מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 30 ביוני 2024

דרוש/ה איש/אשת צוות ניהול סיכונים ומודעות לחברה פיננסית היושבת בגבעתיים

 




במסגרת התפקיד: בניית תכנית עבודה רב שנתית לביצוע סקרי אבטחת מידע למערכות הארגון, ניהול ותפעול סקרי אבטחת מידע למערכות הארגון מול גורמים פנימיים (מחלקות טכנולוגיות) וגורמים חיצוניים (ספקי אבטחת מידע המבצעים את הסקרים בפועל) כמו כן, מעקב אחר יישום דרישות רגולטוריות והעלאת פערים וסיכוני אבטחת מידע בהתאם ואחריות על תחום המודעות לנושאי אבטחת מידע בארגון, כולל הובלת תרגילים בנושאי מודעות (phishing campaigns וכדומה)

דרישות משרה:

ניסיון של לפחות שנתיים בניהול סקרי אבטחת מידע בארגונים גדולים – חובה

היכרות טובה עם רגולציות בתחום הסייבר ואבטחת מידע – חובה

היכרות עם מתודולוגיות Best Practice לניהול סיכוני אבטחת מידע וסייבר – חובה

רקע מתחום ה- IT – יתרון משמעותי

קורסים והסמכות בתחומי אבטחת מידע וסייבר – יתרון


יש להעביר קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com



יום שבת, 29 ביוני 2024

מושלם לסטודנטים/ת! מאבטחים/ות בא.ת אריאל בשכר גבוה!


 

תיאור משרה:

סטודנטים/ות? חיילים/ות משוחררים/ות? מעוניינים/ות לשלב עבודה ולימודים?
דרושים/ות מאבטחים/ות חמושים/ות למקום מעולה בא.ת אריאל!
*37-40 ש"ח לשעה.
*משמרות מגוונות.
*ניתן ללמוד בשעות הערב/לילה ובסופ"ש.

*תנאים סוציאליים מלאים.

דרישות התפקיד:

*שירות צבאי מלא

יש להעביר קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com


יום שישי, 28 ביוני 2024

בחינת דמותו של הגבר בפרסומות המופיעות במגזינים בעלי אוריינטציה נשית לעומת מגזינים בעלי אוריינטציה גברית

 


תוכן עניינים
מבוא

1 – 2
פרק 1 – סקירה ספרותית
3 – 27

1 .1 תקשורת המונים ותרבות התקשורת
3 – 5

1 .2 שיווק ופרסום 5 – 7

1 .2.1 חקר תרבות התקשורת באמצעות ניתוח טקסט פרסומי 7 – 11

1 .3 מיתוס, מגדר (Gender) ותקשורת המונים
1 1 – 14

1 .3.1 מיתוסים בפרסום
1 4 – 15

1 .3.2 מיתוסים מגדריים בפרסום
1 5 – 23

1 .3.3 תפיסת המין הגברי במדיה
2 3 – 27
פרק 2 – מתודולוגיה
2 8
– 33

2 .1 שיטת מחקר
2 8 – 30
2 .2 שיטת הדגימה
3 0
2 .3 כלי מחקר
3 0 – 32

2 .4 הליך
3 2

2 .5 מהימנות
3 2
פרק 3 – ממצאים
3 3 – 37

3 .1 הצגת סוגי הטיפוס הגברי בפרסומות שנבדקו בהתאם לאופי המגדרי של המגזין
3 3 – 34

3 .2 ניתוח הממצאים
3 4 – 37
פרק 4 – דיון ומסקנות
3 8 – 39
סיכום
4 0 מקורות
4 1 – 43
נספחים תוכן עניינים – טבלאות טבלה מספר 1 – נתוני סוגי הגבריות בהתאם לאוריינטציה אליו פונה המגזין
3 2
טבלה מספר 2 – נתוני סוגי הגבריות מסך הפרסומות הנבדקות בהתאם לאוריינטציה של המגזין (במספרים מעוגלים)
3 3
טבלה מספר 3 – נתוני סוגי הגבריות מסך הפרסומות הנבדקות בהתאם לאוריינטציה של המגזין
3 3
טבלה מספר 4 – נתוני מודעות פרסום בהן מופיעה דמות נשית בנוסף לדמות הגברית – נתונים בהתאם לאוריינטציה של המגזין וטיפוס הדמות הגברית (במספרים מעוגלים)
3 4
מבוא
"משרדי פרסום בכל העולם יוצרים מציאות מדומה ורוצים שאנשים יאמינו בה. אנחנו מראים את המציאות כפי שהיא ומבקרים אותנו על כך" [אוליבירו טוסקאני, צלם בנטון] 

בעבודה זו נדון בסוגיה אחת מני רבות בתחום תקשורת ההמונים – השפעת נורמות חברתיות וערכים, אשר באים לידי ביטוי בסטיגמה הקיימת בנוגע לתכונות מגדריות, על אמצעי הפרסום במדיה. בעת בחינת הספרות המחקרית, אשר דנה בסוגיית דימויי המגדר בפרסום הקיים במדיה, ניתן לראות, כי הרוב המוחלט בוחן את הפרסומות בנוגע לאופן בו נשים מוצגות בפרסומות. קיימת התייחסות רבה בספרות בנוגע לאופן בו משפילים נשים, משתמשים בהן כאובייקט, הן מוצגות באופן קבוע במצבים מסוימים ועוד. עם זאת, קיימים מעט מאוד דיונים בסוגיית האופן בו הגברים מוצגים בפרסומות, כאשר לעתים קרובות, תתבצע השוואה במקרים אלו לגבי האופן בו נשים מוצגות בפרסום. קיימת תחושה, כי חל שינוי בגישתם של פרסומאים כלפי ייצוגו של הגבר, כאשר הדבר מתבטא בלבושם של הגברים, האסתטיקה שלהם, טיפוח אישי וכדומה. המגמה הקיימת כיום הנה להראות גבר מטופח אשר דואג לעור הפנים שלו, למבנה הגוף שלו, ללבוש שלו וכדומה, זאת לעומת הגבר המאצ'ואיסטי, המוזנח ושאינו מגולח.
גורם שעשוי להסביר את הופעת הדימויים המינניים של דוגמנים בפרסומת הכתובה עשוי להיות מיניותו של המוצר המשווק. בארצות – הברית, לדוגמא, מוצרים שהתרבות תייגה אותה כמוצרים גבריים, כגון משאיות וכלי עבודה, מוצגים בעיתונות הכתובה לעתים קרובות על ידי דוגמנים גבריים. על פי מקרי ודנהאם, בחינת הדימויים המגדריים בפרסומת הכתובה עשויה להאיר על נורמות חברתיות וציפיות חברתיות. למעשה, יש לקחת בחשבון את האופן בו גברים ונשים מוצגים ובהתאם לערכים ולנורמות החברתיות. משקה הקוקה קולה נרקח, לראשונה, בשנת 1886. בשנת 1915, בקבוק הקוקה קולה קיבל את חמוקיו המפורסמים. על פי הסמיוטיקה, מדובר באלמנט מיני, כאשר הבקבוק יוצר אסוציאציה לגוף נשי. החברה רצתה מאפיין שמטרתו לייחד את בקבוקי הקולה ממשקאות קלים אחרים שהתפתחו ונפוצו בשוק לאור הצלחתה. בעקבות כך, נוצר הבקבוק החטוב, הסמל המוכר של הקוקה קולה עד היום. בנוסף, מה שהפך את הקוקה קולה למותג הגדול והחזק בעולם לא בהכרח הטעם או הנוסחה הייחודית והסודית, אלא משמעות המותג עבור הצרכנים – המשמעות נקשרה למוצר בעיקר בזכות הפרסום וסלוגנים כגון "קוקה קולה – טעם החיים".
מטרת העבודה הנה לנסות לבחון כיצד גברים מתוארים בפרסומות המופיעות במגזינים המיועדים בהתאם לקהל יעד מגדרי ואף לערוך ניסיון להצביע על שינוי בהצגת הגבריות בפרסום כתוצר של שינויים חברתיים. בספרות המחקרית נפוצה ההנחה, כי קיים קשר בין המציאות החברתית לבין המציאות הפרסומית, כאשר הערכים המופיעים בפרסום שאובים מהמציאות. לפיכך, שינויים חברתיים יוצרים שינויים ערכיים אשר יבואו לידי ביטוי באמצעות פרסומות. בהתאם לכך, נשאלת השאלה כיצד באים לידי ביטוי סטריאוטיפים גבריים בדמות הזכרית בפרסום, כפי שבא לידי ביטוי בפרסומות במגזינים נפוצים בישראל?
בנוסף, עולה השאלה האם קיים הבדל בין דמותו של הגבר, כפי שמופיעה במגזינים המיועדים לגברים, ובין דמותו של הגבר כפי שהיא מופיעה במגזינים המיועדים לנשים?
במסגרת זו, יש לבחון האם קיים הבדל בדמותו של הגבר בפרסום בהתאם לקהל היעד המגדרי אליו מיועד המגזין. השערותינו הנן – במגזינים המיועדים לקהל בעל אוריינטציה נשית יימצא ייצוג רחב יותר לתכונות הטיפוס הניו – מניזם והגבריות המינית וכן, במגזינים המאופיינים בקהל שרובו גברי יימצא ייצוג רחב יותר לתכונות הגבריות הקלאסית. בחינת הסוגיה תתבצע באמצעות ניתוח תוכן הפרסומות בהן מופיעים גברים במגזינים מגדריים. השערתנו הנה, כי הפרסום הישראלי מציג סוגי גבריות שונים – הגבריות הקלאסית, הגבריות הניו – מניסטי והגבר המיני. החידוש בעבודה זו הנו בתרומתו לספרות המחקרית – לא רבים המחקרים אשר דנים בדמותו של הגבר בפני עצמו במסגרת המדיה בכלל ובמסגרת הפרסום במגזינים בפרט.                                           lשיטת המחקר – בכדי להגדיר את הטיפוס של הדמות הגברית במודעה, נעשה שימוש באמצעי לאיסוף נתונים המשלב ניתוח סמיוטי וניתוח תוכן. שילוב זה בין השיטות השונות לניתוח נועד במטרה לנצל את יתרונותיה של כל שיטה ובמקביל, להתגבר על חסרונותיה של כל אחת בנפרד.
                                            lהדגימה – מסגרת הדגימה הנם 20 מודעות פרסום הכוללות דמות גברית, כאשר הדגימה מורכבת מעשרה פרסומות שפורסמו במגזינים בעלי אוריינטציה נשית ועשרה פרסומות שהופיעו במגזינים בעלי אוריינטציה גברית. בכל פרסומת מופיע לפחות דוגמן אחד מהמין הגברי. מודעות הפרסום נדגמו מגליונות 'לאישה', 'את', 'הגה בשטח' ו'בלייזר' במסגרת הרבעון האחרון של שנת 2008 [ספטמבר – דצמבר].
                                            lכלים – הפרסומות ינותחו באמצעות שילובן של שתי שיטות – שיטת הניתוח הסמיוטי ושיטת ניתוח תוכן (Content Analysis). יחידת הניתוח הבסיסית בשיטה הסמיוטית היא הסימן. במהלך הניתוח מפרקים את הטקסט למרכיבים באופן המאפשר להסביר את המשמעויות הערכיות הנלוות לטקסט.
הסמיוטיקה ככלי מחקר מאוד מדויקת, אך מסרים דומים יכולים לקבל משמעות שונה בקרב צופים שונים. במסגרת שיטת ניתוח התוכן נעשה שימוש בהגדרות מעשיות הבוחנות את קיומן של העדרן של תופעות ספציפיות במודעות הפרסומת הנחקרות ומתמקדת במסרים הגלויים בלבד ולכן, במצבים מסוימים, קיים חשש לאיבודם של מסרים חבויים. כדי להגיע לרמת אובייקטיביות סבירה, נקבעו כללים ברורים לגבי הקטגוריות לניתוח הטקסט, באופן המאפשר לשני אנשים לפחות להיות מסוגלים לקרוא את החומר, לעבד אותו ולהגיע לתוצאה זהה.                                              lהליך – הפרסומות נבחנו בהתאם לקטגוריות שנקבעו מראש על ידי המחברת ושופט נוסף בעל השכלה אקדמית, זאת במטרה להפחית את ההטיה האפשרית כתוצאה מדעות קדומות הנובעות ממינה של השופטת עצמה. השופטים, במסגרת זו הנם בעלי נורמות חברתיות דומות במטרה להגיע להליך חשיבה דומה ולהגביר את מהימנות המחקר. השופטים קיימו שני פגישות בנושא, כאשר בפגישה הראשונה הוסברה שיטת המחקר ומטרתה. בפגישה זו נמסרה רשימת קטגוריות והגדרתם לכל שופט. לכל הגדרה נקבעו ערכים כמותיים. במסגרת פגישה זו הקטגוריות נדונו והושגה הסכמה בנוגע לקטגוריות. כל שופט קיבל את המודעות הנבחנות למשך שבוע. הממצאים מכונסים בהתאם לקריטריונים שנקבעו לטיפוסי הגבריות כפי שמפורטים במסגרת העבודה. עם סקירת הממצאים ייערך דיון ויוסקו מסקנות בהתאם ובהמשך, יינתנו המלצות.
==> העבודה אינה כוללת את הניתוח הסמיוטי וניתוח התוכן באופן אינדבדואלי עבור כל פרסומת ואת הפרסומות עצמן, אלא את הצגת הממצאים וניתוח הנתונים בלבד. בכדי לעיין בניתוח פרטני בעבור כל פרסומת וכן, קבלת עותק סרוק של המודעה שנותחה, יש לפנות לעבודה מספר 21481





דרוש/ה איש/אשת DevOps מתחיל/ה לארגון טכנולוגי מוביל בתחומו באזור המרכז

 




התפקיד כולל: תמיכת DevOps בפרויקטי פיתוח חדשים וטכנולוגיות חדשות, עבודה מעל Linux

עם כלי CI/CD עבודה בצוות ובסביבה טכנולוגית מתקדמת.

דרישות משרה:

ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה מעל Linux בחברה גדולה בסביבת Cloud

ניסיון עם Docker, GIT, Jenkins and Kubernetes

היכרות עם SQL/ NoSQL

כתיבת סקריפטים ב-Python

יש להעביר קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com







יום חמישי, 27 ביוני 2024

46 ש"ח לשעה!!! למשרת אבטחה בחוות השרתים בשוהם

 



תיאור משרה:

דרושים/ות בקרי/יות כניסה ללא נשק בשכר של 46 ש"ח לשעה!
המשרה זמנית עם אופציה להשתלב בצוות הקבוע
העבודה היא במשמרות כולל סופ"ש
בקרת כניסה לאזור ממודר (על פי רשימה או זיהוי על פי תג)
יש לשהות עם ציוד בטיחות במהלך המשמרת.
ביצוע בדיקות מגנומטר ידני במידת הצורך ועל פי הנהלים
אין אפשרות ללמוד בעמדה !

דרישות התפקיד:

אנגלית ברמת שיחה
הקפדה ואכיפת נהלים

יש להעביר קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com

ניתוח מאפייני חינוך לא פורמליים בארגון הגדנ"ע כארגון טרום – צבאי


 

תוכן עניינים
מבוא
1
פרק 1
– סקירה ספרותית
2 1.1
החינוך הלא פורמלי
2 1.2
חינוך טרום צבאי 5
פרק 2
– ארגון הגדנ"ע 6
2.1
היסטוריית הגדנ"ע 6
2.2
טקס הקבלה וההשבעה לגדנ"ע וסמל הגדנ"ע 9
2.3
הפעילות בגדנ"ע מקום המדינה ושבוע הגדנ"ע 10 פרק 3
– דיון ומסקנות 13
סיכום 17
ביבליוגרפיה 20 נספחים טבלת נספחים נספח א' – פקודת הנוער, נובמבר 1940

 נספח ב' – החג"מ

 נספח ג' – פקודת הנוער, מאי 1941
נספח ד' – פקודת הנוער, דצמבר 1947
נספח ה' – גדנ"ע נח"ל – ספטמבר 1948
נספח ו' – שלד התוכנית לאימון התנסות בבסיסי הגדנ"ע 

תקציר

 בעבודה זו נדון בסוגיות בתחום החינוך הלא פורמלי, כאשר נציג ארגון טרום – צבאי ישראלי ונבחן את מאפייניו של החינוך הלא פורמלי במסגרת הגדנ”ע. סוגיה זו הנה אחת מיני רבות בתחום, סוגיה שעשויה להשפיע על הבנת המרכיבים – הן בתרומתה של המערכת הלא פורמלית לתהליך הסוציאליזציה של החניך, כגורם המכין את המתבגר לתפקידו כחייל וכמבוגר והן בהשפעת מערכת זו כארגון מונע סטייה. בהמשך העבודה נדון במסגרת חינוכית בלתי פורמלית – הגדנ"ע, ונבחן כיצד באם לידי ביטוי מאפיינים של חינוך שאינו פורמלי בארגון הגדנ"ע. מטרת עבודה זו הנה לבחון את פעילות הגדנ"ע בהתאם למאפייני המערך החינוכי הבלתי פורמלי. לשם כך, במהלך הפרק הראשון נציג את מערך החינוך הבלתי פורמלי, ניגע על קצה המזלג בתחום החינוך הטרום צבאי ונפרט בהרחבה על הגדנ"ע – החל מסקירה היסטורית של הקמת מערך גדודי הנוער ופעילויותיו, תוך התמקדות בפעילויותיו כיום. ישנו "טיפוס אידיאלי" המבדיל בין הפעילות החינוכית הבלתי פורמלית לדפוסי החינוך הפורמליים. שיטת הפעולה אשר מאפיינת את מסגרות החינוך הלא פורמלי, זאת בהתבסס על ממדי הדגם האידיאלי של כהנא. בהמשך, ננסה להציג את הקשר בין הגדנ"ע ומערך החינוך הבלתי פורמלי ולהגדירו בהתאם למודל האידיאלי של כהנא למסגרת חל”פ.



יום רביעי, 26 ביוני 2024

לחברת תוכנה בקו הרכבת רמת גן דרוש/ה מטמיע/ת מערכות בוגר/ת תואר ללא ניסיון תעסוקתי להחלפה לחלד עם אופציה

 



ומקומות צד שלישי) תמיכה לאחר הפעלה, תמיכת UATושיפורי תוכנה כולל הכנה והטמעה של

רשימת תיוג, הגדרת XML, שירותי אינטרנט ודוחות כמו כן, דיווח ל-PD וניהול הצוות במקום,

ניהול האנליסטים העסקיים של הפרויקט ומשימותיהם, הדרכת שילוב והדרכה, תמיכה

באינטגרציה.

דרישות משרה:

תואר בהנדסה תעשייה וניהול התמחות במערכות מידע/ ניהול מערכות מידע – חובה

ידע ב-SQL – חובה

שליטה ב- Excel – חובה


יש להעביר קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com

מחפש/ת משרת סייר ללא נשק?? מקומך איתנו!

 




 הרצליה/רעננה משרה מלאה,משמרות,חלקית,שעות לא שגרתיות,עבודה בלילות

תיאור משרה:

לבנייני משרדים של חברות הייטק בהרצליה/רעננה דרושים/ות סיירי/ות ללא נשק
*39 ש"ח לשעה.
*משרה מלאה/חלקית.
*משמרות מגוונות.
*תנאים סוציאליים מלאים.

להגשת מועמדות יש להעביר קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com



אכיפת פסקי דין זרים בישראל – סקירה והצגת משפט משווה : אכיפת פסקים זרים בארצות - הברית

 




תוכן עניינים
מבוא

1 פרק 1
– סקירת ספרות
3
1 .1 פסיקה בין לאומית
3
1 .2 הכרה ואכיפת פסק חוץ
3 פרק 2
– מסלולי אכיפה 9

2 .1 אכיפה על פי חוק אכיפת פסקי חוץ 9

2 .2 אכיפה על יסוד הפסק
1 0
2 .3 מסלולי אכיפה מיוחדים לפסקי דין מהשטחים המוחזקים ולפסקי דין מהרשות הפלסטינית
1 1

2 .4 פסקי דין ממדינות בעלות אמנה עם ישראל
1 2
פרק 3
– משפט משווה
1 4

3 .1 היסטוריית התפתחות חוק אכיפת פסקים זרים בארצות הברית
1 4

3 .2 דוקטרינה שהתפתחה בעקבות פרשת הילטון
1 6

3 .3 החוק האחיד לפסיקה כספית זרה וחוק האמירה  המחודשת
1 7
סיכום ומסקנות
1 9
ביבליוגרפיה
2 1
מבוא
קיימת הנחה נפוצה, לפיה חוק לאומי או פסיקה לאומית תקפה ברמה הארצית בלבד. למעשה, כוחם אכן אינו תקף מעבר לגבולות הלאום שיצר את החקיקה, כלומר ברמה הבין – לאומית. עם זאת נראה, כי אחת מהשפעות הגלובליזציה הנה עלייה נרחבת בפעילות גומלין בין – לאומית.
הגלובליזציה הופכת את העולם לקל יותר למעבר פיזי ופסיכולוגי באמצעות פיתוח בתחומי התקשורת, התחבורה והטכנולוגיה. בכך, נוצר קשר ואף תלות בין – לאומית של מדינות וכלכלות. העולם מתפתח בתחום הכלכלה הגלובלית, ובפרט בעניין הסחר החופשי. רשתות עסקיות מהוות אחד ממנגנונים בעלי פעילות גומלין ברמה הבין – לאומית שמספרן ועוצמתן עלה. בנוסף, נוצרה עלייה בחופש התנועה באמצעות שיפור במדיניות ההגירה של מדינות רבות. רמה בין – לאומית זו של עסקים ומערכות יחסים בין – אישיות יצרו צורך באחידות חוקית במערכת המשפט הבין – לאומית בכלל וברמה המקומית בפרט. כתוצאה מהכרה זו וממאמצן של ועידות בין – לאומיות העוסקות בתחום השיפוט והשפיטה, ניתן לראות שיפור רב בתחום. לאור התפתחות זו, יש לספק מענה לסוגיות משפטיות בעלות נפקות ברמה הבין לאומית. בעבודה זו אנו נציג את מושג ההכרה בפסקי דין זרים, נרחיב את ההסבר בעניין אכיפת פסקי דין זרים והאכיפה בישראל בפרט ואף ננסה להציג את מסלולי האכיפה הקיימים בישראל וכמשפט משווה, נציג את סוגיית אכיפתם של פסקים זרים בארצות – הברית.. עבודה זו תדון בסוגיית אכיפת פסק זר במשפט הישראלי. הליך אכיפת פסק דין זר מכשיר את פסק החוץ כאילו היה פסק דין מקומי. פסקי דין רבים שנפסקו על ידי בתי משפט במדינות זרות ואשר מכוונים כנגד צד שמקום מושבו בישראל, הוכרזו כאכיפים על ידי בתי המשפט בארץ. ההגנות לאכיפת פסקים זרים שגובשו בחקיקה ובפסיקה, המהווים חלק ממערך כללי האכיפה בישראל, יהיו מרכז דיוננו. במסגרת סוגיה זו, נשאלת השאלה האם ניתן לחייב צד בישראל על סמך פסק דין אשר נפסק במדינה זרה? במהלך העבודה ננסה להציג את מסלולי אכיפת פסקי דין זרים אשר קיימים בהתאם לשיטת המשפט בישראל. ראשית, אנו נבחן בקצרה את הליך ההכרה והאכיפה של פסק דין זר ונפרט מעט יותר בעניין אכיפת פסקים זרים בכלל ובישראל בפרט.

דרוש/ה איש/אשת תקשורת ואבטחת מידע לארגון ממשלתי גדול בירושלים משרה חמה

 




התפקיד:

תכנון ופיקוח על הקמה, בדיקה, כיוונון, הפעלה ותחזוקה של רשתות תקשורת מקומיות /

מרחביות ו/או מערכות טלפוניה (IVR ,CTI ועוד), מוצרי אבטחת מידע, וכו'

תכנון, יישום, תפעול וטיפול בתקלות ברשתות תקשורת.

דרישות משרה:

ניסיון של 5 שנים ומעלה תוך הכרת הסביבה הטכנולוגית (לרבות רשתות, תקשורת מחשבים

ומערכות הפעלה)

הכרת טווח רחב של מוצרי אבטחה (לרבות אופן היישום, שגרות תפעול, קונפיגורציה, עדכוני

תוכנה וחומרה, דרכי התחזוקה ודרכי הניהול)

ידע וניסיון בעבודה עם מתגים מסוג Cisco HP

ידע וניסיון בעבודה עם פירוולים מדגם FortiGate, Checkpoint, Cisco וג'וניפר

ידע וניסיון בעבודה עם F5, Alteon

ידע מעשי וניסיון בנושאי אבטחת מידע

ידע וניסיון בכלי Anti Ddos


יש להעביר קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com

יום שלישי, 25 ביוני 2024

45 ש"ח לשעה! דרוש/ה מפעיל/ה חדר בקרה למוקד מבצעי- לחברת הייטק גלובאלית בכפר סבא


 



 כפר סבא

 משרה מלאה,משמרות,חלקית

תיאור משרה:

לחברת הייטק בכפר סבא, דרושים/ות מפעילי/ות חדר בקרה
* ניטור מערכות ביטחון ובטיחות.
* מתן מענה לאירועי ביטחון, בטיחות, פלילי.
* מתן מענה לפניות של עובד החברה.

*משמרות מגוונות.
*תנאים סוציאלים מלאים.

דרישות התפקיד:

אנגלית ברמת שיחה.
שליטה באופיס.
ניסיון קודם מחדרי בקרה/ חמ"ל/ מוקד- יתרון.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.


יש להעביר קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com

השפעת העוני המשפחתי על עבריינות בישראל

 


תוכן עניינים
מבוא

3 חלק 1 – סקירה תיאורטית 5
א. משפחה 5
ב. גיל ההתבגרות 7
חלק 2 – מאפייני התא המשפחתי
8 א. מצב סוציו – אקונומי במשפחה
8 ב. סדר הלידה במשפחה 9
ג. מספר הנפשות במשפחה 9
ד. תא משפחתי חריג
1 0 חלק 3 – מאפייני היחסים בתא המשפחתי – משפחות בהן קיים פוטנציאל גדול יותר לעבריינות נוער
1 1
א. האווירה המשפחתית
1 1
ב. קשר בין הורים לילדים המאופיין בגבולות נוקשים וכפייתיים
1 1
ג. קשר בין הורים לילדים המאופיין בגבולות רופפים עד כדי דחייה וחוסר קשר
1 2
ד. משפחות בעלות פתולוגיה משפחתית
1 3
סיכום
1 5
ביבליוגרפיה
1 7
                                                                                                                                                                                  מבוא
המצווה החשובה מכל ביהדות – כפי שהיא מתבטאת בחג הראשון של עמנו, הנה "והגדת לבנך…". רבותינו ראו בחינוך וביחסי אבות – ובנים את בסיס הקיום היהודי. קשר זה אינו אמור רק לאפיין או אינו אמור רק להטיב לתא המשפחתי בלבד, כיון שזהו הגורם והסיבה לבריאות חברתית ולשימור הקשר בין העם לאלוקיו. אחד מהדוגלים בגישה זו הנה ר' סעדיה גאון, כאשר נשאל מהו הזמן המתאים לחינוך הילד, השיב – "עשרים שנה לפני היוולדו" ישנו ביטוי השגור בפינו, כי האדם נולד בגדר "טבולה ראסה" – לוח חלק, ובהחלט בכוחה של הסביבה, בעיקר התא המשפחתי, לעצב אותו. למסגרת המשפחתית  יש כר נרחב לפעולה בנושא החינוך למניעת עבריינות, ובכוחו ובאחריותו לטפל בנושא. המשפחה הנה היחידה החברתית הבסיסית והקטנה ביותר והיא זו אשר קובעת את הרקע הכלכלי והחברתי של הילד, כמו גם את תכונותיו התורשתיות. המשפחה קובעת את התרבות לתוכה נולד הילד ובתחומה יגדל. בנוסף, המשפחה הנה בעלת תפקיד מרכזי בתהליך החברות של הצאצא – קרי, תהליך בו רוכש הילד את הערכים, הנורמות ודפוסי ההתנהגות אשר נהוגים בחברה. הבית והמשפחה, אל תוכם גדל הילד, אינם רק הבסיס ממנו הוא שואב רגשות וגישות לחיים, כי אם גם את רוב חרדותיו וסטיותיו. לכן, ישנה חשיבות רבה לשוני המבני של התא המשפחתי לבין משפחות אחרות .
במשפחה ממוצעת, חולקים האב והאם את האחריות לילדים. חינוכו של הילד מתחיל בחיק משפחתו וחבריה הם אלו אשר מהווים לגביו מודל לחיקוי. לרוב – האמהות, בסיועם של האבות, הן אלו אשר אחריות על גידול הילדים, לומדות להכיר את אישיותו של כל אחד מהם וכן, מתמודדות עם בעיותיהם האישיות בהמשך העבודה, ננסה להראות בעזרת התיאוריות, כי מקובל כיום להניח שתופעות האלימות בקרב בני נוער קשורות לא רק לפרט, אלא גם לסביבה החברתית. עוד ב – 1897 טען דיורקהיים, כי מערכת חברתית שאינה נותנת דמות מספקת של הנחיות נורמטיביות להתנהגות ולאינטראקציה חברתית, הנה פוטנציאל לגורם פתולוגי. עם פיתוח הנחה זו, החוקרים טוענים כי בכל התמודדות יש מידה מסוימת של תמיכה חברתית, ובכל אינטראקציה יש צורך במידה מסוימת של ניבוי תגובות הזולת. חוסר האונים עלול לנבוע מחוסר היכולת להשיג עזרה על ידי אינטראקציה חברתית, מכיוון שאין הפרט יודע לאן לפנות או אינו יודע למה לצפות. מבנה חברתי לקוי עלול ליצור תת תרבות בעלת תמיכה חברתית נמוכה, אשר תוביל לליקויים ביכולת ההתמודדות של הפרט ותגרום לרגישות יתר, לחרדה. מצב כזה עולה כאשר יש חוסר ודאות בערכים ובנורמות, כפי שמתרחש במהלך תקופות מעבר בחיים, כמו בהתנהגות.
מאז ומתמיד, התעניינו החוקרים בגורמים ובנסיבות לפשיעה בקרב בני המעמד הנמוך ונטו להתעלם מעבריינות בקרב בני המעמד הבינוני –  גבוה. נראה היה, כי התהליך הסיבתי אשר מוביל לעבריינות בקרב בני המעמד הנמוך שונה מהתהליך אשר מביא את בני הטובים לידי ביצוע העבירה – הרי תיאוריות אשר עסקו בקיפוח מעמדי וחוסר ארגון חברתי לא מצאו את מקומן בקרב עבריינות בני – הטובים.
בעבודה זו אנו ננסה להבין מה גורם לבני נוער להגיע לעבריינות על רקע מצבם הסוציו – אקונומי של משפחתם. למעשה, אנו משערים כי כמות העברות הראשונות בקרב בני נוער ממשפחות בעלות מעמד סוציו – אקונומי נמוך אינו שונה מכמות העברות הראשונות של בני נוער ממשפחות בעלות מעמד סוציו – אקונומי גבוה.
אך רמת הרצדיביזם של עברות בני נוער בקרב המעמד הסוציו – אקונומי הנמוך יהיה גבוה יותר בהשוואה לרמת הרצדיביזם בקרב המעמד הסוציו – אקונומי הגבוה. בעבודתנו ננסה להראות כיצד המשפחה עשויה להשפיע על התנהגותם של החברים בה ונשאל – האם המשפחה מהווה גורם כלשהו בהתפתחותה של התנהגות עבריינית בקרב צאצאיה? בנוסף, ננסה לבדוק כיצד במסגרת, אשר אמורה להיות כה חמה ותומכת, אנו מוצאים בקיעים רבים כל כך ובמקום לשמר את ילדיה, היא דוחפת אותם אל עבר תרבות רעה? בהמשך, אנו נדון במשפחות בעלות מאפיינים שונים – אותם נחלק לגורם החברתי – חיצוני (כלכלי) – ממאפייני התא המשפחתי ולמאפייני היחסים במשפחה. אנו נסביר את תפקידה של המשפחה בתהליכי הסוציאליזציה של המתבגר וכיצד היא "תורמת" לעבריינות של צאצאיה – הן כאשר מדובר ממשפחות בעלות מצב כלכלי ירוד והן כאשר המשפחה היא מהמעמד הסוציו – אקונומי בינוני – גבוה.

₪260.00 – קנה עכשיו



יום ראשון, 23 ביוני 2024

סטודנטים מאזור ירושלים? יש לנו משרה קל"ב בשבילכם! 🚗

 





הזדמנות מצוינת להצטרף לצוות לילה כתומך/ת טכנית בארגון גדול

במסגרת התפקיד: סיוע, הפעלת מוקד, תמיכה בתפעול התקשורת במשרד, השתתפות והשתלבות במוקד התמיכה תוך התמקדות בתחום התקשורת-הטלפוניה המבצעית.

משמרות לילה החל משעה 20:00 בערב ועד 8:00 בבוקר ולעיתים להיפך.

דרישות המשרה:
שנה ניסיון במוקד תמיכה ו/או תקשורת ו/או טכנאי/ת מחשבים
לימודים אקדמיים לתואר ראשון במערכות מידע – החל משנה שניה ומעלה
יוצאי/ות יחידה טכנולוגית בעלי/ות סיווג ביטחוני בתוקף – יתרון משמעותי
ניסיון עם יישומי Office

יש להעביר קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com

דרושים/ות לאבטחת טיולים ברחבי הארץ - מתאים לכל אחד! 410 שח ליום טיול והנאה מובטחת!


 


תיאור משרה:

דרושים מאבטחים לליווי טיולים,
החברה משלמת את השכר הכי גבוה למאבטחים/ות שלה.

ליווי טיולים ברחבי הארץ, משלחות תגלית, סיורי תיירים, טיולי בית ספר, תנועות נוער ועוד.
עבודה כיפית.
מתאימה לכל אוהבי /ות הטבע והארץ.
הנאה מובטחת!!!

*410שח ליום טיול עד 10 שעות
שעות נוספות ותוספות לילה בהתאם

*1,300 ש"ח מענק לבעלי /ות רשיון נשק ארגוני / מחזיקי /ות תעודת אבטחת טיולים בתוקף!
*רק פניות מתאימות תיעננה.

דרישות התפקיד:

שרות צבאי מלא - חובה!
תעודת חובש -יתרון
נכונות לעבודה בזמינות למשרה מלאה.
סופש לסירוגין

*המשרה פונה לשני המינים

יש להעביר קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com


יסודות ניהול ותפעול הייצור - אאוטסורסינג סקר ספרות


 


תוכן עניינים
א.
תקציר
1 ב.
הקדמה
2 ג.
תיאור המודלים הנסקרים 5
ד.
הצגת המחקרים
8 ה.
סיכום
1 0 ו.
ביבליוגרפיה
1 2
א. תקציר :
ייצור על ידי אאוטסורסינג (קבלנות משנה) מהווה בעולם העסקי של ימנו מרכיב אסטרטגי מרכזי.
כיום, חברות נאלצות להתמודד עם לחץ מתמיד בכדי להגביר את גמישות התפוקה, להפחית דרישות מלאי ולקצר את זמן הגעת המוצר לשוק, זאת בעקבות התחרות הגוברת בין היצרנים.
לכן, הליך בחירת הפעילויות, בחירת המרכיבים מקו הייצור בכדי להעביר אותן לחברות זרות בקבלנות משנה (אאוטסורסינג) הנה הליך משמעותי. עבודה זו סוקרת את תופעת האאוטסורסינג, את הליך הוצאת העבודות לאאוטסורסינג ואת הגורמים להצלחה בתוצאות של הפקת החלטות אלו. לפי אהי (Ehie , 2001) על החברות למקד משאבים בפעולות שיש בהן יתרונות ייחסיים תחרותיים וניתנים לכימות. על פעילויות שאינן קריטיות לקיום החברה ולשמירת מעמדה בשוק להישלח למיקור חוץ שמתמחות בפעילויות הדרושות. קויבליס ומילנרKouvelis & Milner , 2002) ) תומכים בדעתו ומגדירים את פעילות החברה כשרשרת אספקה לינארית המחולקת ל – 2 רמות : "פעילות הליבה" – בהם החברה מפגינה עוצמה וביצועים ; ו"פעילות שאינה ליבתית", פעילות שבה החברה אינה מיומנת. ללא השקעה הולמת בפעילויות שאינן ליבתיות, על החברה לסמוך על ספקים חיצוניים. היתרון בשליחה לאאוטסורסינג הוא שהעלויות הקבועות הופכות למשתנות ובכך, קטן הצורך בהשקעת הון בדברים שוליים ומאפשרת התמקדות בפיתוחים חדשים בעלי ערך ליצירת יתרון עסקי על פני המתחרים. ישנם מספר מודלים אסטרטגיים לבחינת ובחירת הוצאת עבודות לאאוטסורסינג ובבחירת קבלני משנה אותם נציג בהמשך.
קיימים יחסי גומלין של אי ודאות בביקוש ובהיצע בשווקים השונים ובפיתוח המוצרים. בנוסף, קיימת הבחנה בהשקעת החברה בשני שלבים של שרשרת האספקה (שלב 1 מדגים את פעילויות ה"ליבה" של החברה ושלב 2 המגדיר פעילויות ש"אינן ליבתיות"). לפעילויות אלו קיימת השפעה רבה על ההחלטה להפיק אאוטסורסינג, לחיוב ולשלילה ועל כך נרחיב בהמשך.

₪250.00 – קנה עכשיו

יום שבת, 22 ביוני 2024

אנחנו מחפשים ✸ מפתח/ת COBOL MF ג'וניור ✸ לארגון פיננסי גדול בשפלה

 



שימו לב! הזדמנות להיכנס למשרת פיתוח ללא ניסיון!

התפקיד כולל פיתוח ותחזוקה של המערכת, פיתוח בנושא רגולציה, FATCA ,CRS CB. מדובר על פיתוחים במערכת כחלק מצוות.

דרישות משרה:
תואר אקדמאי ובוגר/ת קורס COBOL MF – חובה
ניסיון עם הטכנולוגיות הבאות: COBOL, SQL
ידע ב -COBOL M – יתרון
ניסיון ב .JCL, ISPF – יתרון


יש להעביר קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com