מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 5 במרץ 2016

פרדוקס האמנים האונסים מטעם עיתון הארץ





את הטקסט המדהים לעיל  תוכלו לקרוא ממש עכשיו בעיתון "הארץ" שיצא הסופ"ש. בעקבות הפרסום של סוף השבוע בעיתון הארץ, להלן דברים חדשים שלמדתי מעיתון הארץ בסוף השבוע:
1) אין נשים אמניות, כי בשביל אמנות אמיתית אין מנוס מלהיות אנס נערות.
2) אייל גולן הוא אמן.
3) בני ציפר מבין באמנות.
4) סתיו שפיר לא זורמת.
5) סתיו שפיר לא זורמת 2 (יש מאמר נוסף בנושא).
6) חיקוי של בחורה עם השתלחות לגבי הנאתה מאלימות מינית, הוא צחוק לא מזיק, שמקובל בכל מקום. אל תהיו כבדות.
7) כולנו לא זורמות (חוץ מאלה שמחויבות לאמנות ומבינות בדיחות).
8) לאנסים ולהוגי האונס של הארץ, יש משהו חזק על שוקן, והם יעבדו שם עד יום מותם, ואז יורישו את המשרה.
9) או שהוא פשוט מאמין באונס בעצמו, בכל לבו, ועל כן מקדם אותו.
10) תשובות 8 ו-9 עלולות להסתמן לעתים כאותה תשובה עצמה. אל תיפלו לזה חס וחלילה. מה, הוא אמן?

לפעמים קשה להאמין שמה שקראת כרגע בעיתון אכן נכתב ופורסם בו - בסיומו של שבוע שבו קצין בכיר בצה"ל נחקר בחשד לביצוע אונס ושוטר חשוד בניצול מיני וסחיטה של נערה בת 17, מציע לנו הפובליציסט הבכיר של עיתון "הארץ", בני ציפר, להקריב את גופן ובריאותן הנפשית של נשים צעירות על מנת להבטיח את המשך קיומה של היצירה האמנותית (!!), "עם כל הצער שהדבר עלול להסב להן", ולמרות ש"חייהן אולי נפגעו"... התחרפנות מערכת העיתון וכותביו עדיין נמשכת ומתפרסת על פני שנים.
אנחנו כבר לא שואלים כיצד קורה שעיתון הארץ מאפשר פרסומם של דברי תועבה כאלה. כבר אין לנו ציפיות מהעיתון של אנשים-שלא-ברור-עם-מה-הם-חושבים. אין ממש סיבה להמשיך לקרוא עיתון שנותן במה להתבטאויות גועליות ופוגעניות כגון אלו של אחד מכותביו "הבכירים", ושממשיך לתת במה גם ליצחק לאור שכנגדו הצטברו עדויות רבות של נשים על הטרדות ותקיפות מיניות. מלבד הדהומניזציה הבוטה כלפי נשים והזילזול הבלתי יאמן בפגיעה שהן עוברות, ציפר גם מעליב את הגברים: האם הם "מוכרחים" לנצל נשים צעירות כדי להמשיך את תהליך היצירה שלהם כאמנים?? אלו אמירות עלובות ונלוזות שאנו מקווים שכל גבר בר- דעת יתנער מהן ויגנה אותן בכל פה. הבוז לך ציפר!
לצד הטקסט המציע לך ולי כנשים להוריד את הראש ולתת לאמנים להטריד אותנו, לפגוע בנו ולאנוס אותנו בשם היצירה (?!?!?!) תוכלו למצוא את תמונתו של יצחק לאור, כתב בעיתון "הארץ", שמעל לחמש נשים דיווחו שלאור תקף אותן תקיפות מיניות בחומרות שונות. לאור עדין כותב ב"הארץ" - מסתבר שחמש נשים זו לא סיבה מספיק טובה לשלוח אותו הביתה לכתוב למגירה. ובכלל, עיתון הארץ הנו עיתון לאנסים שוכבים, ועל כך מעידות הפרסומות מטעם המערכת. זו לא התחרפנות של עיתון הארץ וזו לא התחרפנות של בני ציפר. זו מדיניות עקבית של עיתון הארץ ורשת שוקן וזו עמדה עיקבית שמבטא בני ציפר. אחד הפטרונים של יצחק לאור לצד עמוס שוקן. 25% ממניות עיתון הארץ נמצאות באחזקתו של אדם, אלפרד נבן-דומון, מנהלו הנוכחי של הקונצרן "דומונט-שאוברג", שלגבי משפחתו אונס יהודיות אינו פשע כי יהודים אינם ממש בני אדם אלא גזע נחות. אביו של אלפרד נבן-דומון, ד"ר קורט נבן-דומון, היה חבר במפלגה הנאצית החל משנת 1937 וקיבל עיטור כבוד ממשרד התעמולה הנאצי באוגוסט ‭.1944‬ מדובר באחת ההוצאות לאור הפרטיות היחידות שעבודתן לא נאסרה תחת הנאצים. למעשה, מ‭'34-‬ הם היו חלק מהמשטר הנאצי ותמכו במעשיו.
מבצע ביטול מנויים של הארץ מתחדש בימים אלו - מנויי הארץ, התקשרו למערכת ובטלו את הזרמת כספכם למימון דהומינזציה נגד נשים. יותר מכך, עוד לפני ההתקשרות בין הצדדים, מאמרי המערכת בעיתון הארץ מעבירים את אותם המסרים המועברים בעיתון דר שטרימר, באופן המבצע בהומניזציה ליהודים, לחרדים, לישראלים, לציונים ועוד.
אה, גם אסא כשר מסכים איתי ומראה את הדרך בה הוא הגיע להבנה שגדעון לוי, המככב בעיתון הארץ, משקר כשהוא טוען שערבים פליטים מגוש עציון - סבו של אסא כשר קנה מהם את האדמות של גוש עציון.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה