סוג העבודה | עבודת גמר |
מקצוע | חינוך, עבודה סוציאלית |
מילות מפתח | בית המשפט לנוער, בני נוער, גיל ההתבגרות, דרכי טיפול, החמרת הענישה, מודל שיקומי, מידת הדין, מידת הרחמים, מכינה קדם צבאית, מניעת עבריינות, מתבגרים, מתבגרים עבריינים, נוער בסיכון, נייר עמדה, סיכון לעבריינות, עבר פלילי, עבריינות, עבריינות נוער, עובד חינוכי טיפולי, ענישה, קידום נוער, רצידיביזים, רצידיוויזם, שיקום, שיקום נוער, שפיטה |
ציון | 98 |
שנת הגשה | 2024 |
מספר מילים | 1214 |
מספר מקורות | 5 |
תקציר העבודה
נייר עמדה בנושא מתן הזדמנות לילדים בסיכון לעבריינות
מטלה מסכמת בקורס "עיצוב תפיסת תפקיד של עובד חינוכי-טיפולי בקידום נוער"
הנחיות:
במסגרת המטלה עליכם לבחור סוגיה שמעניינת אתכם מתוך כלל הסוגיות שעלו בשיעורים במהלך סמסטר ב' ומופיעות בטבלה מטה, ולכתוב על סוגיה זו נייר עמדה.
אורך נייר העמדה לא יעלה על 2 עמודים (לא כולל רשימת מקורות).
יש להתבסס על 5-10 מקורות בעת כתיבת נייר העמדה, ולצרף את הרשימה בסוף נייר העמדה.
מטלה מסכמת בקורס "עיצוב תפיסת תפקיד של עובד חינוכי-טיפולי בקידום נוער"
הנחיות:
במסגרת המטלה עליכם לבחור סוגיה שמעניינת אתכם מתוך כלל הסוגיות שעלו בשיעורים במהלך סמסטר ב' ומופיעות בטבלה מטה, ולכתוב על סוגיה זו נייר עמדה.
אורך נייר העמדה לא יעלה על 2 עמודים (לא כולל רשימת מקורות).
יש להתבסס על 5-10 מקורות בעת כתיבת נייר העמדה, ולצרף את הרשימה בסוף נייר העמדה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה