפוט מוסרי"
שלום, שמי גלי וולף, ואני סטודנטית לתואר ראשון בפסיכולוגיה באוניברסיטה הפתוחה.
במסגרת לימודי, אני עורכת מחקר הבודק את השפעתם של רגשות שליליים (גועל ופחד) על שיפוט בדילמות מוסריות, ואת השפעת יכולת ויסות רגשי על הקשר בין השניים.
אודה לך אם תסכים להשתתף במחקר שלי. המחקר כולל מילוי שני שאלונים המצורפים בהמשך, ואורך המענה עליהם הוא בין 10-15 דקות. אופן המענה על השאלונים, תחילה תוצג בפניך תמונה (התמונה עשויה לגרום לאי נוחות קלה), אבקש ממך להסתכל על התמונה היטב במשך כמה שניות. לאחר מכן תוכל לעבור אל הדילמה המוסרית, ולענות עליה כראות עינייך. המענה נעשה על ידי סימון המספר אשר הכי תואם את עמדתך בנושא, כאשר 0 מסמן הסכמה מלאה ומוחלטת, ו-9 מסמן חוסר הסכמה מוחלטת עם המסיח בסוף הדילמה.
מילוי השאלונים נעשה בצורה אנונימית, אין צורך למלא שם או כל פרט מזהה כלשהו. אין לי יכולת לדעת מה תשובותייך האישיות. כאשר תסיים למלא את השאלונים המצורפים, לחץ על אישור בתחתית הדף והקובץ יישלח אוטומטית באופן אנונימי לחלוטין.
שאלון זה עלול לגרום לאי נוחות בעת יצירת הרגש השלילי, הנך רשאי להפסיק בכל שלב את מילוי השאלון ואף להימנע משליחתו אם תרגיש חוסר נוחות כלשהי, על ידי סגירת חלון השאלון. למרות זאת, במחקר אוכל לעשות שימוש רק בשאלונים מלאים, ולכן אשמח אם תסכים לענות על השאלונים באופן מלא וכנה.

*השאלון מנוסח בלשון זכר, אך פונה אל שני המינים.
*השאלון מיועד לבני 18 ומעלה בלבד.

בברכה,
גלי וולף,
אנא הרגישו חופשיים לפנות אליי בכל שאלה,
Gali.woolf.95@gmail.com
הבא







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה