מתן סיוע באמצעות השתלטות מרחוק למשתמשים, מתן תמיכה ליישומי Office, מענה טלפוני הכולל ערוצים נוספים כגון WhatsApp לפניות המשתמשים. טיפול בתקלות Tier1, ליווי תקלות מחשוב מרכזיות, ליווי אירועי סייבר.
דרישות משרה:
השכלה רלוונטית בתחום – חובה
ניסיון של לפחות שנתיים במתן שרות ותמיכה במוקד שרות בתחום המחשוב או ניסיון צבאי – חובה
ידע והכרות עם חומרת ציוד מחשוב אישי כגון מחשבים נייחים/ניידים/טאבלטים/מדפסות וכו'
ידע והכרות עם מערכות הפעלה 10 Windows ומעלה
ניסיון של לפחות שנתיים במתן סיוע והשתלטות מרחוק ומתן תמיכה עבור יישומי Office
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה