מילות מפתח | 10908, הצעת מחקר, כלכלה, מודעות, מודעות למותג, מותג, ממן 16, ניהול הפרסום, פרסום, פרסום במדיה החברתית, רשתות חברתיות, שיווק |
שנת הגשה | 2022 |
מספר מילים | 1103 |
מספר מקורות | 4 |
תקציר העבודה
(ממ"ן) 16 – חובה מטלת מנחה
ניהול הפרסום – 10344: הקורס
חומר הלימוד למטלה: מטלת חובה ! – הצעה לפרה-סמינריון
י כתיבת מטלה זו יש לקרוא מטלה 11 לפני
מספר השאלות: 2 משקל המטלה: ללא משקל
סמסטר: 2022 ב מועד אחרון להגשה: 29.4.2022
קיימות שתי חלופות להגשת מטלות:
ת באתר הבית של הקורס שליחת מטלות באמצעות מערכת המטלות המקוו
חיה חה במפגשי הה שליחת מטלות באמצעות הדואר או הגשה ישירה למ
חה" והל הגשת מטלות מ " הסבר מפורט ב
ה תן 60 – להצעה תקי במטלה זו יי
ס לממוצע ) כ ה עומדת בדרישות (ציון מטלה זו לא 50 – להצעה שאי
חובה לצרף את הקישור למאמרים שבהם תעשו שימוש בעבודה
ה ותשתית ית (מטלה 11 ) והיא משמשת כהכ ריו ה הצעה לעבודה פרה-סמי מטלה זו הי
חיות מטלה 11 . המטלה תכלול לעבודה. בטרם כתיבת מטלה זו ( 16 ) עליכם לקרוא היטב את ה
ית. ריו בפועל הצעה מפורטת לעבודה הפרה סמי
שאלה 1
ית שלכם על פי הסעיפים כמפורט להלן: ריו הציגו את העבודה הפרה הסמי
ושא המוגדר במדויק. א. כתבו מהו התחום בו תעסוק העבודה ומהו ה
ה בלתי תלוי ( ה תלוי ומשת חים של משת ב. הציגו את שאלת המחקר ואת השערת מחקר במו
ה משפיע). ה מושפע ומשת משת
ג. בחרו 4 מאמרים שעליהם תתבסס העבודה. הציגו את המאמרים כרשימה ביבליוגרפית
מסודרים לפי א'-ב' של שמות המחברים, בהתאם לכללי הציטוט. המאמרים יהיו מכתבי
יים מהמאמרים ים 2017 ועד היום. לפחות ש לאומית מהש עת אקדמיים מהספרות הבי
ות 2022-2020 (מאמרים מבוקרים בלבד!). לפחות שלושה מתוכם תיים האחרו יהיו מהש
( יהיו מכתבי העת בשיווק ופרסום. (רשימת כתבי עת מומלצים ראו במטלה 11
19
שאלה 2
קראו את ארבעת המאמרים מהביבליוגרפיה שמצאתם עבור העבודה הפרה סמינריונית והשיבו
על הסעיפים הבאים:
א. הציגו את השאלה המרכזית המוצגת בכל מאמר והסבירו בקצרה כיצד שאלה זו תסייע
נושא העבודה. לכם בהתמודדות עם
ב. סכמו שני ממצאים בולטים ועיקריים שעלו מתוך כל אחד מהמאמרים תוך ציון מראה
ה על פי כללי הציטוט (הסיכום יהיה עד עמוד אחד- רבע עמוד לכל מקום של כל טענה
מאמר).
ג. הציגו את ראשי הפרקים של העבודה הפרה סמינריונית
שימו לב! מטלה 16 היא חובה אי הגשתה במועד מבטלת את האפשרות לסיים את קורס
ניהול הפרסום (יהיה צורך להירשם לקורס מחדש).
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה