מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 23 במרץ 2016

הקשר הישראלי: כשמטילים את האחריות על הפיגועים באירופה על מדינת ישראל



לפחות 31 נרצחים ויותר מ-270 פצועים במתקפת טרור משולבת בבריסל, עיר בירתה של בלגיה. עשרה בני אדם נהרגו בפיצוץ מחבל מתאבד בנמל תעופה בבריסל. דווח, כי לפני הפיצוצים נשמעו יריות וקריאות בערבית. 20 הרוגים נוספים בפיצוץ שאירע במטרו. התושבים הונחו להישאר בבתים. רשות שדות התעופה לא אישרה למטוסים שהגיעו מאירופה לנחות במתקני שדות התעופה בשטח ישראל ובצדק. ראשי מעצמות באירופה כינסו בתגובה ישיבות חירום. הכוננות הבטחונית במטרופולינים מרכזיים הועלתה מחשש לפיגועים נוספים. המשטרה הצבאית ההולנדית מתחמשת בנשק כבד בתגובה לפיגועים בבריסל דעאש לקחו אחריות על הפיגועים.
בעקבות אירועים אלו, החלה הבריחה מבלגיה, כאשר תושבים ותיירים מנסים לעבור בגבול הפתוח שבין בלגיה להולנד, אך הם נתקלים בביקורת לא שגרתית של משטרת הגבולות ההולנדית באופן שיצר פקקים באורך של 35 ק''מ בגבול הולנד. ראש ממשלת פולין הודיעה שמדינתו לא תקבל פליטים לאור ההתקפה זו.
עיתון Haaretz הארץ, אתם גוף תעמוללה
המודיעין הבלגי קיבל התרעה ממוקדת על הפיגוע בנמל התעופה . לצד ההתרעה הממוקדת, בלגיה וארגוני מודיעין נוספים במערב ידעו גם על כוונה בסבירות גבוהה לבצע פיגוע ברכבת. תוכנית המתקפה גובשה בבירת דאעש בא-ראקה שבסוריה, ובוצעה על ידי חוליה שקשורה למבצעי המתקפה בפריז.
למעשה, מדובר בחוליה נוספת במתקפת הפיגועים המוסלמית כנגד העולם המערבי, כאשר לאחרונה ההתמקדות באירופה. ההתקפות נעשות על ידי תיירי הטרור שמסתננים לאירופה מהמזרח התיכון בחסות הומניטרית לכאורה. שימו לב שהמוסלמים מסתננים רק לעולם המערבי, הכל כך שנואה על המוסלמים ולא למדינות ערב העשירות.
זוכרים מה עשו פה לצביקה יחזקאלי אחרי הסדרה המעולה שלו על האסלאם באירופה? הוא צילם, בין היתר, גם ברובע מולנביק, חממת הטרור, בבריסל. אמרו עליו שהוא גזען. שהוא איסלאמפוב, שהוא לא מבין. השתדלתי עד היום לא להפנות אצבע מאשימע ולהתריע 'אל תגידו שלא אמנרנו לכם'. עכשיו כשפיגוע רודף פיגוע באירופה, כולם תוצרי הטרור האיסלאמי הקיצוני, חשוב לזכור מי בחר לתקוף דווקא את צבי יחזקאלי, העיתונאי הרציני שהתריע מראש והתעקש לשים בצד את הפוליטיקלי קורקט. אז זה התפוצץ לאירופאים בפרצוף. אבל כמו אחרי הסכמי אוסלו, וכמו אחרי הגירוש מגוש קטיף, וכמו אחרי האביב הערבי, שום דבר לא יעיר את חבורת ההזויים. אולי לזה התכוון שמעון פרס, מהמנהיגים הבולטים שלהם, כאשר אמר שלא צריך ללמוד היסטוריה. בשביל מה באמת? פשוט הזייה.






שימו לב לתגובה אופיינית של התקשורת הישראלית השמאלנית לפיגוע... טוב נו היה ברור שזה יגיע, ערד ניר מסביר שהפיגועים לא יעזרו לישראל כי עכשיו ידרשו מאיתנו להחזיר את יהודה ושומרון כדי להוריד את התירוץ הזה מרשימת התירוצים שדאעש משתמש בהם כדי לשחוט כל מה שזז. אני הייתי מוסיפה שהקמת מדינה פלסטינית הייתה מונעת גם את השואה, טביעת הטיטאניק, מלחמת אזרחים בארצות הברית, מלחמת העולם הראשונה (והשנייה) וגם את מסיבת התה.
בודדים טוענים שדאעש תוקף באירופה בגלל ישראל. עם זאת, ערד ניר מציג זאת כדעה הרווחת כי זה יושב לו טוב באג'נדה. איך לומר, מפרשן מדם ליבו... אפילו דאעש כבר הוציאו הודעת הבהרה שזה לא קשור לישראל ושיפסיקו כבר להוזיל את המאבק שלהם. מה שלא בסדר זה שערד ניר מציג דעה שכמעט לא קיימת כדעה הרווחת באירופה כדי לפמפם את האג'נדה הפרו פלסטינית שלו. השם ישמור מה יושב לנו באולפני התקשורת הישראליים. איך כזה טמבל הצליח להפוך ״לכתב לעניינים בינלאומיים״? מרשים.
תגידו, בחייכם, לא הגיע הזמן שערד ניר יתפטר ויעלם לנו מהמסך? זהו אותו ערד ניר שבשנת 2012 במהלך ראיון טלויזיה לא השתלט על עצמו וקבע ש "ממשלת ישראל היא סרבנית שלום". אותו אדם שהטמיע את הביטוי "אמא היא אמא היא אמא" והשווה בין אמהות של מחבלים לאמהות של חיילים? זהו אותו כתב שקבע ש"הדעה הרווחת באירופה היא כי המוטיבציה לפיגועים נובעת מהסכסוך ישראלי פלסטיני".
הרי ברור שמדובר פשוט בשקר, הדעה הרווחת היא שהפיגועים כאן הם בגלל הכיבוש, דעה בזויה בפני עצמה. אבל זה שדעאש תוקף את אירופה בגלל הפלסטינים? וואלה אפילו דאעש לא אומר את זה בנחרצות שניר ושותפיו מציגים. מול הטענות של ערד ניר, ארגון זוכרות ושוברים שתיקה חייבים להציג (ולשתף) את העובדות ולא את הגרסה שלהם פרובוקציה זולה ודברי הסתה הנאמרים על ידי הקאפו היהודי בישראל.
להיסטוריה. אפילו דעאש לא מסכימים איתו, מצורפת הודעת נטילת האחריות של דעאש על הפיגועים היום, שמישהו יחפש את המילים ישראל, פלסטין, יהודים. תקשיבו לסוף, אהוד יערי, אדם שמבין . עונה לו חד וחלק - "דעאש בעצמו כותב על עשרות עמודים- ישראל היא לא הבעיה של המוסלמים" .
ערד ניר אתה פשוט בושה למקצועיות תקשורתית. אתה מצטט אמירה אנטי ישראלית ("הסכסוך הישראלי פלסטיני הוא הסיבה לפיגועים באירופה") של שרת החוץ השוודית, שהינה בעצמה אנטי ישראלית, ולאחר מכן טוען שזו "דעה רווחת באירופה". אז נירוש, להגיד שדעתה של שרת חוץ וולשטרום, שנמצאת בממשלת מיעוט, חשודה בשוחד והינה פרסונה נון גרטה בחלק ממדינות האיחוד עצמו, הינה "דעה רווחת באירופה" הינה פשוט תלושה מהמציאות ביבשת. באותה מידה אני יכול ללכת לאירופה ולהגיד להם שתפיסותיה של ח"כ תמר זנדברג הינן מייצגות של הדעה הרווחת בישראל. אמירה כמו שלך באולפן החדשות של ערוץ 2 יכולה להתפרש כבורות או סילוף לשם הפחדה של צופייך בישראל, או שילוב של שניהם.
לכל מי שמחזיק בדעה שישראל היא הטריז והסיבה לטרור העולמי רק יסביר מה יש למוסלמים הקנאיים והקיצוניים נגד פייר מצרפת אנטואן מבלגיה גף מאנגליה ואך בדיוק הם קשורים לסכסוך בארצנו והתשובה פשוטה הטרור הגיהדיסטי הוא כלל עולמי ונגד הכופרים מכל הדתות כולל מוסלמים עצמם והמטרה היא לכבוש את כל העולם
יהודה ושומרון לא "שטח שנוי במחלוקת" ולא "שטחים כבושים". במלחמת ששת הימים שהחלה ב-10 ביוני 1967 ישראל שיחררה מהכיבוש הירדני את ירושלים, יהודה והשומרון. גם הגולן שוחרר מהכיבוש הסורי - מדובר בשטח המוכר כחלק מהשטח של ארץ ישראל השלמה וכשטח שהוכר על ידי בריטניה כאזור שיהיה במסגרת גבולות מדינת היהודים שתקום כפי שהכירו באותה התקופה כפלסטין.
זה גם לא "בגלל הכיבוש של 67 או 48" (הערבים רצחו יהודים בפרעות תקצ"ד – 1834 , תר”פ – 1920, תרפ"א – 1921, תרפ"ט – 1929, תרצ"ד – 1933, תרצ"ו-תרצ"ט – 1936-1939, מבצע אטלס , תש"ה – 1944, הצעת החלוקה – 1947, מלחמת השחרור תש"ח – 1948 , כל זה הרבה לפני עלילת "הכיבוש" של 1967). אש"ף הוקם ב-64 אך ה"כיבוש" החל ב-67. עובדתית ירושלים, יהודה ושומרון והגולן הם נחלת אבותנו והזכות שלנו עליהם מעוגנת גם במשפט הטבעי והבינלאומי. וכפי שהיטיב לנסח זאת מנחם בגין : "ארץ ישראל לא בזכות הכוח, אלא בכוח הזכות". ומעבר לכך, על פי המשפט הבינלאומי, שטחים אלו ושטחים נוספים כגון האדמה המוכרת כיום לעולם המערבי כממלכת ירדן ואדמות נוספות שייכות למדינת ישראל. לכן, טרנספר לאוכלוסיה הערבית בישראל אוכלוסיה שאינה מקבלת את מרות השלטון הישראלי, הנו פעולה לגיטימית. לפיכך, מגיעה לנו תקשורת הרבה יותר טובה מזו, מגיע לנו שערד ניר יניח את המפתחות ודומיו יתפטרו וילכו הביתה. ויפה שעה אחת קודם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה