מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 5 באוקטובר 2019

האם אתם מוכנים ליום הדין?




מצמרר!

דוד-אל מזרחי היה ילד כאפות.

הוא מעולם לא ביקש את זה, אבל הילדים שהיו איתו בכיתה עשו את כל מה שהוא לא רצה רק כי הוא היה נמוך קומה ורזה. הם הידקו אותו לתקרה, הצמידו אותו לרצפה, יום אחד בעטו בו, יום שני ירקו עליו, יום שלישי עשו לו את כל הדברים יחדיו ובכל יום רצחו את הנפש שלו. הם היו דוחסים אותו אל תוך פח האשפה ולא היו נותנים לו לצאת, הם היו לוקחים מכונת תספורת ומספרים אותו באמת, פעם אחת הם תלו אותו על המזגן בכוח ופעם שנייה הם תלו אותו על הלוח, תלוי לפי מצב הרוח. בטיול השנתי הם פתחו לו את הראש ולאמא שלו הוא שיקר שהוא נפל, הם הרביצו לו כה חזק עם הקלמר שלו ולא הפסיקו עד שהדם שבו נזל.

יום אחד ילדה מהכיתה של דוד-אל הזמינה אותו למסיבה והוא זרח כל-כך כאילו השמש עברה לגור בתוכו כי פעם ראשונה מזה זמן מה שרואים בו גוף לא שקוף. דוד-אל לבש את הבגדים הכי יפים שיש לארון שלו להציע ונפרד לשלום מאמו שגם היא שמחה בשבילו וביקשה ממנו להודיע לה כשהוא מגיע. אבל כשהוא הגיע, הוא גילה שזאת מסיבה של איש אחד, הוא בלבד. לא באמת הייתה מסיבה והילדה שיקרה והוא לא רצה לחזור הביתה מוקדם כדי לא לצער את האמא שלו בעולם אז הוא הודיע לה שהגיע ושהוא עם כולם, אבל הוא לא היה שם, הוא הסתובב עם לב כואב ברחובות במשך כמה שעות והבגדים השמחים שלו הפכו לעצובים מדמעות.

ביום שלישי, ה-4/1/2011, בשעה 15:30, דוד-אל הגיע הביתה מבית הספר עם כאב ראש אחרי עוד יום של השפלות ובפייסבוק שלו חיכה לו אמבוש בדמות עשרות משפטים כמו "כלב, הייתי הורג אותך, אבל בגלל שאומרים 'תנו לחיות לחיות' אז לא אהרוג אותך" מהילדים שהיו אמורים להיות לו לחברים. דוד-אל התייאש ובכה בפעם האחרונה ולאחר שניגב דמעה שמבלי שביקש הפכה לו לחברה הכי טובה, הוא תלה את עצמו באמבטיה והשאיר את הפייסבוק המדמם שלו פתוח לראווה, אחותו הקטנה חזרה הביתה מבית הספר וגילתה את אחיה הגדול מת.

דוד-אל מזרחי היה אמור להיות ביולי האחרון בן 24, אבל כל החיים הוא ישאר בן 15. הוא בא לעולם כשהוא לבוש בשמחת חיים והוא הלך מהעולם כשהוא לבוש בבושת פנים כי כל רצונו מעולם היה להיות ילד רגיל כמו כולם, אבל מפלצות בחליפות אדם הפכו אותו לילד כאפות.

לפני כל מילה שיוצאת לכם מהפה בקול רם, תעצרו לרגע ותחשבו אם העולם יכול לחיות בלעדיה, כי לשבור אדם זה תהליך שמצריך רק שנייה מהחיים אבל להפוך אדם שבור לשלם בחזרה זה תהליך שיכול לקחת גם חיים שלמים ואם אתם צריכים לפגוע באנשים כדי להרגיש חזקים, אתם חלשים.

יום כיפור בדלת, תהיו טובים.
לא רק ביום אחד בשנה, אלא בכל הימים.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה