מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 31 במרץ 2016

מה הורג אותנו? הגלולה המרה - תעשית התרופות הורגת אותנו


....יהיו מזונותך תרופותך ותרופותך מזונותך....




לֹא-תַטֶּה מִשְׁפָּט, לֹא תַכִּיר פָּנִים; וְלֹא-תִקַּח שֹׁחַד--כִּי הַשֹּׁחַד יְעַוֵּר עֵינֵי חֲכָמִים, וִיסַלֵּף דִּבְרֵי צַדִּיקִם. כ צֶדֶק צֶדֶק, תִּרְדֹּף--לְמַעַן תִּחְיֶה 
דברים (פרק טז יט )
אין בית אשר אין בו מת! חברות התרופות משמנות היטב את הרופאים
ואיך יגמרו את החודש הרופאים בעולם כלכלי כזה? בעולם של קפיטליזם חזירי כל אמצעי מקדש את המטרה. אין דבר יותר משתלם כלכלית מכך שאנשים חולים - למרות שתעשיית התרופות אמורה להיות אלרואיסטית שמטרתה לשפר את חיינו. תרופות הורגות. תרופות זה דבר מסוכן. אנחנו לוקחים יותר מדי תרופות. תרופות מתנגשות אחת עם השניה. רופא אחד לא יודע מה רופא אחר רושם. אנחנו לא תמיד קונים את התרופות במקומות המורשים למכור לנו אותם - כגון רכישת תרופות לטיפול באון הגברי וויאגרה באמצעות האינטרנט. תרופות אלו נותנות תחושה של אקסטזי בשוק השחור ורכישת כדורים מזוייפים. חלק מהבתים אף לא בודקים את התוקף של התרופות. לילדים מחדירים יותר מדי נרות אקמול, דבר שפוגע להם בכבד.האזהרה בעלון לצרכן אינה ברורה - מי מהאנשים הנורמטיביים יודע מה זה סטרואידים? מהי הכמות המקסימלית המומלצת לצריכה? העלון מתאים לרופאים ולעורכי דין, הם לא מתאימים לצרכן הסביר.
רופאים רושמים תרופות כפולות בשמות שונים שמטרתן לטפל באותה הבעיה. המינון המוגבר עלול לעלות בחייו של המטופל ולהזיק לבריאותו. גם שילוב בין תרופות לתוספי מזון מסויימים עלולים להזיק, החל מדימום פנימי וכלה במוות מיידי. אין פיקוח על השילוב בין הדברים, אין דין ואין דיין. חולים כרוניים מבוגרים נמצאים בסיכון בעקבות המצב שנוצר. חולת סכרת לוקחת לא פעם תרופות שונות כדי לטפל בסכרת. היא חוטפת היפוגליקמיה ולמות באופן מיידי כתוצאה מנפילת סוכר בעקבות השילוב הלא אחראי של הרופאים. היא אפילו לא יודעת שהיא בהיפוגליקמיה.
במקרה חירום, רופאים לא יכולים לדעת האם הסימפטומים נובעים בעקבות השימוש בתרופות או למרות השימוש בתרופות. לכל תרופה יש מחיר בריאותי - תרופה לטיפול באקנה גרמה לדלקת פרקים ואף צעירה בת 19 הייתה בסכנת חיים בעקבותיה, אך הרופא עור לחץ עליה להמשיך להשתמש בה.
זהו סרט מטריד ביותר המוכיח את הסכנה העצומה בתרופות. מסתבר שאנחנו חיים בגן עדן של שוטים. אנחנו מאמינים שהתרופות מסייעות לנו להיות בריאים, אבל למעשה הן מזיקות לבריאות ומקצרות את חיינו. רגע. האם יש תרופה שמרפאת הצטננות? אולי תרופה שמרפאת שפעת? בעצם אין אף תרופה שמרפאת אף מחלה. האם יכול להיות שחברות התרופות מרוויחות הון עתק כשהן מוכרות חומרים כימיים שמקלים לעיתים על סימפטומים של בעיה כלשהי ובתוך כדי כך גורמים בעצמם למחלות קשות? וכיצד קורה שמשרד הבריאות מתיר למכור ויטמינים, כשברור שהויטמינים האלה נמצאים באוכל? ומדוע משרד הבריאות לא מפרסם בשביל מה צריך ויטמין כזה או אחר ובאיזה מזון הוא נמצא בכמות רבה?
אקמול, אדוויל ודקסמול זה בדיוק אותה התרופה שנמכרת ללא מרשם אך במינון יתר עלולה לגרום לפגיעה חמורה בכבד, לאי ספיקת הכבד ואף למוות. ניתן לקנות אותה ללא מרשם וללא פיקוח וללא בקרה של איש מקצוע או משרד הבריאות. חלק מהתרופות מכילות חומרים ממכרים והצרכנים אינם מודעים לכך. לכן, הם מגדילים שוב ושוב את המינון, גורמים לעצמם להתמכרות ופוגעים לעצמם לנזק בלתי הפיך. למשרד הבריאות אין מספיק כח אדם ותקציבים בכדי להתמודד עם בעיות אלו.
ההתמודדות של חולים בעלי רמה גבוהה של הכולסטרול הרע הנה ביטוי נוסף לבעייתיות הזו - רופאים רושמים לחולים תרופות בעלות תופעות לוואי נוראיות במקום לרשום להם שינוי בתזונה. מדובר בתופעות לוואי קטלניות. עם זאת, חברת התרופות בעלת הפטנט לתרופה משתיקה מקרים בהם חולים נפגעו כתוצאה מהשימוש בתרופה לאור החשש מפגיעה בהכנסות ולכן, הן פועלות בכדי למנוע מהמידע להגיע לציבור. מאחר ותעשיית התרופות הנה תעשייה מכניסה ביותר, משתלם לחברות התרופות להשתיק מקרים אלו ולפתות את הרופאים בכנסים, הטבות נלוות ובונוסים. משכנעים את הציבור לקחת תרופות לכולסטרול כי זה הרוצח השקט ולסמם ילדים ברטלין, תרופה ממכרת לכל דבר שלא לצורך כדי שלמורים יהיה נוח וקל להתמודד עם ילד מסומם ושקט. רבת עם בן הזוג? תסממו את עצמכם בציפרקלס כדי לצאת מהדאון למרות שאתה לא בדיכאון, ללא סיבה רק כדי לשפר את מצב הרוח. ולא, אתה ממש לא בדיכאון, אולי רק בלחץ הרגיל של החיים. לכן, רושמים לך תרופות פסיכיאטריות ממכרות.
צרו קשר עם טל בלו לטיפול מועיל באמצעות רפואה אלטרנטיבית. הטלפון שלו 0502090159



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה