מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 10 במרץ 2016

אמהות משקיעות - מערכון ראיונות לקבוצת הפייסבוק הכי מבוקשת



בכל מני בעלי החיים, הנקבה תמיד תהיה מסוכנת יותר לעומת הזכר. היא גדולה יותר, עוצמתית יותר וחזקה יותר. רק לדבורות, למשל, יש עוקץ. הלביאות הן אלו שצדות. ובכלל, כשמתעסקים עם אמא שמגנה על הגורים שלה, זה סוף העולם של התוקף. ככה זה גם אצל הנקבה האנושית.
רק שלבני האדם יש נשמה יתרה. כלומר, אם יתר בעלי החיים תוקפים רק לשם ההגנה העצמית או כדי לאכול, הנשמה היתרה של הנקבה האנושית גורמת לה לנסות להקטין בני אדם אחרים כדי להעצים את עצמה, גם אם היא לא באמת גדולה מהחיים. דוגמא לכך הנה מה שקורה בקבוצות של אמהות כמו מאמאזון ואמהות משקיעות. נשים חברות בקבוצה מקללות אחת את השניה, מתנהגות אחת כלפי השנייה כמו פרחולות, פותחות אחת על השניה ג'ורה וכן הלאה. זה לא בגלל שהמותקפת עשתה משהו רע, אלא בגלל שהתוקפת מרגישה מאויימת מצד המותקפת, מאחר והמותקפת עלולה להיות טובה מהתוקפת. אז התוקפת תוקפת באכזריות ומקטינה אותה.
דוגמא לכך הנה הסיפור של סטלה ווינסטון, שעשתה משהו נחמד לבת שלה בגן לרגל יום האישה, השקיעה במתנות לבנות בגן ונתנה משהו סמלי גם לבנים כדי לציין מסורת. היא העלתה את התמונות והסבירה את הרקע לכך לקבוצה אמהות משקיעות. בתגובה, היא נחסמה מקבוצת הפייסבוק לאחר שהותקפה באופן נמוך על ידי חברות הקבוצה האחרות. היא העלתה את תיאור המקרה לקבוצת הפייסבוק מאמאזון, וגם שם, במקום לפרגן ולבצע העצמת נשים, לא חסכו ממנה את שבטה ונכנסו בה רק כדי להעביר ביקורת. וכך היא מספרת:

טוב חייבת לחלוק משהו על הלב שיושב לי מאתמול, ממש מציק. אני באה מבית רוסי, שבו יום האישה הוא משהו מיוחד, חגיגה של ממש. ולכן הכנתי לגן של הבן שלי חבילות שי כאלה חמודות לכל ילדות הגן עם פרחים, שוקולדים ותכשיטים מפלסטיק, וכמובן גם לנשות הצוות בגן שלחתי זרי פרחים ובונבוניירות עם הילד, אני יודעת מה זה הגיל הזה (שנתיים), אז צירפתי גם ממתקים שהגננת תחלק לבנים. הצטרפתי לא מזמן לקבוצה של 'אמהות משקיעות' ורציתי להראות את החבילות שי, צירפתי תמונות מבלי לפרט יותר מידי ופשוט נשחטתי על ידי הנשים שם, מבלי לדעת בכלל שכולללם קיבלו מתנות, וכשהבהרתי את זה המשיכו לשחוט על זה שאני שוביניסטית על כך שאני מביאה פרחים לבנות ומלמדת אותן שזה מה שהן. קיבלתי טונות של ביקורת רעה, ואף אחת ממנהלות הקבוצה לא עצרה את זה, כשהעזתי לענות ולהגיב, בצורה מכובדת ביותר בראש הפוסט, והסברתי את עצמי, פתאום מחקו אותי מהקבוצה, אני פשוט בהלם ממנהלות הקבוצה איך הן מאפשרות דבר כזה. והכי גרועה תמונה של הבן שלי נישארה בקבוצה הזאת, האם מישהי מכירה את מנהלות הקבוצה ההיא? אני רוצה לוודא שמחקו גם את הפוסט ואת התמונה של הבן שלי. מצרפת תמונה של חבילת השי בתגובה הראשונה ותגידו אתן אם יש משהו רע במעשה שעשיתי.

ולפיכך, להלן התגובה הכי ראויה ומתאימה למה שמתואר בפוסט זה:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה