מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 29 באפריל 2016

30 וידויים קטנים של סטודנטים במעונות הקשורים לבישול








  1. אני לא מבדילה בין פטרוזיליה לכוסברה, אבל ממש לגמרי לא מבדילה בין פטרוזיליה לכוסברה!!!! (לא יכלו לעשות צבע אחר??) ואפילו אחרי שמסבירים לי אני שוכחת תוך כמה ימים וחוזרת לבלבל.
  2. נכון שכשמקלפים שיני שום, אז יש תמיד את שיני השום הממש פיציות, שאין לאף אחד כוח לקלף מצד אחד, מצד שני - שום. אז ״אוי, נפל לפח...כנראה היה בין הקליפות״ וגם:אני אניח אותן בצד ואשתמש בהן בפעם אחרת....כעבור שנה...אי אפשר להשתמש בזה. ביתר הפעמים, את השיניים הקטנות אני פשוט זורקת פנימה בלי לקלף, ואז כשנופלים על אחת היא כמו שקיץ קטנה מלאה בשום נוזלי ורוטב של האוכל וזה טעיםםםם
  3. השותף שלי אוהב לאכול בשר עוף נא. הוא משתדל להמנע אבל לא תמיד מצליח [סל-מוננ-לההההה]. הוא גם ממש אוהב את התערובת בשר עם התבלינים והבצל לקציצות או המבורגר( או הכל) כשזה נא, גם מזה הוא מנסה להפסיק אבל זה כלכך טעים לו לפני ולא טעים אחרי הטיגון
  4. פעם כשהייתי צופה באמא שלי מכינה שניצלים, הייתי אוכלת תבלין 'גריל עוף' בלי כלום.
  5. אוכלת בצק חי (טעים אששש) אני מעדיפה בלילה על פני עוגה חחחח
  6. מתה על פסטה בלי רוטב ולפעמים מעדיפה אוכל קר מהמקרר במקום לחמם חחח
  7. האא כן, אני אוהבת קפה שחור ואספרסו קר.
  8. ויש ימים שהשותפה שלי ממש אוהבת בורגראנץ'! זה לאו דווקא ההמבורגר, זה פשוט בורגראנץ' עם הרוטב הספרדי החריף והרוטב ברביקיו עם הצ'יפס. היא מעולם לא אכלה במקדונלדס.
  9. השותף שלי מבשל בדיוק לפי המתכון. לא אופה, אלא מבשל, אבל בדיוק. פשוט לא אוהב לסטות ממנו.
  10. מצד שני, הוא גם לא סולד מלאכול דברים פג תוקף. הוא טוען שהוא משתמש בשיקול דעת, כאשר קוטג' או גבינה קצת חמוצים לא מרתיעים אותו.
  11. לפעמים אני פשוט אוכלת את התבלין של הפיצה. ככה. בלי כלום. בנוסף, כשאני מקלפת בצל אין לי אף פעם כח לקלף בצל אז אני פשוט מוריד את כל השכבה הכי עליונה שלו עם הקליפה ומבזבזת איזה חצי מהבצל
  12. השותפה שלי לא מבדילה בין קינואה לבורגול (בורגול זה קינואה בלי זנב) ומבחינתה שניהם משתווים לרעל עכברים
  13. 2. אני אוהבת לנסות לשנות רכיבים במתכונים בצורה דרסטית בתור אתגר, כמו להפוך מתכון לטבעוני או ללא סוכר או ללא גלוטן וכו'. אני אף פעם לא הולכת לפי המתכון כי זה משעמם אותי
  14. ויש לי נטייה אובססיבית לגרום לאנשים לטעום נגד רצונם (או ידיעתם) דברים שהם שונאים בעזרת שקרים ומרמה ואז כשהם אומרים שזה טעים אני צוחקת לי בלב. יותר מזה, בתור טבעונית אני אוהבת להאכיל קרניבורים במאכלים טבעוניים דווקא בגלל שהם עשו איכס כששמעו שזה אוכל טבעוני אז אני אומרת להם שקניתי בסופר או קייטרינג והם מתמכרים לאוכל הטבעוני שלי בלי לדעת שאין שם דבר מן החי.
  15. במשך שנים, תמיד כשיש ממולאים, הייתי מקלפת אותם ואוכלת רק את הבפנים. (את הפלפל\כרוב אני זורק למרות שאני סבבה עם פלפל או כרוב). היום אני בדיוק הפוך. לרוב המסביב זה החלק היחיד שאני אוהבת. אלא אם זה של קווקזים או הונגרים או פרסים או מרוקאים(מסתבר) ואז אני פשוט טורפת יחד עם הסיר. כמובן שדרישה בסיסית היא שהממולאים שהם לא בשר עם אורז (שהוא לא צמחוני/טבעוני).
  16. כשהשותפה שלי סתם רוצה לנשנש אבל לא בא לה סנדוויץ', היא לוקחת פסטרמה, מורחת עליה מיונז או טחינה ומגלגלת ואוכלת ככה. כנ"ל לגבי גבינה צהובה עם קטשופ או רוטב פיצה ותבלין שום. לא פעם נוצר מצב שהיא אוכלת פסטרמה בלי כלום מהקופסא או את הכתף בקר מעושן של טירת צבי ככה נקי, או מגולגל על חמוץ/קורנישון. .
  17. אני אוהבת את הבסיס לשקשוקה שנמכר בקופסת שימורים
  18. לפעמים אני אוכלת תבלין פיצה סתם ככה מהשקית.
  19. אני אוכלת שיני שום חיות בזמן הבישול.... כי זה טעים.
  20. וסליחה מראש... הכנתי פעם מלווח בטוסטר וביצה במיקרו כי הגז לא עבד..... אפילו למדתי איך לא להכין ביצה במיקרו בדרך הקשה. אז אני הכנתי חביתה במיקרו.... מביצה חיה. אל תעשו את זה
  21. פעם הייתי אוכלת נודלס ככה בלי לבשל. יש לזה טעם של ביסלי.
  22. כשאני מכינה פסטה אני מנשנשת כמה יבשים עד שהמים רותחים.
  23. השותפה שלי משתדלת לבשל הכי איכותי והכי טבעי תמיד, בלי להתפשר. ממש ברמה של להכין ציר עוף וירקות לתבשילים, לצרוב בשר על מחבת לפני בישול, לעשן תבלינים וכד'. אבל לפעמים בחורף, הדבר שהיא הכי אוהבת לאכול זה תבשיל של אטריות דקות של אוסם עם מלא אבקת מרק בטעם עוף. מלא מונוסודיום, בלי רכיבים מורכבים, בלי שום ערך תזונתי, אבל היא פשוט חולה על החרא הזה
  24. יש לה גם אובססיה מטורפת לנקיון. אם הסירים והמחבתות שלה בחוץ ואם הם עומדים יותר מ-24 שעות אני חייבת להעביר אותם מתחת לברז כי היא לא רוצה שיהיה לי אבק באוכל. והיא גם אוהבת לשטוף כלים. זה עושה לה טוב ב- OCD.
  25. אני אוהבת לטגן את הבלילה של השניצל ולאכול אותה (בלי החזה עוף). - כשאני מכינה מרק שעועית, השותפה שלי מסננת מתוכו רק את השעועית, מחממת את זה במיקרו עד שהן כמעט מתפוצצות, ואוכלת את זה על צנים עם מלח וגבינת שמנת
  26. השותף שלי, אם יש סכין בחוץ להיא נראית לו נקייה, הוא לא ממהר לשטוף לפני שימוש נוסף. אה ואם הוא שותה תה או קפה הוא שוטף את הכוס במים והיא מוכנה לעוד סבב
  27. בבית הוא שם קטשופ (במקום סוכר) בשקשוקה וכל דבר על בסיס עגבניות
  28. אני שמה תפוצ'יפס בסנדוויצ'ים שלי
  29. בארוחות שיש מגוון מאכלים,למשל במלונות,לא מפריע לי שיהיו סוגי מאכלים שונים בצלחת אחת-ולא אכפת לי שכל האוכל מתערבב ונראה מגעיל בצלחת XD (למשל שמתי דייסה,חביתה,פירות ועוגיות בצלחת אחת)
  30. השותפה שלי לא אוהבת את הקצפת של המילקי.
















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה